نکات طلایی خرید نبشی پلاستیکی پله

هنگامی که کالاها بسته بندی می گردند چه به صورت کارتن باشند یا پالت از نبشی ها استفاده می شود چرا که احتمال آسیب دیدگی و له شدگی گوشه های کالا به شدت بالا می رود به همین منظور از نبشی های مقوایی، فیبری و پلاستیکی استفاده می شود تا با مقاومت و استقامتی که دارند موجب یکپارچه شدن کالا در زمان حمل و بسته بندی شود. فرآیند به این صورت خواهد بود که نبشی ها با ایجاد ستون های مقاومی در کنج ها از به هم ریختگی، از هم گسیختگی و بر هم خوردن تعادل کالا جلوگیری می کند.

شما هم به دنبال خرید نبشی پلاستیکی با کیفیتی بالا و قیمتی مقرون به صرفه هستید فرصت را از دست ندهید و بلافاصله با سایت آراد برندینگ تا مشاوران فروش ما در کوتاه ترین زمان ممکن محصول مورد نظر شما را برایتان ارسال نمایند. وظیفه نبشی عمدتا اتصال دو قطعه به یکدیگر می باشد در واقع از نبشی ها برای متصل کردن پل ها به ستون ها و صفحات مورد استفاده قرار می گیرند و حتی می توان گفت نبشی برای ساخت خرپا هم می باشد. نبشی ها حتی به گونه ای ساخته می شوند که بتوان تحمل بارشان را محاسبه کرد این کار را می توان توسط فرمولی که متخصصان در این  زمینه تهیه کرده اند انجام داد.

نبشی پلاستیکی ستون پارکینگ

ضربه های ستون یا به عبارتی نبشی پلاستیکی ستون پارکینگ در ابتدا برای حفاظت از فضای پارکینگ ها در مراکز پر تردد تجاری، هتل ها، بیمارستان ها و محیط های صنعتی استفاده می شدند اما در حال حاضر به عنوان یکی از تجهیزات ضروری در تمامی پارکینگ های شهری نصب می شوند. ضربه گیر های پلاستیکی به دلیل قابلیت ارتجاعی امکان دریافت ضربه های تنش و ناگهانی را به خوبی دارا بوده با قابلیت پوشش ۱۱۰ درجه ای زوایا و کنج ها را به خوبی پوشش می دهد. محافظ های ستون پلاستیکی امکان نصب را بر روی دیوارها، کنج دیوار ها و چهار گوشه ستون های مربعی شکل ارائه می دهند.

 نبشی پلاستیکی پله

اگر بخواهیم تعریف کلی از نبشی پلاستیکی پله داشته باشیم عبارت است پروفیلی با اضلاع مساوی یا نامساوی که پلی اتیلن به عنوان ماده اولیه در آنها استفاده می شود. این نبشی ها هنگامی که در پله ها استفاده می شوند از هر گونه لغزندگی، احتمال سقوط و لیز خوردن جلوگیری نموده و از ایجاد آسیب های احتمالی به افراد و زیر ساخت ها تا حد قابل توجهی می کاهد علاوه بر این موارد به دلیل کیفیت بالای پلاستیک به کار رفته در این نبشی ها این محصولات تحمل خوبی را در برابر فشار و ضربات داشته و نصب و راه اندازی سریع و راحت آن و بدون چسب بدون هیچ مشکلی قابل اجرا هستند.

نبشی پلاستیکی دیوار

نبشی ها مدل ها و کاربردهای مختلفی دارند که به آن می پردازیم. نبشی پلاستیکی که در دیوار هم موجود است، یکی از انواع ان هاست. از جمله پروفیل های پرکاربرد در تجهیزات ساختمانی سازی نبشی آهنی است موارد دیگری از جمله ناودانی، سپری و... موجود است که در سازه ها کاربرد دارند. وظیفه نبشی عمدتا اتصال دو قطعه به یکدیگر می باشد در واقع از نبشی ها برای متصل کردن پل ها به ستون ها و صفحات مورد استفاده قرار می گیرند و حتی می توان گفت نبشی برای ساخت خرپا هم می باشد. نبشی ها حتی به گونه ای ساخته می شوند که بتوان تحمل بارشان را محاسبه کرد این کار را می توان توسط فرمولی که متخصصان در این  زمینه تهیه کرده اند انجام داد.

قیمت نبشی پلاستیکی

نبشی های مختلفی در بازار موجود می باشد که قیمت نبشی پلاستیکی دیوار مشخص است. انواع نبشی چه کاربردی دارند؟ نبشی گالوانیزه، برای از بین نرفتن، خوردگی و زنگ نزدن یک لایه پوشش فلزی رو فرآورده ها قرار می دهند که گالوانیزه می گویند. نبشی ضد زنگ، برای اینکه مقاومت محصول در برابر زنگ زدگی و خوردگی بیشتر شود مراحلی در تولید آن ها در کارخانه طی می شود نبشی های ضد زنگ در مکان هایی که مواد شیمیایی و آب نمک موجود است بسیار استفاده می شود همچنین شایان ذکر است در جوشکاری و برشکاری با استفاده از پوشش کروم به سادگی بر روی این فراورده قابل انجام است. نبشی های اسپیرال، این محصول جزو نبشی های بال مساوی سبک است که در سایز های ۲.۲۰.۲۰ الی ۵ .۵۰.۵۰ تولید می شود. نبشی اسپیرال گرم نوردیده بال مساوی نام دیگر این فراورده است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.