بهترین دستکش نسوز ساق بلند آشپزی سیتریو را از کجا تهیه کنیم؟

 این نوع دستکش ساق بلندی دارد و بیشتر برای اشپز خانه و اتش نشانی کاربرد دارداز نمونه دستکش که بیشتر در بین مردم دستکش های نسوز سیتریو شناخته شده است.

برای کسانی که در شغل آتش نشانی فعالیت می کنند دستکش های صنعتی ساق بلند تهیه شده است، که از دست در برابر سوختگی محافظت می کند الیاف این دستکش ها نسوز می باشد و بسیار مقاوم ساخته شده است. در بالا به انواع دستکش نسوز پرداختیم حال میخواهیم کاربرد هرکدام را توضیح دهیم.

دستکش ایمنی برق: این نوع دستکش به دلیل استاده از مواد پلاستیکی در برابر انرژی برق غایق می باشد و برای افرادی که با برق سرو کار دارند بسیار مناسب می باشد. 

دستکش ایمنی برش: این نوع محصول قسمت بیرونی به وسیله زنجیرهایی به یکدیگر متصل شده اند و می توان از آن در کشتارگاه ها و یا قصابی ها از آن استفاده نمود.

دستکش ایمنی مواد شیمیایی: مواد تشکیل دهنده این دستکش نسوز ساق بلند پلیمر های غیر حلال در اسید و لاستیک می باشد البته نوع ساختار هرکدام بسته به نوع مواد شمیایی فرق می کند.

دستکش ضد لغزش: از این مدل برای کار های بتنی تخریب استفاده می شود. سطح این دستکش از مواد نایلون، چرم، پلیمر تشکیل شده است استفاده از این دستکش از دست ها در برابر ساییده شدن و ضربه محافظت می کند.

دستکش ایمنی آلمنیومی: کسانی که در کارخانه ها فولاد و یا کوره های آجر پزی فعالیت می کنند از این دستکش در برابر مواد مذاب و حرارت محافظت می کند همانطور که از اسم این محصول مشخص است جنس آن از آلومینیوم می باشد.

دستکش نسوز آشپزی

کسانی کار آنها تهیه غذا و طعام برای مردم می باشد و در آشپزخانه ها مشغول آشپزی هستند گاها پیش آمده به دلایل مختلف دست آنها دچار آسیب دیدگی شود و دست آنها بسوزد برای همین باید این افراد از دستکش نسوز استفاده نمایند.

حال اگر کسی بگوید که من می توانم بدون این دستکش هم کار کنم و سهل انگاری نمایید می تواند هزینه زیادی را به سیستم وارد نماید و این هزینه مطمئنا صد ها برابر قیمت یک دستکش نسوز خواهد بود.

به عنوان مثال اگر فردی که در کوره های آجر پزی کار می کند و دستکش نسوز  و لباس کار مخصوص کوره نداشته باشد دست او دچار صدمه شود و بسوزد ناچارا باید برای حداقل چند روز کار را تعطیل نماید و به خانه برود.

دستکش نسوز آشپزی

کارهای زیادی در جهان و همین طور در ایران وجود دارد که دارای خطرات بسیار زیادی می باشد کسانی که کارشان کار یدی می باشد یعنی عضو دست بیشترین نقش را در انجام آن کار دارد بهتر است از دستکش نسوز آشپزی که خواص آن در این مقاله به تفصیل خواهد آمد استفاده نمایند.

نکته قابل توجه دیگر این است که دستکش نسوز همانند دیگر دستکشهای بی کیفیت نمی باشد که زود به زود خراب و فاسد شود این دستکش ها از عمر طویلی برخوردار هستند و برای کسانی که دارای کارهای فرسایشی هستند بسیار مناسب می باشد.

همچنین این دستکشها برای افرادی که با وسایل تیز مانند چاقو شکاری کار می کنند مثلا قشر نجاران عزیز یا قشر قصاب و سایر موارد نیز مناسب می باشد به دلیل آن که در برابر بریدگی از مقاومت بالایی برخوردار هستند و از سوراخ شدن و یا ساییدگی جلوگیری به عمل می آورد.

دستکش نسوز سیتریو

اگر می خواهید در حین کار با ابزارهای حرارتی از دستکش صنعتی بلند نازک و بسیار راحت استفاده نمایید حتما یک نمونه دستکش نسوز سیتریو خریداری کنید.

این نوع دستکشها معمولا از الیاف مرغوب آراماید تشکیل شده است و از این دستکش برای انجام فرآیندهای بسیار پرحرارت، صنعت ریخته گری، ساخت شیشه و انواع بلور، بخش پخت و یا ساخت انواع چینی و محصولات متنوع بهداشتی، ساخت انواع کاشیها که در معرض خطرات گرمایشی و حرارتی وجود دارد بسیار پرکاربرد می باشد.

همچنین این نوع دستکش همچون دستکش صنعتی استادکار در انواع مختلف با مدلهای گوناگونی در بازار قابل خریداری هستند به علاوه دستکشهای نسوز Kevlar باید میزان حفاظت فوق العاده ای در مقابل انواع آسیبها برای افرادی که با ابزارهای تیز و برنده کار می کنند، ایجاد نمایند.

دستکش نسوز سیتریو

این محصول در سایزهای مختلفی وجود دارد و برای کارهای متفاوت تاسیسات، اغلب کارهای تعمیراتی و مونتاژ از دستکش نسوز سیتریو مورد استفاده قرار می دهند. همچنین این محصول باید در محیط تاریک و کاملا خشک نگهداری گردد و دستکشهایی که استفاده شده اند باید به طور دقیق از تمامی جوانب بررسی شوند تا دچار سایش و پارگی نشده باشند.

معمولا بر روی این نوع دستکشها یک گواهینامه ی کاملا استاندارد قرار گرفته است و این محصول با دارا بودن بافتهای بزرگ هیچ گونه مقاومتی برای سوراخ شدن ندارد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.