نوار تیپ آسیابی را قسطی بخرید

 با خرید نوار تیپ از مجموعه آراد برندینگ مزارع سرسبز و شادابی داشته باشید و ما را به دوستان خود نیز پیشنهاد دهید و از آبیاری و نشاط درختان خود نهایت لذت را ببرید و زمینهای حاصلخیزتری داشته باشید. نوار تیپ به راحتی ممکن نصب می شود و از آن جایی که بسیار سبک نیز هست حمل و نقل آن راحت است و همچنین نوار تیپ از مقاومت و استحکام بالایی در رو به رو شدن با اسپریهای کشاورزی دارد و شما کشاورزان و مشتریان عزیز اصلا نگران این که با مصرف اسپریهای کشاورزی ممکن است نوار تیپ از بین برود نباشید. 

یکی از ویژگیهای خوب و مفید دیگر نوار تیپ در کشاورزی این است که از گسترش و پخش شدن علفهای هرز کشاورزی در همه سطوح زمین جلوگیری می کند. یکی از اندازه ها و متراژ نوار تیپ رایجی که توسط تولید کنندگان به بازار عرضه و توسط مشتریان خریداری می شود نوار تیپ ۱۰ سانتی متری است که  شرکت لوله سازان مانند لوله پلی اتیلن یکی از شرکتهای معتبر و مطمئن در زمینه خرید نوار تیپ مناسب و با اندازه های مختلف مانند اندازه ۱۰ سانتی متری می باشد.

نوار تیپ ۱۰۰۰متری

یکی از فاکتورهایی که در هنگام خرید انواع نوار تیپ برای مثال نوار تیپ 1000متری باید به آن توجه کنید این است که نوارتیپ مدنظر خود را در بهترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت موجود در بازار خریداری کنید و برای این مورد نیاز هست تا ابتدا از به روز ترین قیمتهای نوارتیپ در بازار آگاه شوید تا درصورت خرید اینترنتی دچار اختلاف قیمت زیادی نشوید.

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در خصوص خرید نوار تیپ ضخامت آن است و اگر نوار تیپ از ضخامت استانداری برخوردار نباشد زود از بین می رود و دیگر قابل استفاده نخواهد بود. ضخامت معمول و استاندارد برای خریداری نوار تیپ و نوار آبیاری بغل دوخت چیزی حدود ۱۷۵ میکرون است یعنی از یک میلی متر خیلی کم تر است.

نوار تیپ 1000متری

یکی از اندازه ها و سایزهای مورد علاقه خریداران عمده که نوار تیپ را در حجم زیاد و انبوه و به صورت عمده خریداری می کنند اندازه 1000 متری این نوار است و تولید کنندگان نیز از خریداری مشتریان نوارتیپ به اندازه 1000 متر و بالای آن بسیار استقبال می کنند و در صورت اشتیاق خریدار به خرید مجدد با مشتری خود قرارداد خوبی امضا می کنند تا همکاری خوب و پرسودی را با برند خود انجام دهند.

نوار تیپ آسیابی

برای این که بتوانید مزارع خود را با کیفیت بالاتری آبیاری کنید ما به شما پیشنهاد آبیاری به وسیله نوار تیپ آسیابی وسط دوخت را می دهیم. کاربرد نوارها تیپهای وسط دوختی نیز مانند دیگر انواع آن در مزارع و جالیزها می باشد که بدون این که لازم باشد تا سطح زمین را صاف کنید می توانید آنها را نصب نمایی و باغبان بدون نیاز به تخصص می تواند آن را به راحتی نصب و استفاده نماید.

اگر تصمیم به استفاده از این وسیله در زمینهای هکتاری دارید قطعا نصب آنها به صورت دستی دشوار می باشد و شما می توانید در شروع فصل زراعت آنها را به وسیله تراکتور روسی در زمینهای خود نصب کنید.

نوار تیپ آسیابی

ین نوارها دارای مشخصه های فنی بسیاری می باشند که: نسبت به لوله های PVC و لوله پلیکا از وزن کمتری برخوردارند، با نخهای پلی اتلین تقویت شده اند، جابه جایی و نگهداری آسان آنها، قابلیت بازیافت را دارند، نصب آسان، دوام در برابر نور آفتاب و مقاومت در برابر دمای بالا و زیر 70 درجه سانتی گراد از عمده آنها می باشد.

و از ویژگیهای منحصر به فرد آن این است که شما به دلیل حذف جویبارها و راه هایی که قبلا برای آبیاری ایجاد می کردید می توانید کل زمین زراعی خود را زیر کشت ببرید. از ویژگهای دیگر این نوار این است که مقاوم در برابر کودهای شیمیایی و نور آفتاب می باشد و در هنگام آبیاری با آنها دیگر آب به سرعت از سطح زمین تبخیر نمی شود و از دیگر مزایای آن این که باعث کاهش آفت در گیاهان می شود و کم شدن آفتها کاهش استفاده از سموم را به دنبال دارد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.