خرید دستگاه سورتینگ بادله اینترنتی شد

سورتینگ کلمه ای انگلیسی است که به معنی مرتب کردن و دسته بندی می باشد. و عملی است که در آن محصول مورد نظر بر اساس پارامترهایی دسته بندی و جداسازی می شود. سورت کردن میوه ها به معنی سایزبندی آنها براساس اندازه، رنگ و برخی پارامترهای دیگر می باشد.

بوسیله سورت کردن میوه های درجه یک و با کیفیت را از مابقی میوه ها جدا می کنند که همین امر در بحث قیمت گذاری میوه هم تاثیر گذار است. دستگاه سورتینگ میوه در بسیاری از صنایع مرتبط کاربرد دارد برای مثال در کارخانجات تولیدی میوه خشک، بسته بندی میوه، بسته بندی خرما و زیتون و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

در مرکز آراد برندینگ انواع دستگاه سورتینگ میوه به صورت نو و دسته دوم با بهترین و بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار میگیرد. برای خرید این محصولات می توانید بدون واسطه و به صورت مستقیم از طریق خرید اینترنتی بدون حضور در محل اقدام به ثبت سفارش کنید و محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید. شما می توانید این محصول را با مراجعه به این سایت تهیه کنید و با تماس با مشاوران سایت راهنمایی های لازم را در خصوص تهیه محصول مورد نظر خود دریافت نمایید.

دستگاه سورت مرکبات

می توان به جرعت گفت که یکی از دستگاه هایی می تواند بسیار در وقت و زمان صرفه جویی کند استفاده از این دستگاه های سورت مرکبات می باشد چرا که باعث سرعت در روند کار می شود و باعث می شود تا مرکبات و میوه ها در انبار ها کمتر بماند و کمتر دچار خرابی و فاسد شدن شود. برخی از این دستگاه ها قابلیت این را دارند که بر اساس وزن و حجمی که مرکبات دارا می باشند دسته بندی هایی را انجام می دهد که باعث می شود هر بسته بندی به صورت منظم و در یک اندازه باشد.

بسیاری از افرادی که توانایی تهیه دستگاه سورتینگ مرکبات را به صورت آک ندارند می توانند آن را به صورت دست دوم تهیه کنند که به همان میزان دارای کارایی می باشد؛ البته دقت داشته باشید که برای تهیه نوع دست دوم آن باید به همراه خود یک متخصص را همراه داشته باشید که کالا دچار ایراد نباشد. با پیشرفت علم این دستگاه ها نیز به اندازه خودشان پیشرفت داشته اند به طوری که برخی از مدل های بالا تر آن قادر هستند از روی رنگ مرکبات آن ها را دسته بندی کنند.

 دستگاه سورتینگ دست دوم

بسیاری از دستگاه سورتینگ دست دوم  دارای انواع مختلفی می باشند که قبل تر هم گفته شد به گونه ای که یکسری از طریق رنگ، اندازه، وزن و یکسری دیگر با تمام دارا بودن قابلیت تمیز کردن مرکبات و دسته بندی را نیز دارد؛ معمولا این دستگاه درون خودشان دارای یک دوربین و سنسور هستند کی می توانند به راحتی آنچه را که باید تشخیص دهند که به آن نوع اپتیک می گویند.

این دستگاه های سورتینگ مرکبات دارای انواع و کارایی های متنوعی هستند و به طبع دارای قیمت های مختلفی هم می باشند همچنین این دستگاه ها علاوه بر دسته بندی می توانند با همان نظم به بسته بندی این محصولات بپردازند که این روز توانسته است جای بسیاری از نیرو های انسانی را به خود اختصاص دهد تا صاحب تولیدی دیگر مجبور به پرداخت چندین نیرو را به طور همزمان نداشته باشد.

دستگاه سورتینگ و شستشوی میوه

در هنگام سورت میوه جات کار شستشوی آنها توسط دستگاه سورتینگ و شستشوی میوه انجام می شود تا علاوه بر دسته بندی میوه آلودگی ها و ناخالصی های محصول هم گرفته شود. در واقع یکی از ویژگی های مهمی که باید دستگاه های سورتینگ مرکبات و میوه داشته باشند، قابلیت شستشو محصولات پیش از جداسازی آنها است و این قابلیت فقط در دستگاه سورتینگ میوه وجود دارد و دستگاه هایی که برای سورتینگ ما بقی محصولات استفاده می شوند نیازمند قابلیت شستشو نیستند. این دستگاه پس از عملیات شستشو، شروع به مرتب سازی بر اساس سایز، شکل و رنگ محصول می کند این فرآیند باعث می شود تا محصولات نا سالم، له شده، و دارای لک از محصولات با کیفیت جدا شوند.

 دستگاه سورتینگ بادله

به طور کلی دستگاه سورتینگ بادله به دو دسته تقسیم می شود.سورتینگ های لیزری و رنگی و سورتینگ های نواری و دوار. دستگاه های لیزری- رنگی میوه ها را براساس رنگ و حجم آنها که از طریق اسکن انجام می شود دسته بندی و سایزبندی می کنند. در این روش میوه ها در مسیر خاصی شروع به حرکت می کنند و از طریق ارسال امواج نوری آنها را بر اساس رنگ دسته بندی می کنند.

مثلا سیب های قرمز را جدا کرده و در یک دسته قرار می دهند و ما بقی رنگهای دیگر هم در یک دسته دیگر قرار می گیرند. از مدلهای پر کاربرد در صنعت می توان به دستگاه کالر سورتینگ اشاره کرد که کار سورت را بر اساس رنگ محصول انجام می دهد. و میتوان از این دستگاه برای سورت تمامی محصولات کشاورزی از قبیل میوه جات، صیفی جات، سبزیجات و بسیاری از محصولات که نیاز به دسته بندی دارند استفاده کرد.

معمولا روش کار این دستگاه به این صورت است که بر اساس رنگی که از قبل برای آن تعریف شده کار اسکن را انجام می دهد . به طور مثال اگر رنگ زرد به دستگاه معرفی شود تمامی محصولات با رنگ زرد را در یک دسته و رنگهای دیگر را در دسته دیگر قرار می دهد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.