در سال ١٣٩٨، در بخش غلات، متوسط قیمت هر کیلو گرم گندم با رشد ۳۲ درصدی نسبت به سال قبل معادل ۱۷ هزار و ۲۲۴ ریال، متوسط قیمت جو با افزایش ٥٩.٢ درصدی ۱۸ هزار و ۷۷۱ ریال، متوسط قیمت شلتوک با رشد ٣١.٨ درصدی ۶۳ هزار و ۸۹۴ ریال و متوسط قیمت ذرت دانه‌ای با افزایش ۲۴ درصدی معادل ۱۷ هزار و ۸۱۷ ریال بوده است.

در بخش حبوبات، متوسط بهای هر کیلو نخود با ۱۰.۶ درصد افزایش نسبت به سال قبل به مبلغ ۵۹ هزار و ۳۴۷ ریال و قیمت عدس با ١٦.٨ درصد افزایش به ۵۷ هزار و ۶۰۴ ریال رسید.

در میان دانه‌های روغنی، قیمت متوسط هر کیلو آفتابگردان روغنی با ۱۸۳.۵ درصد افزایش نسبت به سال ٩٧ به ۹۳ هزار و ۴۷۰ ریال و قیمت متوسط کلزا با ۲۰.۵ درصد افزایش به ۳۴ هزار و ۱۰۳ ریال بود.

قیمت متوسط هر کیلو هندوانه با کاهش ۱۹.۷ درصدی به هفت هزار و ۱۱۰ ریال، قیمت خربزه با افزایش ٨.١ درصدی به ۱۵ هزار و ۶۱۷ ریال و قیمت خیار با کاهش ٢.٣درصدی به ۲۰ هزار و ۲۱۹ ریال رسید.

در میان سبزیجات، متوسط قیمت هر کیلو سیب زمینی معادل ۲۳ هزار و ۶۸۹ ریال و هر کیلو پیاز ۲۳ هزار و ۲۵۴ ریال بوده که به ترتیب نسبت به سال قبل ۹۰.۳ و ۱۰۴.۹ درصد رشد داشته ­است. همچنین، متوسط قیمت هر کیلو گوجه فرنگی با ۷.۸ درصد کاهش برابر ۱۵ هزار و ۳۷۹ ریال و هر کیلو بادمجان با ۳۲.۳ درصد افزایش برابر ۱۷ هزار و ۹۵۱ ریال بوده است.  

متوسط بهای هر کیلو یونجه معادل ۱۹ هزار و ۱۶۳ ریال و هر کیلو شبدر خشک برابر ۱۹ هزار و ۸۵۷ ریال بوده که نسبت به سال قبل به ترتیب ۶۵.۳ و ٩٤.٥ درصد افزایش نشان می‌دهد.

متوسط قیمت هر کیلو زردآلو برابر ۶۶ هزار ریال و هر کیلو هلو ۴۲ هزار و ۲۰۰ ریال بوده که به ترتیب نسبت به سال قبل ۴۹.۳ و ٣٣.١ درصد افزایش داشته است.  

متوسط بهای هر کیلو سیب درختی ۲۷ هزار و ۳۶۴ ریال بوده که نسبت به سال قبل ۱۲.۸ درصد کاهش داشته و متوسط قیمت انگور به ۳۳ هزار و ۵۳۹ ریال رسید که نسبت به سال قبل معادل ١٧.٩ درصد افزایش داشته است.

در بخش مرکبات، متوسط قیمت هر کیلو پرتقال با افزایش ۱۱.۶ درصد به ۱۶ هزار و ۱۱۶ ریال و قیمت نارنگی با کاهش ٧.٦ درصدی به ۱۸ هزار و ۹۱۹ ریال رسید.    

در بخش دامداری سنتی، متوسط قیمت هر کیلو گوسفند و بره زنده ۴۰۴ هزار و ۴۳۵ ریال و هر کیلو گاو پرواری زنده ۳۲۵ هزار و ۴۳۹ ریال بوده که نسبت به سال ٩٧ به ترتیب معادل ۷۲.۳ و ٣٧.٢ درصد افزایش نشان می‌دهد.

در سال ١٣٩٨، در بخش فراورده‌های دامی سنتی، متوسط قیمت هر کیلو شیر گوسفند برابر ۵۹ هزار و ۳۶۰ ریال و هر کیلو شیر گاو ۲۲ هزار و ۲۸۶ ریال بوده که به ترتیب نسبت به سال قبل ۳۰.۹ و ۴۰.۸ درصد افزایش داشته است.      

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.