مرکز فروش ماهی سرخو در ایران

محل زندگی این آبزی عموما در بستر گلی ساحل های شنی می باشد اما محل دیگری که می توان این آبزی را مشاهده کرد تقریبا عمق هشتاد متری جنگل های حرا می باشد. این آبزی از با خوردن بی مهرگان و ماهی های بسیار کوچک به زندگی خود ادامه می دهد و دارای حدود ۱۰۰ گونه متفاوت می باشد.

به دلیل رنگ بسیار منحصر به فرد این ماهی این ماهی نام ماهی سروخو به آن داده شده است زیرا رنگ این ماهی قرمز مایل به صورتی می باشد و این آبزی دهان بسیار بزرگی نیز دارد اما امروزه تنها چند گونه از این ماهی در دریاهای کشور عزیزمان ایران مشاهده شده است و عموما ماهی هایی که شما با این نام در بازار مشاهده می کنید عموما از نوع معمولی آن ها هستند.

برای خرید ماهی بالغ و یا بچه ماهی سرخو از این نوع باید به برخی نکات توجه کافی داشته باشید به عنوان مثال سعی کنید ماهی های با جثه درشت را خریداری نکنید زیرا سن آن ها بیشتر و مولد هستند از همین رو ممکن است سموم در بدن آن ها بیشتر باشد.

اگر شما نیز مایل به استفاده از این نوع ماهی هستید می توانید به راحتی به صورت اینترنتی آن را خریداری کنید و نگران نباشید مجموعه آراد برندینگ بستری را ایجاد کرده است که به راحتی و بدون کوچک ترین آسیب این ماهی به دستتان می رسد پس برای ثبت سفارش خود هر چه سریع از طریق فرم داخل سایت اقدام نمایید.

ماهی سرخو بندر عباس

ماهی سرخو در بندر عباس به نحوه متفاوتی در بازار ارائه می شوند اما به طور معمول هر ماهی که پاک می شود به نسبت خود دارای ضایعات ماهی نیز می باشد که این ضایعات به نسبت ماهی و نوع پاک کردن آن بستگی دارد.

برخی افراد برای پاک کردن ماهی تنها به خالی کردن شکم آن بسنده می کنند و پس از آن نسبت به طبخ اقدام می کنند اما برخی افراد نیز ترجیح می دهند که فیله ماهی را که عاری از هر گونه تیغ می باشد خریداری می کنند از همین رو در هنگام پاک کردن و تبدیل ماهی به فیله حجم ضایعاتی که به دست می آید می تواند خیلی بیشتر از زمانی باشد که شما فقط شک ماهی را خالی می کنید که این امر سبب پایین آمدن وزن ماهی نیز می شود که اگر نمی خواهید این اتفاق بیوفتد تنها خالی کردن شک آن کافی می باشد.

 ماهی سرخو تهران

به دلیل دور بودن استان تهران از دریاهای شمالی و جنوبی کشور نمی توانید انتظار داشته باشیم که ماهی سرخو تهران جنوب در این استان به وفور یافت شود و یا انتظار وجود ماهی تازه و صید روز را بازارهای این استان داشته باشیم.

بخاطر همین دلایل ذکر شده غرفه هایی در بازارهای استان تهران وجود دارد که سعی می کنند با انتقال هر چه سریع تر ماهی ها از استان های مختلف جنوب کشور به این استان محصولات دریایی را به صورت تازه در اختیار مردمان این شهر قرار دهند.

فروش ماهی سرخو

اگر بخواهیم در خصوص نحوه تعیین قیمت ماهی سرخو صحبت کنیم ابتدا لازم است بدانیم که این نوع ماهی به چه صورت در بازار به فروش می‌رسد؛ اما پیش از صحبت در مورد قیمت ماهی سرخو بهتر است کمی در خصوص خود این ماهی و خواص و طریقه مصرف آن برای آن دسته از افرادی که اطلاعات زیادی در مورد ماهی سرخو ندارند، توضیح دهیم.

ماهی سرخو یکی از پرخاصیت‌ترین و پرطرفدارترین ماهی‌های آب‌های جنوب کشور یعنی خلیج فارس و دریای عمان است که انواع بسیار متنوعی دارد اما به طور کلی به سه دسته اصلی ماهی سرخوی اصلی، چمن و دندونی تقسیم می‌شود.

نکته مشترک در مورد تمام انواع سرخو ماهیان، رنگ سرخ و شکل ظاهری یکسان آن‌ها است و تنها تفاوت آن‌ها کم‌رنگ‌تر شدن میزان سرخی در انواع آن است به طوری که مثلا ماهی سرخو اصل دارای رنگ سرخ کم‌رنگ و ماهی چمن سرخو، پررنگ‌تر است.

فروش ماهی سرخو

برای تهیه ماهی سرخو کباب شده، نیاز به پیدا کردن محلی برای فروش ماهی سرخو کوچک دارید و البته با توجه به آن‌چه در بخش‌های قبلی مقاله گفته شد، در میان روش‌های مختلفی که برای پخت ماهی سرخو وجود دارد، کباب کردن آن یکی از بهترین روش‌های پخت این ماهی محسوب می‌شود که برای کباب کردن ماهی قزل آلا نیز روش‌های متفاوتی وجود دارد که روش به سیخ کشیدن و کباب کردن ماهی سرخو کوچک روی شعله آتش نسبت به روش‌های دیگر، طعم بسیار لذیذتری به این غذا می‌دهد که نمی‌توان به راحتی از آن گذشت.

با این تفاسیر، ناگزیر به تهیه ماهی سرخو کوچک هستید که در این مورد نیز با در نظر گرفتن مسائل و مشکلات پیش رو برای خرید این محصول چنان‌چه در بخش قبلی و در خصوص خرید ماهی سرخو بزرگ گفته شد. باز هم به این نتیجه می‌رسیم که مناسب‌ترین راه، همان خرید از یک فروشگاه اینترنتی و تجربه یک خرید مقرون به صرفه، چه از لحاظ زمان و چه از لحاظ هزینه‌های مالی صرف شده است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.