میزان عرضه کود سفید تقلبی در سال اخیر

کودها به بافتها و خاک گیاهان اضافه می گردد و موجب جذب بیشتر مواد غذایی به داخل گیاه می گردد که از این طریق موجب رشد و ثمردهی بیشتر گیاه می گردد، در حالت کلی از کود برای این منظور استفاده می کنند که خاک دچار کمبود نباشد و بتواند جوابگوی نیازهای گیاه باشد.

یکی از مبحثهای مهم دنیا به نام امنیت غذایی می باشد که متاسفانه برخلاف سایت آراد برندینگ در کشور عزیزمان ایران کمتر به این موضوع پرداخته شده است و در واقع به آن اهمیت داده نمی شود، یکی از دلایل این موضوع استفاده بسیار نادرست از کودسیاه و سفید شیمیایی می باشد که موجب کاهش ارزش غذایی تولیدات شده است، امروزه هشتاد و پنج درصد مردم به ظاهر سیر می شوند ولی در باطن و از درون دچار گرسنگی سلولی هستند و مواد مورد نیاز بدنشان به درستی و اصولی تامین نمی گردد.

استفاده از کودهای سفید نیازمند یک مهارت و دانش است و اگر به صورت بهینه و اصولی صورت نگیرد می تواند بسیار برای محصول و بدن انسان مضر باشد.

کود سفید تقلبی

یکی از آسیبهای جدی ای که امروزه به محصولات کشاورزی و تولیدات کشاورزان وارد می شود استفاده از کود سفید تقلبی می باشد، این موضوع هم می تواند به کشاورزی و در پی آن به اقتصاد و حتی نظام سلامت افراد آسیبهای جدی وارد کند.

در گذشته از کودهای طبیعی و متفاوتی استفاده می شده است، کود ارگانیک مرغی، کود کبوتر، کود دامی مانند کود حیوانات چهارپا مثل اسب و الاغ و تمامی استران و همچنین فضولات بز و گوسفند از کودهایی بوده است که در قدیم برای تقویت خاک و همچنین تقویت محصولات استفاده می شده است.

کود سفید تقلبی

امروزه به طور کلی سه نوع کود وجود دارد، کودهای آلی یا ارگانیک، کودهای شیمیایی و کود بیولوژیک یا زیستی، این کودهای در نقاط و مراحل مختلفی تقسیم می گردد، کودهای شیمیایی خود به دو دسته تقسیم می گردند که به آنها کود سفید و کود سیاه می گویند، کود سفید یک نوع کود ازته و یا نیتروژنی می باشد  که کود سفید تقلبی نیز وجود دارد که باید به این نکته هم باید توجه داشت، موادی که در تولید آن به کار رفته است برای رشد گیاه بسیار الزامی می باشد و حتما باید استفاده شود و به راحتی در آب حل می گردد.

کود سیاه نیز از سری کودهای فسفاته می باشند و بعد از گونه نیتروژنی از کودهایی به حساب می آیند که بیشترین استفاده را دارند که ترکیبات و مواد داخل آن نیز برای رشد گیاه بسیار مفید و حتی ضروری می باشد، ترکیب به کار رفته در این کود می تواند به رشد هرچه سریعتر گیاهان کمک بسیار زیادی بکند و همچنین از دیگر توانایی های آن حفاظت و بالابردن قدرت گیاهان در برابر انواع بیماریهایی است که می تواند برای گیاه و یا محصول زراعی به وجود بیاد، این دلایل نشان می دهد وجود کودهای سفید و سیاه برای رشد گیاه بسیار موثر می باشد و حتما باید از آنها استفاده گردد.

کود سفید ازت

شاید در بخش کشاورزی اسم کود سفید ازت به گوش شما خورده باشد و مشتاق باشید تا بدانید که چه ترکیباتی در آن وجود دارد که اینهمه طرفدار برای مصرف دارد. کشاورزی به روشهای نوین یکسری از زیر ساختهایی را لازم دارد تا بتواند به شیوه ی صحیح رشد کند و هر کسی که می خواهد در این زمینه پیشرفت داشته باشد ملزم به رعابت کردن این دستورالعملها می باشد.

در مواقعی پیش می آید که شما نیازمند تولید محصولاتی با کیفیت بالاتر می باشید و تنها با استفاده از کود ارگانیک است که می توانید به این موضوع دست یابید. شیوه ی تولید این محصول به گونه ای است که تنها به منظور رشد محصولات می باشد و برای محیط زیست خطری ندارد.

کود سفید ازت

آزمایشات فراوانی که بر روی کود سفید ازت انجام شده است این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بتوانید در هنگام استفاده از آن خیالتان راحت باشد. کود سفید این ویژگی را دارد که به صورتها مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد و متقاضیان به روشی که مایل باشند قابلیت بهره برداری از آن را دارند.

تمامی تلاشها در این زمینه به گونه ای است که موادی تولید شود که بالاترین بازدهی را داشته باشد و محصولات پرورش یافته از آن به راحتی قابلیت مصرف داشته باشند مجموعه ی ما به شما استفاده از کود سفید را توصیه می کند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.