کاربرد گوشی پزشکی اسمارت پلاست کاردیولوژی چیست؟

برای مراقبت از این نوع گوشی پزشکی می بایست به یکسری از نکات دقت کنید، در هنگام استفاده از این محصول به هیچ عنوان آن را تا نکنید و در جیب خود قرار ندهید، زمانی که این محصول چرب و آلوده شده نباید برای تمیز کردن آن از مواد پاک کننده خانگی استفاده کنید.

بهترین روش برای تمیز کردن این محصول ترکیب کردن ایزوپروپیل با پودر صابون و مقداری آب می باشد، این محلول را روی یک دستمال تمیز ریخته و سپس با دستمال آن را تمیز کنید، برای حفظ کیفیت انتقال صدای گوشی به هیچ عنوان آن را در فضای خیلی گرم و سرد قرار ندهید، گوشیهای پزشکی را باید در محیط تمیز نگهداری کنید و تا دچار آلودگی نشود.

لازم به ذکر است که مجموعه آراد برندینگ اقدام به فروش انواع گوشی پزشکی کرده است معاینه خانمهای باردار بسیار دشوار می باشد و برای حفاظت از جنین و مادر نباید از اشعه برای تشخیص و درمان آنها استفاده شود، استفاده از گوشی پزشکی لیتمن کلاس ۲ گزینه مناسبی برای خرید گوشی می باشد معاینه با این گوشیها دقیق بوده و هیچ آسیبی به مادر و فرزند وارد نمی کند، یکسری از گوشیهای لیتمن کلاس ۲ مخصوص معاینه کودکان تولید و طراحی شده اند، گوشیهای پزشکی از دقت و حساسیت زیادی برخوردارند دیافراگم به کار رفته در این گوشیها دو طرفه می باشد.

قیمت گوشی پزشکی لیتمن مدل کاردیولوژی ۳

مانند هر محصول دیگری نظیر دستگاه آندوسکوپی که در بازار موجود است، قیمت گوشی پزشکی لیتمن مدل کاردیولوژی ۳ یا هر مدل دیگری بستگی به مدل و کیفیت گوشی پزشکی دارد، در طول چند سال اخیر ابعاد کوچکتر گوشی پزشکی جایگزین ابعاد بزرگتر شده اند همچنین انعطاف پذیری محصول بالاتر رفته و لاستیکهایی که در آن وجود دارند دسته فلزی را می پوشانند، در برخی از این گوشیها لوله های توخالی زیادی وجود دارند که صدایی که از سمت قفسه سینه می آید به سرعت به گوش برسد و مشکل قلب درست تشخیص داده بشود، این گوشی برای اولین بار در آمریکا تولید شده است و طراحی آن به گونه ای بوده کوچکترین نویزی در صدای آن وجود نداشته باشد.

گوشی پزشکی کاردیولوژی

برای معاینه افراد بزرگسال و همچنین کودکان گوشی پزشکی کاردیولوژی خاصی با نام گوشی پزشکی لیتمن طوسی طراحی و تولید شده است که این نوع گوشی دو طرفه می باشد و یک سر آن مخصوص معاینه افراد بزرگسال و سر دیگر آن مناسب برای معاینه کودکان می باشد.

از گوشی پزشکی در مطبهای پزشکان عمومی، در بخشهای عمومی بیمارستانها و درمانگاه ها همچنین برای دانشجویان مورد استفاده قرار می گیرد، جنس بدنه این محصول از استیل ضد زنگ می باشد و دسته های آن از پروفیل آلومینیوم آنودایز شده می باشد، این گوشی وزن بسیار سبکی داشته و حمل و نقل و جابجایی آن بسیار آسان است.

شاید این سوال بسیاری از افراد باشد که گوشی پزشکی لیتمن ساخت کجاست؟ برای نخستین بار در سال 1834 در آمریکا اولین گوشی پزشکی ای که برای دو گوش بود تولید شد، دکتر لیتمن که یکی از متخصصین در زمان خود بود برای معاینه آسان تر بیماران گوشی پزشکی لیتمن را اختراع کرد.

گوشی پزشکی اسمارت پلاس

 یکی از موارد مهمی که در تجهیزات پزشکی بسیار کاربرد فراوانی را داشته است که یکی از نمونه های ان گوشی پزشکی با ورق ضد زنگ اسمارت پلاس بوده که برای تشخیص بهتر بیماریهای قلبی و عروقی و همچنین ریوی کمک شایانی را به پزشک میکرد نام دیگر این گوشیهای پزشکی است استتوسکوب است.

این وسیله برای تشخیص بهتر صداهای که در بدن وجود دارد استفاده می شود و معمولاً بافتهایی که مورد بررسی این و گوشیهای پزشکی قرار می گیرند قلب ریه روده ها و کلیه جریانها و شریانهای خونی است با توجه به این موارد پزشک می تواند تشخیص مورد نظر خود را دانسته و در درمان بهتره بیمار کوشا باشد.

گوشی پزشکی اسمارت پلاست

یکی از موارد دیگری که در پزشکی بسیار کاربرد دارد گوشی پزشکی اسمارت پلاست با ورق استیل است در همین راستا یعنی تشخیص بهتر صداهایی که در بدن هستند کاربرد فراوان داردد متخصصان همچنین پزشکان حاذقی که در این راستا فعالیت دارند بطور کلی متخصص و عمومی از این گوشی نیز بهره وافی را برده‌اند این مدل از گوشیها با توجه به قیمت ارزان و به صرفه ای که برای پزشک دارد می توان گفت که برای بزرگسالان تعبیه شده همچنین با توجه به کیفیت بالایی که دارد بسیار کاربردی است و از مشخصات ظاهری آن می‌توان به این نکته اشاره کرد که جنس میله اش از فلز برنج و رنگ ان نقره ای رنگ است اما از خصوصیات این نوع گوشی باید اشاره کنم به این نکته که کاملاً بهداشتی تطبیق پذیر بودن با محیط گوش، نمونه چینی ان بسیار است و همپنین تحت لیسانس سوییس تولید می شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.