بیت اند، ارائه دهنده ی نرم افزار فروش مایکروسافت

 یکی از این زمینه‌ها، ارائه‌ی نرم افزار فروش مایکروسافت است. نرم افزار CRM مایکروسافت که در حوزه‌ی ارتباط با مشتری پیاده سازی شده است، در زمینه ی مدیریت اطلاعات کاربرد دارد و می‌توانید برای فروش، بازاریابی و همچنین خدمات پس از فروش از آن بهره ببرید.

ما با یک ابزار تجاری رو‌به‌رو هستیم که توسط مایکروسافت تولید شده و امکان ارتباط با مشتری را به‌صورت بهینه‌تری برای شما فراهم می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند از این ابزارها استفاده و پایگاه داده مشتریان خود را مدیریت کنند. می‌توان سرنخ‌های جدیدی را با این ابزار ایجاد کرد و از طریق تعامل بهتر با مشتریان، خدمات بهتری را به آنان ارائه داد. این نرم افزار در ابتدایی‌ترین سطح خود، پایگاه داده‌ای را فراهم می‌کند که کسب و کارها به واسطه‌ی آن می‌توانند داده‌های مشتری و شرکت را سازماندهی و مدیریت کنند.

کاربران از طریق نرم افزار فروش مایکروسافت می‌توانند با مشتریان و سرنخ‌های موجود ارتباط بگیرند و هر گونه تعامل با مشتری را ثبت و ردیابی کنند. این مورد به کسب و کارها اجازه می‌دهد که تصویر کاملی از رابطه‌ی خود با مشتری داشته باشند.

مایکروسافت داینامیک365

توسعه کسب و کار با نرم افزار فروش مایکروسافت 

مجموعه‌ی Dynamics مایکروسافت در سال ۲۰۰۳ راه‌اندازی شد و شامل ۵ محصول مجزا بود. در نوامبر سال ۲۰۱۶ هم در نهایت مایکروسافت مجموعه Dynamics خود را تغییر نام داده و تمام محصولات CRM و ERP خود را در قالب یک برنامه Dynamics 365  ارائه کرد. برخی از عملکردهای برنامه، کوچک‌تر و ماژولارتر شد.

بنابراین کسب و کارها توانستند ویژگی‌های مورد نیاز خود را انتخاب کنند. امروزه، داده‌های مشتریان به‌عنوان با ارزش‌ترین دارایی یک شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرند و کسب و کارها به‌طور فزاینده‌ای به فناوری روی آورده‌اند تا بتوانند از داده‌های خود بیشتر بهره ببرند.

نرم افزار فروش مایکروسافت که توسط بیت اند برای شما تامین می‌شود، میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان دارد و اکثر کسب و کارهایی که از آن استفاده می‌کنند، به‌عنوان SMB (small and medium-size business) هایی شناخته می‌شوند که محصولات یا خدمات را به فروش می‌رسانند. با این حال، پیشرفت‌های اخیر محصول و فضای ابری که بیت اند در اختیار شما می‌گذارد، کسب و کارهای بزرگ‌تر را به طور فزاینده‌ای جذب می‌کند.

گذشته از بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته‌ای که این برنامه‌ها دارند، مشتریان زیادی هم از نرم افزار فروش مایکروسافت استفاده می‌کنند و با ادغام آسان آن با سایر محصولات تجاری پرکاربرد مایکروسافت، مسیر ساده‌تری خواهند داشت.

نرم افزار بازریابی مایکروسافت و انگیزه‌ای برای فعالیت بیشتر

یکی از بخش‌های Dynamics 365 مایکروسافت در قالب نرم افزار بازاریابی مایکروسافت توسط بیت اند ارائه می‌شود. این روند سبب شده است که با گزینه‌ای وسوسه انگیز برای مشاغلی روبرو شویم که می‌خواهند فرایندها را در سراسر صفحه مشتریان خود بازنگری یا یک پلتفرم دیجیتال و واحد را برای تمام عملیات خود ایجاد کنند. رابط کاربری آشنا و کاربر‌پسند نیز سبب شده است که بسیاری از کسب و کارها یک امتیاز مثبت به همراه داشته باشند و به دلیل شباهت بسیاری که با سایر محصولات مایکروسافت وجود دارد، به افزایش پذیرش کاربر کمک خواهد کرد.

مایکروسافت داینامیک

با نرم افزار بازاریابی مایکروسافت می‌توانید تمام اطلاعات فروش و مشتریان را در یک سیستم جمع کنید و یک منبع حقیقی داشته باشید. این به کاربران یک تصویر کامل از روند فعالیت مشتریان خواهد داد و به واسطه‌ی آن می‌توانید مشتریان خود را بیشتر ردیابی کنید. تولید و ارزیابی سرنخ‌ها به صورت بهینه‌تری انجام می شود و از فرصت‌های بازاریابی به بهترین شکل ممکن استفاده خواهید کرد. با بهبود ارتباط با مشتریان و ارائه‌ی خدمات بهتر و سریع‌تر، این برنامه می‌تواند به افزایش رضایت مشتری در تمام نقاط قیف فروش منجر شده و موجب بهبود وفاداری بلند مدت به برند شود.

فرایند فروش و بازاریابی خودکار 

با خودکار شدن جنبه‌های خاصی از فرایند فروش و بازاریابی، کسب و کارها می‌توانند به مشتریان بیشتری دست یابند و در عین حال با صرفه ‌جویی در زمان و هزینه، عملکرد کارآمدی در شرکت داشته باشند. قابلیت‌هایی هم برای تلفن همراه به واسطه برنامه‌هایی مانند Field Service، فراهم شده است که منجر به ارائه‌ی خدمات عالی به مشتریان می‌شود و فعالیت در همه‌ی حوزه‌ها آسان‌تر جلو خواهد رفت.  کسب و کارها به واسطه‌ی آن اجازه خواهند داشت که از این فرصت در هر جایی که هستند، استفاده کنند. همچنین قابلیت‌های تحلیلی و گزارش‌‌دهی عمیق به سازمان‌ها هم کمک می‌کند تا از داده‌های کسب و کار خود بهره‌ی بیشتری ببرند.

آن‌ها با نرم افزار فروش مایکروسافت می‌توانند سریع‌تر به تغییرات واکنش نشان داده و تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرند تا کسب و کارشان رشد بیشتری پیدا کند.  امکان مدیریت فرایندهای فروش توسط  برنامه Dynamics 365 فراهم شده و می‌توانید از مدیریت پایپ‌لاین یا مدیریت حساب و ارائه‌ی گزارش کار استفاده کنید. با نرم افزار بازاریابی مایکروسافت می‌توانید داده‌های مختلف را در بخش‌های تکراری چرخه، خودکارسازی کرده و به ایجاد روابط و پرورش فرصت‌ها کمک کنید. این سیستم در تخصیص درست سرنخ‌ها و امتیاز دهی هم به‌خوبی عمل می‌کند.

نرم افزار فروش و بازاریابی

بیت اند ارائه کننده نرم افزار فروش و بازاریابی مایکروسافت 

مجموعه‌ی بیت اند با ارائه نرم افزار Dynamics 365 به کسب و کارهای مختلف کمک می‌کند تا فعالیت بهتری در زمینه‌ی ارتباط با مشتری داشته باشند و با افزایش دانش، بتوانند فعالیت توانمندی را تجربه کنند. این شرکت کار خود را از سال ۱۳۹۶ شروع کرده و راهکارهای سازمانی را به واسطه نرم افزار Dynamics 365 مایکروسافت در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. این شرکت فرایند اتوماسیون سازی تجاری را بسیار عالی انجام داده است و با فارسی سازی بخش‌های مختلف نرم افزار کمک می‌کند که کار به مراتب آسان‌تری را با آن‌ها داشته باشید.

با بیت اند می‌توانید دانش خود را در زمینه‌ی نرم افزارهای مایکروسافت بالا برده و در زمینه ی فروش و بازاریابی به موقعیت بهتری در شرکت خود دست پیدا کنید. این سیستم‌ها به شما کمک خواهند کرد که فعالیت دیجیتالی مدرنی را در دنیای رقابت داشته و کم کم پیشرفت کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.