مزه ناب و طعم اصیل ایرانی در جدیدترین بسته‌بندی‌ها

بلکه تنها شرکت‌های تولیدی که موازی با نیاز افراد جامعه و حتی فراتر از این نیاز حرکت می‌کنند، می‌توانند به قله‌های بلند موفقیت دست پیدا یابند. مواد غذایی خود را با ناب‌ترین مزه، طعم، و رنگ اصیل ایرانی امتحان کنید.

آش خود را پرکشک بخورید

آش رشته یکی از غذاهای قدیمی و اصیل ایران است که حتی با ظهور طعم‌های مختلف همانند آبغوره و سرکه همچنان با کشک مزه دیگری می‌دهد. فرقی ندارد متولد کدام دهه هستید، افراد دهه ۵۰ و ۶۰ به طور حتم دیگ بزرگ آش در خانه مادربزرگ خود را به یاد دارند که با اضافه کردن کشک مزه بهتری پیدا می‌کرد.

افراد دهه ۷۰، ۸۰ و ۹۰ نیز همچنان دنباله‌رو همان طعم ناب و اصیل ایرانی هستند، زیرا همه افراد طعم و مزه خوب را دوست دارند و از خوردن آن لذت می‌برند. خوشبختانه با ظهور برند معتبر و اصیل ایرانی سمیه شما حتی می‌توانید کشک را در بسته‌بندی‌ها یا ساشه‌های ۱ نفره نیز خریداری و برای مصرف روزانه استفاده کنید.

همچنین اگر به فکر درست کردن و پخش کردن یک نذری یا آش پشت‌پای عزیزان خود هستید، باز هم می‌توانید از کشک‌های پاستوریزه شیشه‌ای یا حتی سطلی ۹ کیلویی این برند نهایت استفاده را ببرید. از آنجایی که ساشه ۱ نفری حتی بیشتر از نیاز ۱ نفر کشک دارد، شما می‌توانید آش خود را با این ساشه پرکشک میل کنید.

با کشک از مهمانان خود پذیرایی کنید

از زمان‌های قدیم زمانی که مهمانی به منزل شما سر می‌زد، برای پذیرایی از او علاوه بر میوه، شیرینی و چای قند یا نوعی شکلات نیز تهیه می‌کردید تا مهمان به هنگام صرف چای خود یا بعد از وعده غذایی بتواند طعم دیگری را امتحان کند.

ولی در حال حاضر با پیشرفت علم و تکنولوژی ایده‌های جدید با طعم‌های ناب و اصیل ایرانی برای پذیرایی از مهمانان طراحی شده و به مرحله اجرا درآمده است. یکی از همین خوراکی‌های خاص مخصوص پذیرایی از مهمانان کشک تنقلاتی برند سمیه خواهد بود که طرفداران بسیاری را به خود جلب کرد.

این نوع خوراکی در واقع اولین کشک تنقلاتی کشور ایران است که در بسته‌بندی‌های جذابی همانند شکلات قابل خریداری خواهد بود. به جای شکلات یا هر نوع ماده قندی که حتی ضررهایی دارد، شما می‌توانید با این خوراکی مهمان خود را از خوردن تنقلات مضر دور و حتی او را به طور همزمان با طعم‌های قدیمی و جدید درگیر کنید.

به عبارت دیگر کشکام در واقع طعم قدیمی کشک را با ایده جدیدی به عنوان اسباب پذیرایی برای خریداران خود فراهم کرده و می‌توان آن را جزء سالم‌ترین میان وعده یا یکی از بهترین تنقلات دانست. از آنجایی که کشک نوعی فرآورده لبنی است شما با این محصول خوراکی به سلامتی مهمانان خود نیز کمک می‌کنید.

کشک هدیه بدهید

یکی از رسومات قدیمی ایران بردن تحفه‌ای به عنوان چشم‌روشنی به هنگام ورود به هر مکان و منزلی است. این رسم قدیمی همچنان انجام می‌شود و بیشتر ما زمانی که برای اولین بار به منزل یا محل کار کسی می‌رویم سعی می‌کنیم نوعی شکلات پذیرایی، یک جعبه شیرینی، یا حتی گلدان گلی برای او هدیه ببریم.

بدین‌ترتیب دست خالی رفتن به هر مکان و منزلی در آداب و رسوم قدیم ایرانی قابل‌قبول نیست و نبود. از زمان‌های قدیم حتی پادشاهان نیز به هنگام ملاقات با سایر شاهان تحفه‌ای از کشور خود به عنوان هدیه پیش‌کش می‌کردند.

 در حال حاضر ظهور شکلات‌های پذیرایی در انواع بسته‌بندی‌ها و حتی گز و سوهان نیز کار شما را آسان کرده است. ولی یکی از جدیدترین خوراکی‌هایی که شما می‌توانید به عنوان تحفه به فرد میزبان خود تحویل دهید، کشک خشک و کشک پذیرایی است.

کشکام

تنقلات سالم بهترین هدیه برای پیش‌کش کردن هستند، از آنجایی که انواع آجیل از قیمت بالایی برخوردار است و شاید شما توانایی خرید این تنقلات سالم و هدیه دادن آنها به میزبان خود را نداشته باشید، می‌توانید به ایده جدید کشک پذیرایی فکر کنید.

این خوراکی خوشمزه برای هر قشر و فردی از پدران و مادران مسن گرفته تا کودکان مناسب خواهد بود. حتی اگر میزبان شما خانمی باردار یا ورزشکاری حرفه‌ای است و نمی‌تواند تنقلات قنددار مصرف کند، شما می‌توانید متفاوت باشید و با کشک پذیرایی به دیدن او بروید.

چرا برند سمیه؟

با وجود اینکه کارخانه مواد غذایی سمیه از سال 1359 تاسیس شده و همچنان به کار خود ادامه می‌دهد ولی شما شاهد یکنواختی و درجا زدن این کارخانه نخواهید بود. به عبارت دیگر این شرکت سعی کرده به صورت سالانه و حتی ماهانه استراتژی تولید، توزیع، عرضه، و حتی فروش و تبلیغات خود را تغییر دهد.

سمیه با توسعه علم و تکنولوژی فرآیند تولید و عرضه خود را گسترش داد و سعی کرد به‌روزترین و نوین‌ترین خوراکی‌ها را با طعم قدیمی، اصیل، و کاربر پسند تولید و به بازار عرضه کند.

بنابراین خوراکی‌های این برند همچنان فرمول قدیمی و خوشمزه خود را دارند ولی در بسته‌بندی‌های نوین و مدرن در دست خریداران قرار می‌گیرند. حتی این کارخانه علاوه بر تمام مواد غذایی که از قدیم تولید می‌کرد، سعی دارد محصولات جدید و متفاوتی را تهیه و عرضه کند، برای مثال کشکام ایده این برند قدیمی ایرانی بود.

  • رعایت اصول استانداردهای مربوط به مواد غذایی

  • ارتقا محصولات قبلی و تولید محصولات جدید

  • پیش رفتن در مسیر خلاقیت و به‎روز بودن

  • دارای شناسنامه و بهترین سابقه در تولید مواد غذایی ایرانی

  • تمایز کیفیت و نوع بسته‌بندی

  • طعم‌های بی‌نظیر و ناب

  • رعایت استاندارد ارزش‌های غذایی بالا

  • به کار بردن علم و تکنولوژی در کنار خلاقیت و نوآوری

  • تحقیق و بررسی‌های متوالی قبل از تولید و عرضه محصول جدید

  • عدم کپی‌برداری از ایده‌های سایر برندهای خوراکی

  • عرضه جدیدترین و بهترین کالاها در مناسب‌ترین زمان

  • مطرح بودن در سطح جهانی

  • داشتن استراتژی خوب برای درخشیدن در آینده

درخششی در بازار ایران

شاید رقبا زیادی در حوزه تولید انواع مواد غذایی حضور دارند و تا حدودی سعی می‌کنند متفاوت باشند ولی این کارخانه بزرگ، قدیمی، و معتبر به طور دائم در حال جستجو و تلاش است. به زبان ساده این شرکت محصولات غذایی، برای هر سال خود برنامه‌ریزی مشخصی دارد و تنها به محصولات تولیدی فعلی خود اکتفا نمی‌کند.

علاوه بر کشک، شما می‌توانید از آبلیموهای طبیعی، عرقیات، آبغوره و انواع سرکه را از همین برند تهیه کنید. با توجه به خلاقیت‌های این برند بدون‌شک آینده خوبی در پیش‌روی این کارخانه است و همین امر باعث افتخار و سرفرازی کشور ایران در میان سایر برندهای تولیدکننده مواد غذایی خواهد بود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.