خرید بوقلمون وحشی نر

بوقلمون وحشی نیز خود نژادهای مختلفی داشته و به صورت کلی می توان گفت پنج گونه از این پرنده در جهان یافت می شود البته هر کدام از این گونه ها مشخصات ظاهری منحصر به فردی دارند که از روی این ویژگیها نیز به راحتی می توان نوع آن را شناسایی کرد برای مثال آن دسته از بوقلمونهای وحشی که پرهای آن شکلاتی رنگ بوده بوقلمون وحشی شرقی محسوب می شود؛ اگر قصد پرورش بوقلمون را دارید و یا می خواهید در زمینه خرید و فروش این پرنده فعالیت کنید ما را در ادامه همراهی نمایید.

بسیاری از افراد در میان پرندگان گوناگون به خاطر آسان بودن تغذیه و همچنین مقاومت بالای آنها در هنگام شرایط سخت تمایل به خرید بوقلمون وحشی و قرقاول صحرایی بزرگ را به صورت عمده دارند.

به راحتی می توان از مراکز پرورش بوقلمون وحشی که امروزه در شهرهای مختلف ایران وجود داشته که به صورت اصولی نگهداری این پرنده را انجام می دهند‌ و در زمان مناسب واکسنهای مورد نیاز این پرندگان را تزریق می کنند بهترین گونه های بوقلمون وحشی را به صورت عمده و با قمیت ارزانی خریداری کرد.

در هنگام خرید بوقلمون وحشی حتما به ظاهر پرنده توجه کرده و تنها آنهایی که کاملا سالم و بدون بیماری هستند را جهت خرید انتخاب نمایید.

بوقلمون وحشی نر

گونه ای از پرندگان و حیوانات بزرگی وجود دارند که از سرده Meleagris می باشند و به آنها بوقلمون می گویند و بوقلمون وحشی ماده نر جنگل از انواع بوقلمونها می باشند به طور کلی این پرنده از راسته ماکیان سانان است و از سنگین تر گونه ها محسوب می شود بوقلمون وحشی در مقایسه با بوقلمون اهلی چابک تر می باشد و هنگام مواجه شدن با خطر حدود ۴۰۰ متر پرواز آن می باشد و در ارتفاع کمی پرواز می کنند و فاصله پایینی با زمین دارد.

بوقلمون وحشی نر

پرهای سبز با خاصیت رنگین تابی، مسی، بنفش و طلایی از مشخصات بوقلمون وحشی نر می باشد. بوقلمون نر دارای وزنی بین ۲.۵ تا ۵.۴ است در روی گلوی بوقلمونها یک آویزه گوشتی آویزان است و بین ۱.۵ تا ۱.۸ طول بالی بوقلمونها می باشد بزرگترین پرندگان جنگلها، بوقلمونها هستند برخی از گونه های بوقلمون نر وجود دارند که از بوقلمونهای ماده بزرگتر و رنگارنگ تر می باشند هنگامی که این پرنده هیجان زده و مضطرب می شود رنگ خاکستری پوست ناحیه گلو و سر آن که برهنه است به رنگ آبی، سفید و قرمز تغییر پیدا می کند به همین دلیل به آن بوقلمون در زبان فارسی گفته می شود، چون نوعی از پارچه دیبا وجود دارد که به آن بوقلمون می گویند که رنگ این پارچه در هنگام تابش نور تغییر پیدا می کند.

بوقلمون وحشی استرالیا

یکی از زیباترین حیواناتی که در بسیاری از مناطق جهان یافت می شوند، بوقلمون وحشی و قرقاول صحرایی می باشد که این نوع از جانداران، دارای نژادهای مختلفی است که برترین آنها از نژاد ایران، استرالیا و آمریکا می باشد. گوشت و تخم این نوع از حیوان، دارای خواص بسیار زیادی است که به همین دلیل جزو مرغوب ترین و پرخاصیت ترین مواد غذایی در جهان به شمار می آیند.

نژادهای مختلف بوقلمون، از نظر اندازه و شکل ظاهری با یکدیگر تفاوت دارند که در مناطق مختلف جهان، به شیوه های متفاوت پرورش داده می شود. در ادامه بیشتر در مورد انواع بوقلمون، راه های پرورش آن، خواصی که گوشت و تخم آنها دارند و غیره خواهیم گفت.

بوقلمون وحشی استرالیا

یکی دیگر از معروف ترین و زیبا ترین نمونه های بوقلمون در جهان، بوقلمون وحشی استرالیا است که از لحاظ ظاهری با دیگر انواع بوقلمون در سراسر جهان تفاوت دارند. بوقلمون وحشی استرالیا، دارای جثه و پاهای بزرگی هستند و همچنین این پرندگان دارای سری قرمز رنگ می باشند.

این نوع از حیوانات بیشتر در شمال استرالیا وجود دارند که دارای شکل و اندازه های گوناگونی می باشند. بسیاری از نمونه های این نوع از بوقلمون در ایران نیز یافت می شوند که توسط مراکز مختلفی نگهداری و پرورش داده می شوند.

در حال حاضر، انواع بوقلمون به شیوه های مختلفی پرورش داده می شوند که می توان به پرورش این پرنده در سالنهای بزرگ و همچنین پرورش آنها در مزارع اشاره نمود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.