قیمت پنجره چوبی سنتی ساده

 امروزه خیلی در دکوراسیونها از آن استفاده می شود، از جمله پنجره های چوبی که در ادامه به پنجره چوبی قیمت خرید فروش می پردازیم تا بتوانیم اطلاعاتی شایسته شما ارائه دهیم.

ورودی در ماشینها و ساختمانها برای عبور هوا، صدا یا نور که به اصطلاح به آن پنجره می گویند که توسط صاحبان تولید کننده این محصول در جنسهای مختلف و مدلهای زیادی تولید شده است که از قدیم تا به امروز پنجره و درب چوبی جزئی از محبوب ترینها بوده است با این تفاوت که در گذشته به عنوان بخشی از خانه از آن استفاده می کردند ولی امروزه به غیر از آن در مصارف دکوراسیون نیز از آن استفاده می کنند.

این یه مسئله عادی بوده است که وسایل قدیمی قیمتی بیشتر داشته باشند و در مورد قیمت پنجره چوبی ما به دو دیدگاه و قیمت کاملا متفاوت بر میخوریم که از طرفی خرید آن را راحت تر می کند.

در دیدگاه اول با توجه به قدیمی بودن پنجره شما باید قیمتی بالا را مشاهده کنید و در صورت توان پرداخت کنید ولی در عوض پرداخت شما دارای پنجره قدیمی و چوبی خوبی بوده اید که می توانید با استفاده از جلا دهنده و محلولهای محافظ چوب لایه ایی محافظ روی پنجره قرار دهید و تا سالهای سال از دیدن آن بر روی دیوار منزل خود اذت ببرید.

در دیدگاه دیگر خیلی از تولید کنندگان با توجه به کاهش قیمت خود دست به تولید این نوع پنجره چوبی می زنند و شکل ظاهری آن را مانند نمونه های قدیمی و کهنه باسازی می کنند که ظاهر کار به همان صورت بوده است ولی کیفیت کار محکم تری دارید.

پنجره چوبی سنتی

در خانه های قدیمی پنجره های چوبی با شیشه های رنگی مشبک را دیده اید بستن این پنجره ها با استفاده از ضامنهای چوبی که دارند، انجام می شود  در جهت عمودی حرکت می کنند که به این پنجره ها، ارسی می گویند این پنجره های سنتی حاصل تلفیق طراحی نقوش، نازک کاری چوب، اسلیمی، گره چینی و قواره بری می باشند که می توانند هر بیننده ای را مجذوب کنند.

از نقوش گره چینی در طراحی پنجره های چوبی سنتی استفاده شده است در واقع گره چینی با قطعات برش خورده چوب و شیشه های رنگی در شکلهای متعدد و مختلف می باشد برای داشتن یک پنجره چوبی قدیمی شما می توانید به جای شیشه های رنگی از شیشه های دو جداره، شیشه های ساده، شیشه های رفلکس و شیشه های چند جداره استفاده کنید.

پنجره چوبی سنتی

در خانه های قدیمی بارها بارها همه ی شما پنجره های چوبی با دستگیره آهنی را دیده اید و با مشاهده پنجره چوبی سنتی ممکن است در ذهن شما خاطرات زیبایی تداعی شود در واقع پنجره های چوبی سنتی شناسنامه های سنتی و اصیل ایرانی می باشند.‌

امروزه در مکانهای مختلفی مانند قهوه خانه ها، رستورانها، تکیه ها، مساجد و غیره برای ایجاد حس نوستالژیک از پنجره های سنتی چوبی استفاده می کنند تزئین این پنجره ها با شیشه های رنگی و اشکال مفهومی ست باعث شده، جذابیت این پنجره ها چندین برابر شود.

پنجره چوبی ساده

برخی از هنرها به حدی خاص و زیبا هستند که نه تنها هرگز کنار گذاشته نمی شوند بلکه همیشه هم به کار گرفته می شوند مانند پنجره آلومینیومی و چوبی قدیمی مدرن ساده که بیشتر افراد آنها را از نمای نزدیک مشاهده کرده اند و با طرح زیبای آنها آشنایی دارند این نوع از پنجره ساخته شده از چوب طبیعی و باکیفیت می باشد به همین دلیل مقاومت خیلی زیادی دارند و برای زیبایی بیشتر دکوراسیون داخلی اتاق و سالن انتخابی عالی و برتر محسوب می شوند پنجره های چوبی با استفاده از الگو ساخته می شوند به همین دلیل طول ابعاد و اندازه آنها بسیار دقیق است و هیچ بی نظمی در شکل ظاهری آنها مشاهده نمی شود.

پنجره چوبی ساده

در زمان حاضر خیلی از افراد به دنبال خرید بهترین انواع از پنجره چوبی ساده پنجره دوجداره در ابعاد و اندازه های مختلف هستند و می توانند برای سفارش گیری از طریق آدرس اینترنتی موجود درخواست خود را در سامانه ما ثبت کنند و خیلی سریع سفارش خود را در آدرس تعیین شده دریافت کنند سایر انواعی از پنجره چوبی که سایت ما ارائه می دهد همگی از چوب مقاوم ساخته شده اند و ماندگاری آنها در طولانی مدت عالی است همچنین باید دانست که امکان خرید عمده پنجره چوبی هم از سایت موجود برای سایر مشتریان وجود دارد پس در هر زمان و موقعیتی که باشید می توانید به راحتی سفارش خود را ثبت کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.