خرید بلوک سقفی لیکا شاهرود

 قابل توجه اینکه در اجرای سقف، استفاده از این برند بلوک به دلیل وزن پایین، سهولت کار را بالا برده و در مقابل انواع سنتی آن حداقل ۳ برابر سبک تر است. وزن سبک و ابعاد مناسب این محصول سبب شده است که در هزینه های حمل و نقل صرفه جویی بسیاری به عمل آید. کاربرد این بلوک ها تحت نظارت و حمایت سازمان بهینه سازی مصرف سوخت کشور است.

پیش از آنکه به بررسی و ارزیابی بهترین قیمت بلوک سقفی لیکا بپردازیم لازم است تا با برخی از ویژگی های مهم این رده محصولات آشنا شویم که در زمان خرید و استفاده بتوانیم تمام ایده آل های خود را در این زمینه پوشش دهیم.

این امکان وجود دارد که بتوان بلوک سقفی را با تعداد ۱۰ عدد بلوک سفالی جایگزین کرد.

امکان صرفه جویی بسیار در کم شدن تعداد تیرچه ها به علت عرض مناسب بلوک ها و کاهش شدید مصرف بتن

اجرای بسیار زیبای گچ و خاک حتی بدون نیاز به رابیتس و توری

کاربرد این بلوک ها تحت نظارت و حمایت سازمان بهینه سازی مصرف سوخت کشور است.

این محصول عایق بسیارممتازی برای جلوگیری از نفوذ رطوبت، سرما وگرما و به خصوص صدا در آپارتمان محسوب می شود.

خرید بلوک سقفی سیمانی

بلوک سقفی سیمانی عمدتا از ترکیب سیمان پرتلند، آب و ماسه می باشد این ترکیبات به اندازه های مشخصی با یکدیگر مخلوط می شوند و در مواقعی از سایر مواد دیگر در این بلوک ها برای استحکام مقاومتشان استفاده می شود. از معایب استفاده از این بلوک ها می توان به عمر کمتر در برابر رطوبت، ضایعات و پسماند های زیاد در زمان حمل و نقل و ساخت سازه، در اتفاع بیشتر از سه متر سبب کاهش استحکام در برابر سازه می شود و اخرین مورد وزن زیاد این بلوک ها می باشد که آن ها را در برابر زلزله ایمن نگه نمی دارد.

بلوک سقفی سیمانی

قبل از اقدام به ساخت و ساز باید راجع به خرید بلوک سقفی سیمانی که یکی از مهم ترین اجزای ساختمان است تحقیق کنید. در این مقاله در رابطه با بلوک سقفی سیمانی اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم تا انتخابی درست و ایمن برای ساختمان های خود داشته باشید.

این بلوک ها به دو صورت سقفی و دیواری تولید و عرضه می شوند که در مرحله تولید این محصول باید به استجکام آن در برابر تابش نور خورشید، گرما، سرما، باد و بارندگی توجه کرد که در انواع توپر و تو خالی در کارگاه ها و کارخانه ها تولید می شوند؛ لازم به ذکر است که بدانید مقاومت و استحکام بلوک های سیمانی بیشتر از بلوک های سفالی می باشد.

در ساخت و ساز ساختمان ها استفاده از هر نوع مصالحی مزیت و معایبی را به همراه دارد برای مثال مزیت های استفاده از بلوک سیمانی کاهش هزینه، مقاومت و استحکام بالا، مقاوم در برابر آتش سوزی و حریق می باشند.

بلوک سقفی شاهرود

یکی از بزرگترین و مدرن ترین کارخانه جات بلوک سقفی متعلق به شرکت شاهرود بوده که با تولید انواع بلوک های سقفی و دیواری نیاز کشور به این مصالح را تامین می نماید که در ادامه به بررسی این محصولات می پردازیم با ما همراه باشید. بلوک های سقفی سیمانی: این بلوک های ساختمانی که در دو نوع سنگین شن و ماسه ای و سبک پوکه تولید می شود عموما برای ساخت سقف ساختمان های چند طبقه که نیاز به عایق کاری بیشتری دارند کاربرد داشته و به سبب استحکام و مقاومت فیزیکی بالایی که از خود دارا می باشد می تواند در مقابل حوادث طبیعی نظیر زلزله تا حد مناسبی باعث حفظ ساختار ساختمانی شما شود.

بلوک سقفی شاهرود

در سال های اخیر استفاده از بلوک سقفی شاهرود به عنوان بلوک های سبک سقفی و دیواری که به منظور کاهش تبادل صوتی و حرارتی در ساختمان استفاده می شود گسترش یافته است.

این بلوک ها که از بتن تای سبک دانه و ریز و بتن های گاری می سازند وزنی بالغ بر 1450 کیلوگرم بر متر مکعب داشته و مقاومت متوسط آنها باید وزن حداقل 70 کیلوگرم بر سانتی متر مکعب را تحمل نماید.

این بلوک که در دو نوع معمولی و نمادار تولید می شوند با توجه به ابعاد دیوار یا سقف کشسان مورد نظر به صورت شخصی سازی شده ساخته می شوند در واقع این بلوک ها مخصوصا برای هر سازه به صورت جداگانه ای طراحی می شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.