قیمت آجر پازلی نسوز ضخیم البرز

 این محصول بسیار پر کاربرد است چون ضد آب و کاملا نسوز می باشد و این ویژگی‌ها برای خریداران بسیار مهم و حائز اهمیت است و همچنین در برابر سایش بسیار مقاوم است و در شرایط آب و هوایی مختلف می توان از آن استفاده کرد.

با روشهای نوین امروزی مصالح ساختمانی همچون بلوک سقفی با کیفیت بالاتری به بازار عرضه می شوند یکی از آنها آجر پازلی نسوز است.

بافت و ساختار این آجر به گونه ای است که در برابر دما و گرمای زیاد بسیار مقاوم بوده و با حفظ کیفیت اولیه و بدون آسیب باقی می ماند این آجر به ملات نیاز ندارد چون با شکل خاص خود به صورت قطعات پازل در کنار یکدیگر قرار می گیرند و کاملا محکم می شوند.

از این نظر برای مهندسان مقرون به صرفه هستند و سبب کاهش هزینه برای آنها می شوند از این آجرها به صورت کتیبه در تزیین دیوارهای داخلی می توان استفاده کرد و گاهی وقتها با نور پردازی داخل آنها می توان زیبایی خاص و بی نظیری به منزل بخشید.

محصول آجر پازلی نسوز رنگبندی متنوعی دارد که از رنگهای طبیعی برای تولید آن استفاده می شود از این رو مقاومت بالایی دارند و بدون تغییر رنگ برای سالیان سال می توان از آنها در نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده کرد این رنگبندی به نحوه چیدمان آنها در کوره و میزان حرارت و دما بستگی دارد هر چقدر گرمای بیشتری به آنها برسد یعنی به مرکز کوره نزدیکتر باشند مسلما رنگ آنها تیره تر خواهد شد و هر چه این دما کمتر باشد رنگ آنها روشن تر می شود که هر دو نوع در ساختمان سازی به کار می روند و افراد با توجه به سلیقه خود می توانند آن را انتخاب و خریداری نمایند.

قیمت آجر پازلی ضخیم

می دانید که برای قسمتهای مختلف ساختمان باید از انواع آجر در ابعاد و اندازه های بسیار مختلف استفاده کرد و آجر پازلی ضخیم نمونه ای خاص از این کالا و محصول است که خاص بخشهایی از سازه تولید شده است. آجر پازلی ضخیم در ضخامت بیشتر اما با وزنی بسیار سبک تر نسبت به نمونه های مشابه تولید شده است، لذا با استفاده از این نوع آجر می توان وزن تمام شده سازه را تا حدود بسیار زیادی پایین آورد.

این نمونه از آجر نیز دارای انواع و کیفیتهای مختلف می باشد و می توان از آجر پازلی ضخیم برای استحکام بخشیدن بیشتر سازه و در قسمتهای مختلف استفاده نمود.

آجر پازلی ضخیم

تولید کننده نهایت تلاش خود را انجام داده تا با استفاده از مواد اولیه عالی و طراحی به روز و مناسب انواع آجر پازلی ضخیم را تولید و به فراوانی در بازار توزیع و در دسترس تمام مصرف کنندگان قرار داده است که این محصول با توجه به مواد به کار رفته در آن موجب شده قیمت آجر پازلی ضخیم متنوع گردد.

بسیاری از تولید کنندگان در کشور مشغول به تولید انواع آجر پازلی درجه یک هستند و به همین دلیل می توان این کالا را با انواع برند در بازار مشاهده نمود، برای خرید بهتر است تا از انواع این محصولات در بازار به صورت حضوری دیدن و یا از خرید به صورت آنلاین استفاده نمایید و در این صورت بهترین نمونه را انتخاب و خریداری کنید.

عرضه کالا با کیفیت عالی و درجه یک و ارائه آجر به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت ارزان و مناسب سبب شده است تا تمام متقاضیان بتوانند از نمونه های این کالا با سود عالی خریداری نمایند.

آجر پازلی البرز

بهتر است بدانید که هنگام کار کردن با آجر پازلی تاسیساتی مانند لوله ها و کابلهای برق را نیز از این آجرها عبور می دهند در حالی که در سایر مصالح اول دیوارها را کار می کند و بعد از اتمام دیوارها قسمتی از آن را تخریب کرده و تاسیسات را عبور می دهند در این حالت مقاومت دیوار نیز کاهش می یابد و از طرف دیگر هزینه کارگر و مصالح نیز بالاتر خواهد رفت.

آجر پازلی البرز

یکی دیگر از استانهای تولید کننده آجر پازلی البرز می باشد، در این استان تولید کنندگان فعالی هستند که به این امر مشغول هستند. ساخت ساختمانهای ضد زلزله از دغدغه های مهم مهندسین ساختمان به شمار می آمد،  با تولید آجرهای پازلی این دغدغه تا حدود زیادی رفع شد زیرا این محصولات یک سیستم ضد زلزله هستند و توانایی مچ شدن با میلگرد را دارند و در نتیجه مقاومت ساختمان در برابر زلزله بالا می رود.

پروژه هایی که با آجر پازلی کار می شوند هم ارزان تر و هم با کیفیت تر هستند، ملات برای آجر سیمانی در یک متر مربع ۶۵ کیلوگرم و برای آجر بلوک سیمانی ۶۰ کیلو گرم است اما برای آجر پازلی این مقدار تنها ۱۲ کیلوگرم می باشد در نتیجه در این حالت هزینه سیمان  نیز کاهش پیدا می‌کند.

آجرهای پازلی رنگهای مختلفی دارند و تنوع رنگ در آنها بالاست از طرف دیگر این آجرها در اندازه های مختلف تولید می شود، دستگاه هایی که این آجرها را تولید می کنند دقیق می باشند به طوری که اندازه آجرهای تولیدی کاملاً یکسان هست و این باعث می شود کار بسیار تمیز تر و راحت تر باشد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.