بتن مسلح پیشرفته + بتن پیش تنیده آرمه سبز قم

این نوع بتن های پیشرفته و جدید، بسیار سبک می باشند و موجب استقامت سازه می شوند. برای اولین بار این نوع بتن توسط یک باغبان فرانسوی اختراع شد. این باغبان فرانسوی مشهای فولادی را با دوغاب سیمان سفید ترکیب کرد و گلدان ساخت.

بتن مسلح یک ماده کامپوزیتی می باشد که متداول ترین و شناخته شده ترین روش تولید آن، ترکیب بتن و المانهای تقویت کننده مانند میله گرد می باشد.

وجود المانهای تقویت کننده مانند میله گرد موجب می شود تا شکل پذیری و مقاومت کششی بتن افزایش یابد و اغلب از آنها در سازه ساختمانهای تجاری و مسکونی استفاده می شود.

مهندسان در قرن قرن بیستم تحقیقات گسترده ای را در زمینه استفاده از مواد کامپوزیتی به منظور تقویت بتن مقاوم انجام دادند. بزرگترین دستاورد آنها تولید بتن مسلح پیشرفته یا بتن آرمه است که در آن برای تقویت بتن از فولاد استفاده می کنند.

بزرگترین عیب بتنها مقاومت کششی پایین آنها می باشد و مهدنسین ساختمان سازی برای حل این مشکل از ترکیب بتن و فولاد استفاده می کنند. در حال حاضر از بتن مسلح یا بتن آرمه در ساخت پلها، ساختمانها، تونلها، سازه های دریایی استفاده زیادی می کنند.

مهندسی ساختمان سازی طیف وسیعی از اعضای باربر در ساختمانها را به بتن تقویت شده مجهز می کنند که شامل موارد زیر می باشند:

 اعضای خطی ساختمان مانند: ستونها یا شمعها، تیرها

اعضای صفحه ای ساختمان مانند: صفحات افقی مثل سقف، صفحات عمودی مثل دیوار اطراف آسانسور یا راه پله، و دیوارهای برشی.

بتن پیش تنیده سنندج تهران قم

امروزه یکی از ملزومات استحکام ساختمانها و علم مهندسی بتن پیش تنیده است که در سراسر کشور از جمله سنندج، تهران و قم پیدا می شود. این بتن سبک در انجام فرایند ساخت و استحکام بنای ساختمان تاثیر زیادی داشته و اکثر مهندسان این صنعت از این بتنها در حجمهای گسترده استفاده می نمایند، همچنین لازم است بدانید که این بتن نسبت به دیگر انواع بتن عمومیت بیشتری دارد و باعث کاهش هزینه های ساخت بنا می شود، همچنین این محصول علاوه بر ساختمانها کاربردهایی در ساخت پلها، بزرگ راه ها، ریلهای قطار، منابع آبی و سدها و غیره دارد.

این بتن دارای مزایای زیاد دیگر از جمله کاهش استفاده از تعداد نیروی کار ماهر و غیر ماهر، عمر طولانی تر که حداقل ۵۰ سال می باشد، عدم ایجاد ترک در بتن، امکان استفاده از انواع میلگرد با کیفیتهای گوناگون، عدم خرابی و ساییدگی در اثر رطوبت و تغییرات دمایی و نیز نور مستقیم خورشید، مقاومت بالا در برابر بارانهای اسیدی، تولید آسان و به صرفه ی آن، امکان استفاده از مواد بازیافتی در تولید و همچنین بازیافت خود محصول، امکان ایجاد پارتیشن در ساختمان توسط این نوع بتن، کاهش وزن و مناسب سازی آن در ساختمان، امکان استفاده از آن در هر شرایط آب و هوایی، مقاومت مطلوب در برابر فشار ساختمان و گازهای گلخانه ای که در برخی مناطق وجود دارد، استفاده در هر نوع سازه ای از ساختمان یک طبقه تا آسمان خراشها و نیز امکان اجرای کامپوزیت و عایقهای صوتی و حرارتی در ساختمان می باشد که این بتن نشانه ای از پیشرفت رو به جلوی علم مهندسی می باشد.

بتن پیش تنیده

همان طور که گفتیم انواع بتن پیش تنیده قم و بلوک سیمانی که باعث استحکام بیشتر ساختمانهای امروزی شده و تاثیر زیادی در کاهش تکانهای ساختمان در هنگام زلزله دارد. هنگام ساخت این بتن تولید کننده ی آن باید از استانداردهای اروپایی و جهانی استفاده کند تا در کیفیت آن موثر باشد و عدم پیروی از این قوانین بتنی را تولید می کند که هیچ استحکامی را ندارد و مزایایی که نام بردیم را نخواهد داشت.

مجموعه ی ما در ساخت این محصول از مواد درجه یک استفاده نموده و رسالت خود را تولید محصول مطمئن می داند و قطعا خریداران گذشته ی ما این مورد را تایید خواهند کرد، در ضمن مجموعه ی ما آماده ی مشاوره دادن به شما خریداران و مهندسان می باشد تا اطلاعات کامل تر و جامع تری در خصوص این محصول به دست آورید.

جهت بهره مندی از خدمات مشاوره و نیز استفاده از محصولات مجموعه ی ما که از قیمتهای بسیار اقتصادی بهره مند هستند می توانید در تمامی ایام هفته با شماره ی درج شده در سایت تماس حاصل نموده و یا با پر نمودن فرم موجود در سایت و درج شماره تماس خود منتظر ارتباط گیری متخصصان مجموعه باشید و همچنین در پایان این مشاوره امکان ثبت سفارش برای شما مهیا شده است.

بتن آرمه سبک سبز سنگین

برای پیش برد سریع ساختمان سازی از بتن آرمه  استفاده می شود، این بتنها در نوع سبک، سبز و سنگین تولید می شوند. استحکام بسیار زیاد این بتنها و آجر نما نسوز از به وجود آمدن آسیبهای جانی و مالی جلوگیری می کند، همچنین قیمت به صرفه این کالا ها باعث افزایش استفاده از آنها می شود، خرید و فروش این محصولات از طریق سایتهای ما بدون حضور در محل امکان پذیر است.

بتن آرمه

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی انواع بتن آرمه سبز تولید شده اند، در تولید این محصولات پایداری مصالح بسیار مورد توجه می باشد، آنها معمولاً از مواد زائد تولید می شوند و تولید این کالاها نیازمند انرژی بسیار کمتری می باشد، برای اینکه انواع مواد زائد و دور ریختنی مانند شیشه، پلاستیک، فلز، آلومینیوم و غیره شکل بدی در محیط زیست ایجاد نکنند، تولید بتن سبز آرمه شکل گرفته است. بتن سبز نسبت به سایر بتنها دارای کربن دی اکسید بسیار کمتری می باشد، در نتیجه سالم تر هستند، انواع بتنهایی که با استفاده از سیمان و دیگر مواد تولید می شوند کربن ایجاد می کنند و به محیط زیست آسیبهای جبران ناپذیری وارد می شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.