معایب کاشی چسبی آشپزخانه سرویس بهداشتی

ما در این مقاله بر ملاک صداقت با شما مشتریان عزیز ارتباط می گیریم و هر مطلبی که در مورد این محصول با شما در میان می گذاریم بر اساس دانش وتحقیق است.

کاشی چسبی، یکی از قشنگ ترین نماها را در فضای آشپزخانه، فضاهای اختصاصی، خانه و سرویس های بهداشتی به وجود می آورد. از خصوصیات ویژه این کاشی سنتی استخر چسبی می توان به داشتن نمایی لاکچری در بین کابینت ها، دیوار های اشپزخانه و سرویس های بهداشتی که در طرح و سایز های مختلف موجود می باشد می توان اشاره کرد.

جنس این کاشی ها بر اساس متریال اولیه آن ها متفاوت بوده و همچنین نصب آسانی دارد. این محصول قابلیت برش خوردن در سایز های کوچک را نیز دارد که راحتی در نصب آن را چندین برابر کرده است. به طور کلی میتوان گفت معایب کاشی چسبی برخلاف مزایای این محصول خیلی کم است.

کاشی های چسبی به وسیله چسب دو طرفه که در پشت کاشی به کار رفته است، به راحتی روی دیوار، کف زمین، فضای مختلف و همچنین بر روی کاشی های قدیمی قابلیت نصب شدن را دارد. نصب این گونه کاشی ها نیاز به مهارت و تخصص خاصی ندارد و به راحتی در محل مورد نظر نصب می شود. یکی دیگر از ویژگی های خاص این نوع کاشی، ضخامت کم آن می باشد  که در حدود ۳میلی متر است و باعث ظرافت درکار می شود.

کاشی چسبی آشپزخانه

کاشیها انواع طرحها و شکلهای ظاهری متنوعی از جمله کاشی شش ضلعی داشته که با توجه به سایز و رنگی که دارند می توان آنها را دسته بندی کرد که یکی از پرطرفدارین نوع این کاشیها کاشی چسبی آشپزخانه می باشد که تنوع بسیار زیادی در مدلهای خود دارد و می توان آن را در لیست پر فروش ترین کاشیها قرار داد.

کاشیهای آشپزخانه در طرحهای زیادی وجود دارند که چند مورد را نام می بریم:

فانتزی

کلاسیک

مدرن

هر یک از این کاشیها با توجه به سبک منزل افراد به کار گرفته می شود.

کاشیهای چسبی دارای استحکام بالایی می باشند و مانند یک عایق در برابر سرما، رطوبت و دیگر شرایطهای آب وهوایی نیز عمل می کنند. کاشیهای چسبی به دلیل مواد لولیه ی مرغوبی که در آن بکار رفته جنس بسیار خوبی دارند که در صورت استفاده و گذشت زمان چیزی از جذابیت آن کم نمی کند و مانند روز اول خود جلای زیادی دارد.

کاشی چسبی آشپزخانه

افراد برای منازل خود از انواع مختلف کاشی همچون کاشی چسبی آشپزخانه استفاده می کنند که کاراییهای متفاوتی دارد در گذشته برای استفاده از کاشیها از راه پر دردسری مانند ملات و غیره استفاده می کردند اما امروزه با پیشرفت انرژی افراد راه راحت و بهداشتی تری را دریافتند که می توانند با استفاده از چسبها کاشیها را به راحتی بچسبانند و این راه هم خرج کمتری دارد و هم راحت تر می باشد.

قیمت این نوع چسبها با توجه به نوسانات بازار می تواند متغیر باشد شما بهتر است از مکانی این چسبهارا تهیه کنید که بدون واسطه به شما محصولاتشان را عرضه می کنند.

قیمت کاشی چسبی سرویس بهداشتی دستشویی

کاربرد کاشی چسبی برای سرویس بهداشتی و دستشویی با دانستن قیمت آن و تهیه بهترین نوع، باعث تسریع در روند کار می شود و چون کاشی ها در طرح ها و رنگ های متنوع عرضه می شوند جذابیت خاصی دارند، به زیبایی بصری مکان می افزایند و با هر سلیقه ای قابل انطباق اند.

از گذشته های دور، روش مرسوم برای نصب کاشی در ساختمان ها استفاده از ملات، دوغاب و ماسه بوده است اما با پیشرفت های فناوری و نوآوری های مدرن، روش های جدیدی هم به بازار آمده اند از جمله کاشی و سرامیک چسبی که مزایایی هم در بر دارند.

استفاده از این نوع کاشی به جای کاربرد دوغاب سیمان از این نظر مورد توجه معماران است که وزن کلی خانه کم می شود و از آن جا که هر ساختمانی به مرور زمان نشست می کند بکار گیری کاشی چسبی در سبک تر شدن وزن ساختمان اثر دارد.

کاشی چسبی سرویس بهداشتی

در اجرای این مدل کاشی چسبی سرویس بهداشتی باید از جهت نفوذ آب به زیر درزهای کاشی های قدیمی دقت نمود چرا که کف و دیوار دستشویی نیاز به شستشوی زیاد دارد پس استفاده از چسب مرغوب برای چسباندن کاشی ها اهمیت می یابد.

چنانچه کاشی قبلی شکسته و یا برآمده باشد نباید از کاشی چسبی استفاده نمود و یا اگر بعضی کاشی ها کنده شده اند نمی توان برای چسباندن دوباره روی سطح قبل از چسب استفاده کرد.

 کاشی چسبی هیچ گاه از نظر استحکام، جای دوغاب سیمان را نمی گیرد اما اگر به فکر افتادید مثلا بعد از ده سال کاشی ها را عوض کنید بهتر این است از کاشی چسبی استفاده نمایید و روی کار قبلی اجرا کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.