راه اندازی رستوران با کمترین هزینه با فیدار سورن

 به همین ترتیب راه اندازی آن نیز کار بزرگی می باشد. هر کاری برای شروع نیاز به داشتن یک سرمایه اولیه دارد، راه اندازی رستوران نیز طالب سرمایه بزرگی است.

اما در برخی موارد مشاهده شده که هزینه های اضافی نیز به خریدها اضافه شده و در نتیجه فردی که می خواهد رستوران راه اندازی کند از مسیر بازگشته و پشیمان می شود. راه اندازی هر کسب و کاری نیاز به تخمین هزینه و تامین سرمایه و بودجه دارد.

با توجه به نوع حرفه همیشه زمانی به عنوان خاک و خوری وجود دارد که می بایست بدون سود سر کنید. اما می توان این زمان را کوتاه تر کرد و سریع تر به سودآوری رسید. اما چگونه؟ می خواهیم در این مقاله به شما آموزش دهیم که چگونه می توان با کمترین هزینه رستوران خود را راه اندازی کنید.

جهت خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی می توانید با شماره ۰۹۱۲۲۴۰۸۷۱۱ تماس حاصل نمایید.

قدم های راه اندازی رستوران

مشخص کردن مکان رستوران: یکی از مهم ترین هزینه های راه اندازی رستوران مشخص کردن مکان ان می باشد که با توجه به بودجه ای که تعیین کرده اید می توانید مکان رستوران را مشخص کنید. محله ای که می خواهید رستوران راه اندازی کنید در کدام منطقه شهر شما است؟ آیا به اندازه کافی پاخور دارد؟ مکان مورد نظر در معرض دید است و یا اینکه دور از چشم می باشد؟ آیا قصد خریدن مکان را دارید و یا می خواهید آن را اجاره کنید؟ میزان خروجی شما چقدر است؟ متراژی که در نظر گرفته اید مناسب راه اندازی رستوران می باشد؟ پاسخ تمامی این سوالات می تواند یک هزینه تقریبی از مکان رستوران را تخمین بزند. در نظر داشته باشید که در فضای مورد نظر می بایست بخش هایی برای آشپزخانه صنعتی، انباری، رختکن، سالن سرو غذا، سرویس بهداشتی و ... در نظر بگیرید.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

قطعا آشپزی در سطح بالاتر نیاز به تجهیزات تخصصی تری دارد که پاسخگوی تمامی نیازهای مشتریان باشد. برای اینکه لوازم آشپزخانه صنعتی خود را خریداری کنید در وهله اول می بایست منوی غذایی رستوران را آماده کنید. چه غذاهایی قرار است طبخ شود؟ رستوران شما سنتی است و یا اینکه لوکس؟ تجهیزات آشپزخانه می تواند شامل تجهیزات بزرگ مانند اجاق گاز، یخچال، گرمخانه غذا و ... باشد و یا اینکه لوازم ریز اشپزخانه صنعتی را خریداری کنید. در زمینه خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی در ابتدا می بایست به کیفیت لوازم دقت کنید چرا که قرار است چندین سال از آن ها استفاده شود. در نظر داشته باشید برای خرید تجهیزات اشپزخانه می توانید با یک فرد که در این زمینه اطلاعات کافی دارد مشورت کنید.

تجهیزات رستوران

هر مکانی برای راه اندازی نیاز به برخی تجهیزات دارد. اگر سری به لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی در فیدار سورن زده باشید، ممکن است موارد مختلفی را مشاهده کنید. انتخاب تجهیزات مورد نظر از میان لیست کلی اندکی سخت است چرا که برخی از این تجهیزات مناسب رستوران شما نمی باشد. بنابراین بهتر است برای خرید تجهیزات رستوران در ابتدا با مشاورین مورد نظر مشورت کنید و سپس محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دریافت مشاوره خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی: ۰۹۱۲۲۴۰۸۷۱۱

حقوق پرسنل: یکی از هزینه های ثابت در رستوران حقوق پرسنل می باشد که حتی اگر رستوران سوددهی نداشته باشد، باید این هزینه پرداخت شود. با توجه به عنوان شغلی و حرفه ای بودن فرد، یک حقوق برای هر فرد در نظر گرفته می شود. تعداد پرسنل و شغل آن ها تعیین کننده هزینه ای است که شما برای این بخش در نظر می گیرید. خود شما که در واقع مدیر رستوران هستید نیز جزئی از پرسنل محسوب می شوید و می بایست یک حقوق متعارف نیز برای خود در نظر بگیرید.

هزینه تامین مواد اولیه: افتتاحیه رستوران با خرید مواد اولیه آغاز می شود. در وهله اول مواد اولیه باید تازه باشد و دارای تاریخ مصرف باشند. تمامی موادی که برای پخت غذای تعداد مشخصی از افراد را نیاز دارید می بایست تهیه کنید.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی فیدار سورن

دکوراسیون: یکی از مهم ترین مواردی که مشتری در وهله اول جذب رستوران شما می شود دکوراسیون رستوران می باشد. لزومی ندارد که یک رستوران لاکچری درست کنید، با صرف یک هزینه معقول نیز می توانید شیک به نظر بیایید. در واقع مشتری در وهله اول به دلیل دکوراسیون جالب شما دفعه دوم به دلیل کیفیت غذایی بالا و دنج بودن مکان به رستوران شما مراجعه می کند. بنابراین بهتر است تمامی موارد جذب مشتری را رعایت کنید.

هزینه های تبلیغات: در ابتدای راه اندازی رستوان می بایست برای معرفی خودتان به منطقه و افزایش مشتری هزینه ای را نیز برای تبلیغات در نظر بگیرید. قطعا برای جذب مشتری باید روش های مختلف تبلیغات را انتخاب کنید و برای آ ن هزینه کنید. برخی از روش ها می توانند درامدزا باشند و برخی دیگر ممکن است به بن بست بخورد به همین دلیل بهتر است بهترین راه حل ها را انتخاب کنید.

نتیجه گیری

اگر به فکر راه اندازی رستوران هستید و نمی خواهید هزینه های اضافی را متحمل شوید. تنها کافیست از مشاوره رایگان مجموعه فیدار سورن بهره مند گردید. با دریافت مشاوره می توانید مناسب ترین محصول را با بالاترین کارایی خریداری کنید و مطمئن باشید که محصولات معرفی شده کیفیت بالایی خواهند داشت. همین حالا برای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی تماس بگیرید: ۰۹۱۲۲۴۰۸۷۱۱

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.