چگونه دیوار سبز مصنوعی ارزان داشته باشیم؟

پوشش گیاهی مصنوعی که جنسی پلیمری دارد و می تواند در مقابل نور آفتاب ثبات رنگ داشته باشد توسط شرکت سورن بام با داشتن تیم متخصص برای شما عزیزان می توانیم دیوار سبزی ارزان و مقرون به صرفه ایجاد کنیم.

دیوار سبز مصنوعی فضای بهشتی ایجاد می کند و حس شادابی در اتاق و محیطی که می خواهید تزیین ایجاد کنید به وجود می آورد.

دیوار سبز مصنوعی یکی از پرکاربرد ترین و پر طرفدار ترین المانی می باشد که امروزه شرکت ما در قسمت های داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می دهد.

در بیشتر قسمت هایی از محیط که شرایط کاشت گیاهان طبیعی را نداریم، می توانیم از گیاهان مصنوعی برای اجرای دیوار سبزها استفاده کنیم که بیشتر در قسمت هایی اجرا می شود که نور کافی نباشد و دسترسی به انشعابات نداشته باشیم.

روش های اجرایی دیوار سبز مصنوعی

  • دیوار سبز شاخه ای
  • دیوار سبز پنلی

کاربرد دیوار سبز مصنوعی

. روف گاردن

. بیمارستان ها و مراکز درمانی

. مجتمع های اداری و تجاری

. دیوار های داخلی و خارجی ساختمان ها

. لابی هتل و ساختمان ها

. رستوران ها و کافی شاپ ها

. پاسیو و تراس ها

گیاهان بکار رفته در دیوارهای مصنوعی

. شفلرا: برگ های سبز رنگ به شکل پنج پر

. برگ بیدی: برگ هایی با رنگ بنفش با رگ های سفید

. برگ انجیری: برگ هایی پهن که ما بین برگ ها فاصله ای ایجاد شده است

. آگلونما (ساده و ابلغ ): برگ های صورتی رنگ

. پاپیتال ( ابلغ و ساده ): گیاهی با پوششی سبز رنگ

. حسن یوسف: برگ های بنفش یا قرمز رنگ

. سرخس: برگ های بزرگ به صورت آبشاری

. گندومی: به صورت برگ های باریک و بلند به رنگ سبز و سفید

. برگ آناناسی: برگ های زرد رنگ

. برگ عبایی: برگ های رنگ سبز و باریک و پهن

. بوته های شمشادی: بوته های کوچک

. پتوس (ابلغ و ساده): گیاهان با برگ های پهن

. روتون: گیاهی با برگ های رنگارنگ

 دیوارهای سبز مصنوعی یکی از المان های محوطه سازی بوده و نقش بسزایی در بهبود محیط خانه شما دارند به ویژه در مناطقی با تراکم جمعیت بالا، کمبود پوشش گیاهی و سایر اثرات منفی جهانی شدن، ایجاد دیوارهای سبز مصنوعی نماهای سبز محبوبیت بسیاری را دارا هستند.

دیوارهای سبز مصنوعی برای ساختمان های مسکونی (منازل)، لابی، راه روها، ویلاها، مجموعه های هتل،ساختمان های تجاری، مراکز اداری، بیمارستان ها، رستوران ها، مجتمع های صنعتی و ... قابلیت اجرا شدن را دارا می باشند.

این دیوارها با ثبت رنگ ها، سایه ها، اندازه ها و ... تضمین زیبایی را برای سال های سال به شما می دهند و این سبزی حس آرامش را برای شما به ارمغان می آورد. این موج خلاقیت شرکت سورن بام قطعا می تواند الهام بخش بهره وری بیشتر در محل کار شما باشد و رویایی برای استراحت و حس آرامش باشد.

دیوارهای سبز مصنوعی در اشکال، اندازه، رنگ ها کابردهای فراوانی دارند و پیدا کردن گزینه مناسب بسته به سلیقه شما می باشد. چمن مصنوعی یکی دیگر از المان های محوطه سازی است که توسط شرکت انجام می شود که در اجرای چمن می توان از عناصر دیگر کف سازی مانند چوب ترموود و سنگ قلوه استفاده کرد .

مزایای نصب دیوارهای مصنوعی

هزینه های نگهداری کمتر

نصب آسان و ارزان

عدم نیاز به آبیاری

عدم نیاز به سم و کودهی

حساسیت زا نیستند

مانگاری بالایی

ارزش زیبایی شناختی بالا

سازگار با محیط زیست

قابلیت جا به جایی

چمن مصنوعی

چمن نوعی گیاه باریک برگی علفی است که برای زیباسازی در مکان های مختلف به کار برده می شود . اجرای چمن به عنوان بوم نقاشی در ایجاد محوطه سازی یعنی به عنوان زمینه فضای سبز استفاده می شود . در زمان گذشته بسیاری از افراد گمان می کردند که چمن نوعی علف هرز محسوب می شود که این طرز نگاه کاملا اشتباه است چون چمن از طریق بذر کاشته می شود .

انواع چمن

  • چمن طبیعی
  • چمن مصنوعی

چمن مصنوعی در کافه

اجرای چمن مصنوعی در کافه

در کافه ها برای ایجاد کف سازی می توان از چمن مصنوعی استفاده کرد که علاوه بر جلوی زیبایی که می تواند به فضا القا کند از لحاظ اقتصادی هم تاثیر به سزایی در کف سازی محیط دارد . در فضای کافه می توان از ترکیب چمن مصنوعی با قلوه سنگ رودخانه ای هم استفاده کرد .

چمن مصنوعی در تراس

اجرای چمن مصنوعی در تراس

امروزه ایجاد تراس سبز برای محوطه سازی تراس مورد توجه بسیار زیادی از افراد قرار گرفته است که یکی از المان هایی که می توان با اجرای آن فضای تراس یا بالکن خانه را فضا سازی کرد استفاده از چمن می باشد . در تراس با استفاده از چمن همراه با اجرای چوب ترموود می توان یک جلوه بصری زیبا ایجاد کرد و از همین رو با فضاسازی درست این فضاهای کوچک خانه افراد می توانند اوقات فراغت خود را همراه با خانواده و یک دیگر به خوبی بگذرانند.

چمن مصنوعی در روف گاردن

اجرای چمن مصنوعی در روف گاردن

 بام سبزی که با چمن مصنوعی یا طبیعی و درختان و گیاهان پوشیده شده باشد را روف گاردن می گویند که امروزه این فضای سبز بر روی بام خانه افراد جای بسیاری را باز کرده و توجه زیادی را به خود جلب کرده است. استفاده از چمن طبیعی بر روی پشت بام دردسر و سختی های مختص به خود را دارد زیرا این کار نیاز به موادی با وزن پایین و زه کشی دارد به همین خاطر استفاده از چمن مصنوعی یک ایده بسیار عالی برای اجرای روف گاردن به حساب می آید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.