هتل وستا تنکابن، اولین هتل ویلا کشور و تجربه اقامتی متفاوت

 این هتل در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز نموده و جزو یکی از بهترین هتل های تنکابن محسوب می‌گردد. ویژگی بارز این مجموعه اقامتی لوکس، ارائه ویلای شخصی با امکانات و خدمات کامل و به روز در حد و اندازه هتل های ۵ ستاره می‌باشد.

اگر قصد سفر به مازندران را دارید می‌توانید رزرو هتل وستا تنکابن را از طریق سامانه رزرواسیون ملی اقامت ۲۴ انجام دهید. با ما همراه باشید تا بیشتر با این هتل ویلای خاص آشنا شوید.

اتاق های هتل وستا تنکابن

هتل وستا که با نام هتل آپارتمان وستا تنکابن نیز شناخته می‌شود، دارای ۲ طبقه و ۲۱ واحد اقامتی شیک و تمیز است. این واحدها به صورت ویلایی بوده و از امکانات عالی و درجه یک برخوردارند و اقامتی راحت و دلنشین را برای میهمانان فراهم می‌کنند.

ویلا یک خوابه

ویلای یک خوابه هتل وستا که یکی از بهترین هتل های تنکابن است، مساحتی در حدود ۹۰ مترمربع دارد. اتاق خواب این ویلا دو نفره به صورت مستر بوده و دارای سرویس بهداشتی کامل، مجزا و لوکس می‌باشد. در سالن پذیرایی ویلای یک خوابه هتل وستا تنکابن بهترین و شیک‌ترین مبلمان با طراحی و رنگ بسیار چشم نوازی قرار دارد. این ویلا از یک آشپرخانه مجهز با وسایل به روز و عالی برخوردار است که امکان پخت و پز را برای مهمانان فراهم کرده است. همچنین یک حیاط اختصاصی سرسبز نیز برای استراحت در این ویلا در نظر گرفته شده است.

ویلا دو خوابه

ویلا لوکس دو خوابه سه نفره هتل وستا تنکابن ۱۱۰ متر مساحت دارد و در آن بهترین و شیک‌ترین وسایل و تجهیزات برای رفاه حال بیشتر مسافران وجود دارد. یکی از مزیت‌های این ویلا تراس اختصاصی و سرسبز آن است که می‌تواند محلی مناسب و آرامش‌بخش با چشم اندازی زیبا برای استراحت باشد. 

برای این ویلا دو اتاق خواب طراحی شده که هر دو مستر هستند و از سرویس بهداشتی مجزا و کاملا مجهز برخوردارند. یک تلویزیون ۵۰ اینچ و مبلمان با رنگ بندی متناسب با دکوراسیون داخلی شیک ویلا نیز در بخش پذیرایی قرار دارد.

ویلا سه خوابه

با رزرو هتل وستا تنکابن و انتخاب ویلا سه خوابه آن می‌توانید اقامتی فراموش نشدنی را تجربه کنید. این ویلای ۱۸۰ متری به صورت دوبلکس بوده که در طبقه همکف یک اتاق خواب و سالن پذیرایی و آشپزخانه و در طبقه بالا دو اتاق خواب مستر قرار دارد. از مزیت‌های این ویلای لوکس می‌توان به استخر چهار فصل خصوصی، حیاط سرسبز اختصاصی در طبقه همکف، تراس اختصاصی و دلنشین در طبقه بالا، آشپزخانه مجهز و کامل، تلویزیون ۵۰ اینچ، مبلمان، تخت و وسایل درجه یک اشاره نمود.

ویلا  چهار خوابه

بهترین و لوکس‌ترین واحد اقامتی هتل وستا تنکابن ویلای چهار خوابه آن است. این ویلا ۲۵۰ متر مربع مساحت دارد و از فضایی بسیار راحت و دلنشین برخوردار است. امکانات کامل ویلای چهار خوابه مانند امکانات هتل های ۵ ستاره هستند و می‌توان در آن اقامتی خاطره انگیز را تجربه نمود. در طبقه همکف این ویلا علاوه بر دو اتاق خواب مستر یک سالن پذیرایی لوکس با مبلمان شیک، یک سالن نهارخوری ویژه، تلویزیون ۵۵ اینچ، آشپزخانه کاملا مجهز، حیاط و استخر اختصاصی چهار فصل وجود دارد. ویلای چهار خوابه هتل وستا دوبلکس می‌باشد و طبقه آن شامل ۳ اتاق خواب مستر و یک بالکن اختصاصی VIP است.

گردشگران می‌توانند با رزرو هتل وستا تنکابن و اقامت در ویلاهای لوکس آن از بهترین خدمات و امکانات بهره ببرند. مینی بار، روم سرویس، تلفن، اینترنت، سیستم پیشرفته تهویه مطبوع، سیستم اعلام و اطفاء حریق و سیستم سرمایش و گرمایش از مهمترین این خدمات و امکانات می‌باشند.

هتل وستا تنکابن

امکانات و خدمات هتل وستا تنکابن

هتل آپارتمان وستا به عنوان یکی از خاص‌ترین و بهترین هتل های تنکابن امکانات و خدمات متنوع و لوکسی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. با اقمت در این هتل می‌توانید اوقات خوشی را تجربه نموده و لذت سفر خود را دو چندان کنید. امکانات تفریحی این هتل شامل سالن سینمای اختصاصی، سالن بدنسازی با تجهیزات مدرن، سالن بیلیارد، استخر 600 مترمربعی روباز چهار فصل در دو سانس مجزا برای آقایان و خانمها، کلوپ تفریحی کودکان، کتابخانه، اتاق خلاقیت کودک، فضای بازی کودک و استخر مجزا کودکان می‌باشد. از دیگر امکانات و خدمات این هتل لوکس می‌توان ترانسفر، خانه داری، لاندری، پارکینگ، اینترنت، پذیرش 24 ساعته، فضای سبز، لابی، نمازخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات، خدمات تهیه بلیط و تور و خدمات  CIP تشریفات ویژه را نام برد.

رستوران ها و کافی شاپ هتل وستا تنکابن

سفر کردن به شمال کشور بدون چشیدن طعم لذیذ غذاهای محلی سفری کامل محسوب نمی‌شود. شما می‌توانید با رزرو هتل وستا تنکابن بهترین و خوشمزه‌ترین غذاهای محلی مازندرانی و همچنین انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در رستوران‌های این هتل نوش جان کنید. هتل آبشار هتل وستا در کنار استخر روباز این مجموعه و در فضایی بسیار دلنشین و شیک قرار گرفته است.

این رستوران با بهره گیری از ماهرترین سرآشپزان با منویی کامل از مهمانان پذیرایی می‌کند. رستوران دیگر هتل وستا تنکابن رستوران کته است که در روف گاردن طبقه دوم واقع شده است. نوش جان کردن یک وعده غذای باکیفیت و خوش طعم در محیطی لوکس با چشم اندازی از کوه‌های سرسبز و جنگل زیبا می‌تواند بهترین خاطره سفر شما را رقم بزند.

اگر هوس کردید در ساعات عصر یک روز دل انگیز یک نوشیدنی دلچسب میل کنید می‌توانید به سراغ کافی شاپ هتل وستا بروید. این کافی شاپ انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع شیک و گلاسه، دسرها و کیک‌های لذیذ و شیرینی‌های خوشمزه را با بالاترین کیفیت به مهمانان اراده می‌دهد. 

هتل وستا تنکابن

جاذبه های نزدیک به هتل وستا تنکابن

هتل وستا تنکابن دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی است که مهمانان با اقامت در آن می‌توانند به راحتی به جاذبه‌های گردشگری و امکان دیدنی مختلفی دسترسی داشته باشند. این هتل در دهکده توریستی تنکابن و ابتدای جاده مازوبن واقع شده که فاصله کمی با جنگل‌های سرسبز مازندران دارد.

نزدیک بودن به جاذبه‌هایی همچون چشمه کیله، مرداب نشتارود، جنگل دوهزار و سه هزار، روستای زیبای عسل محله و دیگر نقاط جنگلی و بکر از مزیت‌های اصلی این هتل به شمار می‌رود. از دیگر جاهای دیدنی تنکابن که در فاصله کمی از هتل وستا قرار دارند می‌توان به پلاژ نشتارود، آبشار فرهادجوی، قلعه گردن، پارک مادر، شهرداری تاریخی تنکابن، پارک جنگلی خشکه داراین و آبگرم فلکده اشاره نمود. 

فاصله 6 کیلومتری هتل وستا تنکابن با دریای خزر باعث شده مسافران در هر زمان بتوانند به راحتی برای تفریح به سواحل شگفت انگیز دسترسی داشته باشند. اگر به دنبال تفریحات آبی متنوع هستید می‌توانید با رزرو هتل وستا تنکابن و اقامت در آن با پیمودن مسیر کوتاهی خود را به ساحل و دریا برسانید.

برای رزرو هتل وستا تنکابن و داشتن اقامتی به یادماندنی می‌توانید به مرکز رزرواسیون اقامت 24 به عنوان مرکز ملی رزرواسیون اماکن اقامتی کشور و اولین و تنها مرکز رسمی رزرو هتل در ایران که موافقت اصولی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را در این زمینه دارا می‌باشد، مراجعه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.