با ۵ مرحله‌ی ساده با سازیتو صاحب سایت فروشگاهی شو

 

ساخت سایت فروشگاهی این روز‌ها تبدیل به دغدغه‌ای برای کسب و کار‌های کوچک و متوسط شده است. هر آنلاین شاپ اینستاگرامی این روز‌ها به دنبال طراحی سایت فروشگاهی است. دلیل آن نیز نفوذ اینترنت در بین مردم و افزایش بی‌سابقه خرید و فروش اینترنتی است.

فروشگاه‌ساز سازیتو به شما کمک می‌کند تا بدون داشتن دانش فنی، فروشگاه اینترنتی خود را در قالب یک سایت راه‌اندازی کنید.

ساخت فروشگاه اینترنتی با سازیتو بسیار ساده است و شما در مدت ۷ الی ۱۰ روز می‌توانید راه‌اندازی سایت فروشگاهی خود را به اتمام برسانید.

مرحلهٔ اول: ثبت‌نام در وب سایت سازیتو

ساخت فروشگاه

ساخت فروشگاه اینترنتی با سازیتو

ثبت‌نام در سازیتو اولین مرحله‌ی ساخت سایت فروشگاهی است. شما به سادگی مثل ساخت یک فروشگاه اینستاگرامی می‌توانید سایت فروشگاهی خود را برای یک دوره‌ی رایگان ۱۴ روزه داشته باشید و از تمامی امکانات نسخه‌ی حرفه‌ای سازیتو استفاده کنید. بعد از آشنایی کامل با پلتفرم سازیتو شما می‌توانید با خرید تعرفه‌های پایه، حرفه‌ای، یا پیشرفته فروشگاه آماده‌ و کامل خود را داشته باشید.

مرحلهٔ دوم: خرید دامنه 

سازیتو حتی این کار را نیز برای شما انجام می‌دهد. خرید دامنه نیازمند پر کردن اطلاعات هویتی شما در سایت‌هایی است که دامنه‌ی اینترنتی را به عنوان سرویس خود عرضه می کنند. تیم موفقیت مشتری سازیتو برای راحتی شما ارزش زیادی قائل است و در نتیجه با دریافت اطلاعات شما دامنه موردعلاقه‌‌ی شما را نیز برایتان خریداری می‌کند.

مرحلهٔ سوم: آپلود محصولات 

سایت فروش

سایت فروش فایل با سازیتو

تیم موفقیت مشتری سازیتو تک تک مراحل را بعد از سفارش سایت فروشگاهی به شما آموزش می‌دهد. بعد از تکمیل آموزش، شما می‌توانید به طور کامل سایت فروشگاهی خود را مدیریت کنید. در این مرحله شما به آپلود محصولات خود مشغول خواهید شد. در این بخش شما می‌توانید انواع محصول خود، از فروش فایل گرفته تا خدمات و محصول فیزیکی را بارگذاری کنید و برای هرکدام ویژگی‌های متفاوت را قرار دهید.

در این بخش شما با استفاده از امکان فرم محصول می‌توانید به راحتی اطلاعات بیشتری را از مشتریان خود دریافت کنید و سفارش آن‌ها را شخصی‌سازی کنید. در سازیتو امکان سئوی خودکار وجود دارد و محصولات شما با توجه به توضیحات محصول و عنوان آن‌ها تگ‌‌هایی را شامل می‌شوند که در نهایت باعث دیده شدن سایت شما در نتایج گوگل و حضور در صفحات اول می‌شود.

مرحله چهارم: تکمیل طراحی سایت و اتصال درگاه‌ها

یکی ار بزرگ‌ترین نگرانی‌های کسب و کار‌ها داشتن یک سایت فروشگاهی زیبا است. از طرفی طراحی سایت فروشگاهی وردپرسی زمانبر، پرهزینه و دشوار است. سازیتو برای شما قالب‌های آماده با قابلیت شخصی‌سازی را قرار داده است تا شما بتوانید سایت فروشگاهی خود را بدون دغدغه بسازید. از طرفی دیگر، در هر مرحله از طراحی فروشگاه اینترنتی شما به راحتی می‌توانید مشاوره‌های لازم را از تیم موفقیت مشتری سازیتو دریافت کنید.

دیگر کاری که در این مرحله نیاز به انجام آن دارید اتصال درگاه‌های بانکی مستقیم و غیر‌مستقیم به سایت فروشگاهی شماست. شما می‌توانید به راحتی با کمک تیم موفقیت مشتری سازیتو درگاه‌های بانکی مختلف را به سایت فروشگاهی خود متصل کنید.

مرحلهٔ پنجم: مارکتینگ

حالا شما ساخت سایت فروشگاهی خود را به اتمام رسانده‌اید، و در حال حاضر وقت استفاده از اهرم‌های مارکتینگ است تا بتوانید بیشتر دیده شوید و فروش خود را افزایش دهید. برای دیده‌شدن بیشتر، راه‌کار‌های زیر راه صعود شما و پیشی گرفتن‌تان از رقباست.

بخش مقالات 

بلاگ‌نویسی در یک سایت فروشگاهی یکی از بهترین راه‌ها برای دیده‌شدن در نتایج گوگل است شما برای آن که به درستی در نتایج گوگل دیده شوید باید از بخش وبلاگی که در سایت سازیتویی شما قرار داده شده است استفاده کنید. با انتشار مقالات مرتبط با کسب و کارتان و استفاده از لینک‌های داخلی به محصولات و دیگر صفحات سایت، بازدید سایت خود را افزایش دهید و از دید گوگل به عنوان یک سایت معتبر ثبت شوید.

کد تخفیف 

یکی از اهرم‌های حفظ و افزایش نرخ بازگشت مشتری استفاده از کد‌های تخفیف است. سازیتو امکان ساخت کد تخفیف تکی و گروهی را برای شما فراهم کرده است. شما با طراحی سایت فروشگاهی با سازیتو، این امکان را خواهید داشت تا کد‌های تخفیف تکی و گروهی پیشرفته تولید کنید. این کد‌ها دارای سقف مبلغ، تاریخ انقضا، حداقل تعداد خرید و دیگر امکانات پیشرفته هستند تا شما بتوانید کد‌های تخفیف خود را پیشرفته‌تر بسازید.

شبکه‌های اجتماعی 

قطعا شما به عنوان یک کسب و کار در سایر شبکه‌های اجتماعی نیز فعال هستید. در ساخت فروشگاه اینترنتی با سازیتو شما امکان این را خواهید داشت تا شبکه‌های اجتماعی خود را از واتساپ بیزینس گرفته تا اینستاگرام به سایت فروشگاهی خود متصل کنید تا مشتریان بتوانند، به راحتی در شبکه‌های مختلف کنار شما حضور داشته باشند.

بازاریابی محتوا 

محتوای خوب تولید کنید تا فروش بیشتری داشته باشید. تولید محتوای منظم و اصولی بعد از راه‌اندازی سایت فروشگاهی‌تان باعث شناخته شدن، دیده‌شدن و در نهایت افزایش فروش شما می‌شود. برای آن‌که فروش بیشتری داشته باشید نیاز به تولید محتوا در کانال‌های مختلف مانند وبلاگ و اینستاگرام خواهید داشت.

ایمیل مارکتینگ

کمپین‌های ایمیل مارکتینگ به شما در بازگشت مشتری‌هایتان به سایت فروشگاهی‌تان کمک می‌کند. شما می‌توانید خبرنامه، مطالب وبلاگ خود یا کالکشن محصولات جدید را برای مشتریان خود بفرستید و آن‌ها را ترغیب به خرید دوباره از سایت خود کنید.

نتیجه‌گیری

۵ مرحله‌ی ساده که از شما وقت چندانی را نمی‌گیرد. شما به راحتی می‌توانید در چند ساعت طراحی سایت فروشگاهی خود را به پایان برسانید و در ادامه بعد از ساخت سایت فروشگاهی خود، با آپلود محصولات‌تان در گوگل نیز دیده شوید و فروش خود را افزایش دهید. هزینه سایت فروشگاهی در سازیتو به مراتب معقول‌تر از راه‌اندازی سایت‌‌های وردپرسی است و سادگی آن نیز دلیلی بر انتخاب پلتفرم سازیتو برای ساخت فروشگاه اینترنتی است. پس همین حالا دست به کار شوید و سایت فروشگاهی خود را بسازید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.