معرفی بهترین نرم افزارهای حسابداری در ایران

 برنامه ریزی مالی، استقراض، مالیات بر درآمد، و سرمایه گذاری ها تماما بر یک سیستم اطلاعاتی که آن را نرم افزار حسابداری می نامند، استوار است.

 سیستم حقوق و دستمزد و برنامه حسابداری از مهم ترین ابزارهای مدیریت مالی در شرکت ها هستند. تمامی فعالیت های مالی بصورت یکپارچه حول محور حسابداری در نرم افزار قابل پیاده سازی است. تمامی گزارشات حسابداری، نمودارها مدیران را در جریان روند کسب و کار خود قرار می دهد.

صورت های مالی است که توان تصمیم گیری در افراد را ارتقا می دهد. صورت های مالی اسنادی هستند که وضعیت افراد یا واحدهای تجاری در قالب مقادیر پول گزارش می کنند. نرم افزار حسابداری به راحتی این گزارشات را در اختیار شرکت ها قرار می دهد.

و به راحتی وضعیت سودآور بودن سازمان را مشخص می کند.  گزارشات ترازنامه صحت تمامی اسناد و ثبت ها را نشان می دهد. گزارشات دفاتر، گزارشات تراز در نرم افزار حسابداری تعبیه شده است.

 نرم افزار های حسابداری بازرگانی، تولیدی، خدماتی و پیمانکاری هر کدام با کدینگ مخصوص به خود امکان تعریف حساب ها را برای حسابداران فراهم کرده است.

ویژگی های نرم افزار حسابداری خوب

نرم افزار های حسابداری متعددی در بازار موجود است، ما در این مقاله به بررسی بهترین نرم افزار های حسابداری موجود می پردازیم. نرم افزار حسابداری معمولا دارای امکانات مشابه است، اینکه کدام نرم افزار حسابداری کارآمدتر است، به دقت گزارشات ، سرعت بالای نرم افزار، کاربری ساده، پشتیبانی قوی و همچنین امنیت بالای آن بستگی دارد. از مهمترین معیارهای انتخاب نرم افزار حسابداری نحوه پیاده سازی تمامی فرآیندهای مالی کسب و کار در نرم افزار است.  در این مقاله به معرفی بهترین های نرم افزار حسابداری می پردازیم.

معرفی ۵ بهترین نرم افزار حسابداری

همانطور که در بالا به آن اشاره شد و ویژگی های مهم و مطرح نرم افزار حسابداری در آن بررسی شد، در ادامه به معرفی بهترین نرم افزار حسابداری می پردازیم.

نرم افزار حسابداری میزان

نرم افزار حسابداری سیستم یکپارچه مالی میزان با دو دهه سابقه خدمت در زمینه تولید نرم افزار حسابداری فعالیت می کند. با توجه به پشتیبانی قوی و امکانات فراوان نرم افزار حسابداری میزان مورد توجه شرکت ها و موسسات حسابداری  قرار گرفته است، این سیستم امکان تعریف شرکت بصورت نامحدود را دارا می باشد. بنابراین امکان مدیریت هم زمان چندین کسب و کار به راحتی قابل دسترس است.

حساب ها در نرم افزار حسابداری میزان در هفت سطح گروه حساب ها، کل، معین، تفضیل و سه سطح تفضیلی شناور شامل اشخاص، مراکز هزینه و واحدها  تعریف می شود. شما می توانید به ساده ترین شکل کدینگ حساب خودتان را در سیستم پیاده‌سازی کنید و یا از کدینگ های پیش فرض نرم افزار حسابداری میزان استفاده کنید.

یکی از نقاط قوت نرم افزار حسابداری شرکتی میزان پشتیبانی برجسته آن است که او را نسبت به نرم افزار های حسابداری موجود در بازار متفاوت می‌کند. نرم افزار حسابداری میزان انعطاف بالایی در تعریف حساب ها و پوشش فرآیندهای مختلف شرکت ها را دارا است. حسابدار با توجه به نیازش می تواند طول کدینگ را تغییر دهد.

در نرم افزار حسابداری یکپارچه میزان علاوه بر پوشش شرکت های بازرگانی، خدماتی می توانید گزارشات را برای هر مرکز هزینه یا واحدها و یا بصورت تجمیعی داشته باشید تا بتوانند سود زیان را برای یک پروژه و یا تمامی پروژه ها بدست بیاورند، که نیازهای شرکتهای پیمانکاری هم پوشش داده شود. نرم افزار حسابداری دارای پنل مدیریتی است که امکان تعریف دسترسی پیشرفته برای کاربران وجود دارد، تمامی قسمت ها و گزارشات کاربران قابلیت شخصی ساز در چاپ ها را دارا است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر نرم افزارهای شرکت حسابداری میزان به سایت مراجعه کنید.

نرم افزار حسابداری سپیدار

نرم افزار حسابداری سپیدار با توجه به نوع فعالیت شرکت ها بسته ارائه می دهد. برای کسب و کارهای کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. این امکان را به کاربران خود می دهد، تا فرآیندهای کسب و کار خود را به سادگی و هوشمندانگی مدیریت کنند. یک نرم افزار جامع است که تمام زیر شاخه ها را پوشش می دهد. گزارش‌گیری دقیق ، محاسبه دقیق، پشتیبانی نرم افزار سپیدار همگی از نقاط قوت آن می باشد. خرید نرم افزارحسابداری از یک شرکت با سابقه فعال در ان زمینه بسیار حائز اهمیت است.

نرم افزار حسابداری پیوست

نرم افزار حسابداری پیوست ابزار قدرتمندی در حوزه های متنوعی از فعالیت های سازمانی و اقتصادی است. نرم افزار حسابداری از عناصر تشکیل دهنده مدیریت مالی همچون نرم افزار حسابداری، خزانه داری، بازرگانی و انبار بوده است. سابقه یک دهه فعالیت توسعه و عرضه نرم افزار های مالی، منطبق بر اصول و قواعد حسابداری به کوشش متخصصان و طراحان نرم افزار را دارا می باشد. نرم افزار حسابداری پیوست در عین سادگی و کاربر پسند به عنوان یک نرم افزار جامع با قابلیت انعطاف در طراحی کدینگ حرفه ای در اختیار کاربران قرار داده است.

 payvast

نرم افزار حسابداری شایگان

نرم افزار حسابداری حسابگر نرم افزاری برای مدیریت یکپارچه امور مالی است که نرم افزار حسابداری شایگان آن را به بازار عرضه کرده است. نرم افزار حسابداری شایگان دارای مرکز هزینه و تفضیلی شناور است. نرم افزار حسابداری شایگان با نر افزار انبارداری بصورت یکپارچه هستند. انبارگردانی و ثبت و ویرایش مغایرت از امکانات نرم افزار انباری آن است. تمامی خرید و فروش ها برگشتی و سفارشات در نرم افزار ثبت می گردد و قابلیت گزارشگیری دارد. دریافت، پرداخت و چک ها همگی در سیستم ثبت می گردد. همچنین دارای دفاتر اقساط است تا مدیریت کالاهای قسطی را به راحتی برای کاربران فراهم کند. نرم افزار حسابداری از طریق مرورگرهای اینترنتی قابل دسترسی است.

shygunsys

نرم افزار حسابداری هلو

نرم افزار های مالی و حسابداری یکپارچه هلو، انبار، حسابداری، خرید و فروش، کنترل چک و ... همچنین نسخه های یکپارچه برای فروشگاه ها، شرکت ها، تولیدها وجود دارد. دارای امکانات بی شماری از جمله صدور انواع فاکتور، اعلام سررسید چک ها بصورت اتوماتیک و دریافت گزارشات متنوع هستند. نرم افزار هلو پرکاربردترین نرم افزار مالی و حسابداری است که در نسخه های تک کاربره و شبکه قابل ارائه است.

holoo

نرم افزار-حسابداری

تصمیم گیرندگان برای اتخاذ تصمیم به اطلاعات صحیحی نیاز دارند. هدف از استفاده از نرم افزار حسابداری نگهداری از سوابق حسابداری است. که در هنگام تصمیم گیری بسیار مورد توجه هستند. حسابداری و تجارت از هم قابل تفکیک نیستند و همواره تصمیمات صحیح تجاری با اطلاعات مربوط و قابل اتکا نرم افزار حسابداری پیوند ناگسستنی دارد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.