دوره آموزش تعمیر موبایل، حسابداری و ICDL در اصفهان با مهارت گستر

در این مقاله که درباره سه مهارت پولساز در سال 1401 است، می خواهیم به افرادی که به دنبال فراگیری مهارت‌هایی هستند که بازار کار تقریبا تضمین شده داشته باشند، مهارت‌هایی را معرفی کنیم که پس از فراگیری این مهارت‌ها بدون دردسر و با فاصله زمانی کوتاه جذب بازار کار شوند.

این مهارت‌ها جز مهارت‌های فنی‌و‌حرفه‌ای محسوب می‌شوند و پس از پایان دوره علاوه بر این‌که مهارت‌جو به یک فرد متخصص در آن حوزه تبدیل می‌شود، می‌تواند مدرک بین‌المللی فنی‌وحرفه‌ای را پس از گذراندن یک آزمون دریافت کنند. این مدارک بین‌المللی برای گرفتن کار حتی در خارج از کشور هم اعتبار قانونی و رسمی دارد. در ادامه این مهارت‌ها را معرفی خواهیم کرد.

دوره آموزش تعمیر موبایل

مهارت اولی که به سراغ آن می‌رویم مهارت تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موبایل‌های هوشمند است. اگر به الکترونیک علاقمند هستید می‌توانید وارد بخش تعمیرات سخت افزاری موبایل شوید و اگرعلاقه کمتری به مباحث الکترونیک و تعمیرات سخت افزار موبایل دارید می‌توانید وارد بخش تعمیرات نرم‌افزاری است.

این دوره‌ها از پایه تدریس می‌شود و نیاز به پیش نیاز ندارد. طول این دوره‌ها در آموزشگاه‌های مختلف متفاوت است ولی معمولا طول دوره‌ها بین ۸۰ تا ۱۲۰ ساعت متغیر است. پس از یادگیری این مهارت مورد تقاضا جامعه به راحتی می‌توانید وارد بازار کار تعمیرات موبایل شوید.

از مغازه‌های فروش موبایل و شرکت‌های تعمیرات موبایل می‌تواند محلی برای استخدام و یا کارآفرینی برای شما در این حوزه باشد. برای شرکت در آموزش تعمیرات موبایل در اصفهان با مدرک فنی و حرفه ای کلیک کنید.

در دوره تعمیرات سخت افزار مهارتجو تحت آموزش هایی همچون آموزش شناخت قطعات موبایل، خواندن نقشه های برد موبایل، آموزش چگونگی تعویض هارد و IC انواع موبایل، آموزش تعویض دوربین و صفحات تاچ موبایل، آموزش رفع مشکلات آنتن‌دهی موبایل و غیره قرار می گیرد.

در دوره تعمیرات نرم‌افزار موبایل مهارت‌جو آموزش‌هایی همچون آموزش آموزش کامل نرم‌افزارهای آنتی ویروس، آموزش روش FLASH، BOX کردن، آموزش Restore کردن موبایل بدون از دست دادن اطلاعات گوشی تلفن همراه برای گوشی‌های سامسونگ، فلش گوشی‌های شیائومی به صورت دستی، آموزش نصب اندروید و ios آموزش root  گوشی تلفن همراه و ... را می بیند.

مزیت شرکت در این دوره های اموزشی این است که پشتیبانی و رفع اشکال نامحدود اساتید را به همراه دارد و تا رسیدن به تجربه کافی اساتید از شما حمایت می کنند.

یادگیری حسابداری

مهارت دومی که باید به ان اشاره کنیم و بازار کار وسیعی دارد . مهارت حسابداری است. حسابداری زیر شاخه های مختلفی دارد که از ان جمله می توان به حسابداری مالی، مالیاتی، صنعتی، حسابداری هزینه و حسابرسی  و ... اشاره کرد.  دوره‌های حسابداری معمولا در اموزشگاه بسته به آن شاخه از حسابداری بین ۲ تا ۶ مال به طول می‌انجامد.

اما ساده‌ترین آن آشنایی با مفاهیم اولیه حسابداری و یادگیری یک نرم افزار شناخته شده حسابداری مانند نرم افزار حسابداری پارسیان و ... است. شما به فراگیری حسابداری می‌توانید در شهرک‌های صنعتی ، انواع شرکت ها، مغازه‌ها و هر کجا که به یک حسابدار نیاز داشته باشند مشغول به کار شوید.

بازار کار حسابداری داری یک بازار کار اشباع نشدنی است. همچنین هر چه سابقه کار شما در این حوزه بیشتر شود شما می توانید حقوق و مزیا بالاتری دریافت کنید موقعیت‌های کاری بیشتر داشته باشید. برای شرکت در دوره آموزش حسابداری در اصفهان کلیک کنید.

در دوره‌های حسابداری مقدماتی که البته برای ورود به بازار کار کاملا کافی است مهارت‌جو آموزش‌هایی همچون آموزش‌های آموزش نرم افزار حسابداری مانند هلو، پارسیان، سپیدا، همکارن سیستم، آموزش مبانی حسابداری، آموزش تهیه و تنظیم صورت‌های مالی، آموزش ثبت اسناد و دفاتر حسابداری، اصلاح حساب ها، بستن حساب ها و ... را می‌بیند.

  فضای کسب و کار نیاز به حسابداران با تجربه کاری است بنابراین در این دوره آموزشی شما  با اسناد واقعی حسابداری شرکتی کار خواهید کرد تا بدون نگرانی وارد بازار کار شوید. زیر در دوره با اسناد کاملا شبیه یک محیط واقعی حسابداری کرده‌اید و آموزش دیده‌اید.

دوره حسابداری

آموزش مهارت هفتگانه کامپیوتر

مهارت سومی که باید از ان به عنوان یکی از مهارت های پایه بازار کار نام ببریم مهارت هفت گانه کامپیوتر است که با نام ICDL شناخته می شود. در دوره های اموزشی icdl شما هفت مهارت کار در هفت مهارت شامل امنیت برای کاربران IT، مبانی فناوری اطلاعات (Windows Explorer in Windows)،  پردازش متن (Microsoft Word)، صفحات گسترده (Microsoft Excel)، پایگاه‌های داده (Microsoft Access) ، برنامه ارائه تصویری (Microsoft PowerPoint)،  استفاده از ایمیل و اینترنت (Windows Explorer in Windows ) را فرا می گیرید.

در پایان دوره و پس از ازمون به مهارت جویان این مهارت گواهی بین المللی فنی و حرفه ای داده خواهد شد. همانطور که می دانید گواهی ICDL یکی از مدارکی است که در ازمون های اسختدامی دولتی که هرساله برگزار می شود از شما می خواهند . برای استخدام در شرکت های خصوصی نیز این گواهی یکی ازگواهی پایه و لازم محسوب می شود. صرف داشتن این گواهی در اکثر شرکت های می توانید در بخش انجام امور اداری و روزمره شرکت مشغول به کار شوید. برای شرکت در دوره آموزش ICDL در اصفهان کلیک کنید.

دوره ICDL

از امتیازات و برتری های آموزشگاه ICDL مهارت گستر این است که، این مجموعه با همکاری اموزشگاه های زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای این دوره را برگزار می کند. به همین جهت علاوه بر دریافت مدرک فنی حرفه ای دوره ای سی دی ال، به مهارت‌جویان دوره آموزش ICDL بعد از فراگیری کامل دوره، مدرک داخلی معتبر و قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های مختلف اعطا می کند.

فراموش نکنید که مدرک ICDL مدرک بسیار معتبر و قابل‌ ارائه به ادارات و سازمان‌های داخلی و خارجی، جهت استخدام و ارتقاء درجه شغلی است. همچنین این موسسه جهت صدور مدرک فوری icdl برای مهارت جویان گرامی فعال است و در کم‌ترین زمان ممکن مدرک icdl را صادر خواهد کرد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.