بهترین برندهای تولیدکننده داکت اسپلیت ایرانی

در حال حاضر خرید داکت اسپلیت ایرانی یکی از گزینه های اصلی تجهیز سیستم های تهویه مطبوع برای سازندگان و مصرف کنندگان است.

یکی از مهم ترین دلایل تمایل خریدران برای انتخاب داکت اسپلیت ایرانی، قیمت مقرون به صرفه در مقایسه با برندهای خارجی و امکان استفاده از خدمات پس از فروش گسترده و وجود نمایندگی های برندهای ایرانی در سراسر ایران است.

با توجه به شرایط تحریم ها و جایگاه ایران در فضای بین المللی و عدم دسترسی به برندهای خارجی انتخاب داکت اسپلیت باکیفیت ایرانی شاید شروع خوبی باشد.

اما در اینجا با یک مشکل روبرو هستیم. اغلب متقاضیان خرید داکت اسپلیت به دلیل عدم آشنایی با برندهای تولیدکننده داکت اسپلیت باکیفیت داخلی گزینه های زیادی را برای خرید داکت اسپلیت نمی شناسند. از طرفی با توجه به قیمت های بالا داکت اسپلیت دغدغه کیفیت داکت اسپلیت های تولید ایران را دارند. مصرف کنندگان علاقمندند تا با پرداخت یکبار هزینه سیستم های تهویه مطبوع تا سال ها از امکانات دستگاه استفاده کنند و یک سرمایه گذاری طولانی مدت داشته باشند. 

لیست برندهای معتبر تولیدکننده داکت اسپلیت

با توجه به اهمیت حمایت از کالای ملی و نامگذاری سال جاری به حمایت از کالای ملی و اشتغال زایی متخصصین صنایع مختلف اقدام به تولید محصولات باکیفیت نموده اند. اما زمان کافی برای معرفی و تبلیغات برند خود را نداشته اند تا بازار با مزایا و امکانات خرید محصولات ایرانی باکیفبت آشنا شود. ما در این مقاله تلاش کردیم تا به صورت اختصاصی به معرفی برندهای تولیدکننده داکت اسپلیت باکیفیت ایرانی، تاریخچه پیدایش این برندها و مزایا خرید  آن ها را برای شما برشماریم. 

داکت اسپلیت دانا تهویه

شرکت دانا تهویه یکی از برندهای تولیدکننده داکت اسپلیت باکیفیت ایرانی است که به صورت تخصصی در حوزه داکت اسپلیت فعالیت دارد. شرکت دانا تهویه فعالیت خود را از ۲۰ سال گذشته در حوزه سیستم های تهویه مطبوع آغاز کرده است و متشکل از تیم فنی متخصص و حرفه ای در این صنعت است.

داکت اسپلیت دانا تهویه در ظرفیت های مختلف ۲ تن تبرید تا ۵ تن تبرید و در نوع سرمایشی و گرمایشی تولید می شود که می تواند تمام نیازهای مصرف کنندگان در متراژهای مختلف را پاسخ دهد. علاوه بر تولید داکت اسپلیت دانا تهویه این برند با استفاده از تیم متخصص و آموزش دیده خدمات فنی داکت اسپلیت از قبیل: نقشه کشی کانال داکت اسپلیت، کانال کشی و اجرای زیرساخت داکت اسپلیت، نصب و راه اندازی و تعمیر داکت اسپلیت را انجام می دهد. 

یکی از مهم ترین مزایا داکت اسپلیت دانا تهویه مجهز بودن به کویل v است که در مقایسه با سایر برندها هواساز یا یونیت داخلی دارای ارتفاع کمتری است که امکان استفاده در هر سقف و فضایی را فراهم آورده است. خدمات پس از فروش گسترده و گارلنتی ۵ ساله دستگاه داکت اسپلیت و ۱۸ ماهه کمپرسور از دیگر مزایا خرید این برند ایرانی است. تامین قطعات داکت اسپلیت دانا تهویه در صورت خرابی و نیاز به تعویض از دیگر مواردی است که دغدغه مصرف کنندگان برای پیدا کردن قطعات داکت اسپلیت را پاسخ داده است. 

داکت اسپلیت دانا تهویه

داکت اسپلیت ایران رادیاتور

ایران رادیاتور یکی از برندهای نام آشنا و قدیمی در حوزه سیستم های سرمایشی و گرمایشی است که کمتر کسی وجود دارد که نام این برند را نشنیده باشد. شرکت ایران رادیاتور فعالیت خود را از اسفند سال 1358 با تولید رادیاتورهای آلومینیومی آغاز کرد. یکی از محصولات تولیدی شرکت ایران مکانیک که بیشترین سهم از بازار را به خود اختصاص داده است پکیج های ایران رادیاتور است که در انواع مختلفی تولید شده است.

ایران رادیاتور جهت توسعه کار خود اقدام به تولید کولرگازی نمود که در فروش آن نیز کماکان موفق بوده است. شرکت ایران رادیاتور اخیرا پا به عرصه تولید داکت اسپلیت ایرانی گذاشته است. داکت اسپلیت های ایران رادیاتور با انتقاداتی از جانب کارشناسان فنی و نصابان داکت اسپلیت همراه بوده است که تا کنون پاسخی به این انتقادات نداده است.

در حال حاضر ایران رادیاتور بیش از 40 کارخانه در سراسر ایران دارد و فراخوان جهت جذب نمایندگی بیشتر در شهرهای مختلف ایران منتشر کرده است. دسترسی آسان به نمایندگی با توجه به تعداد نمایندگی های ایران رادیاتور در سراسر کشور و خدمات پس از فروش گسترده از جمله مزایا خرید داکت اسپلیت ایران رادیاتور است که می تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد. 

داکت اسپلیت ایران رادیاتور

داکت اسپلیت مهراصل 

مهراصل نیز یکی دیگر از برندهای قدیمی در تولید سیستم های تهویه مطبوع صنعتی و سنگین است. شرکت مهراصل فعالیت خود را از سال 1369 با تولید محصولات حوزه تهویه مطبوع آغاز کرده است. تولید کولرگازی، داکت اسپلیت، vrf، چیلر، فن کویل، سیستم های تهویه مطبوع سنگین بیمارستانی و صنعتی تنها بخشی از محصولات تولید شده این برند مطرح ایرانی است. داکت اسپلیت های مهراصل در ظرفیت های مختلف تولید می شود که می تواند برای هر نوع کاربری اعم از تجاری، صنعتی، مسکونی و اداری استفاده شوند. گارانتی و خدمات پس از فروش از جمله مزایا خرید داکت اسپلیت مهراصل است. 

داکت اسپلیت مهراصل

علاوه بر برندهای مطرح شده برندهای دیگری مانند وست کول، کیسان، لوگرانو و ... اقدام به تولید داکت اسپلیت نموده اند. توصیه می کنیم برای خرید برندهای ایرانی به تاریخچه و سوابق برند تولیدی، سایت شرکت، نماد اعتماد الکترونیکی سایت، نظرات کاربران از مصرف محصولات توجه کنید. در صورت دسترسی به یک کارشناس داکت اسپلیت به ویژه کارشناس فنی و تعمیرکار داکت اسپلیت می تواند از تجربیات آن ها برای خرید داکت اسپلیت استفاده کنید. 

شما با خرید داکت اسپلیت ایرانی علاوه بر استفاده از مزیت قیمت مناسب و گارانتی و خدمات پس از فروش ارزنده، از کارگر ایرانی حمایت کرده و نقشی در خودکفایی و کمک به چرخه اقتصاد داخلی در شرایط تحریم ها خواهید داشت. کمااینکه برخی از برندهای ایرانی از نظر کیفیت حتی امکان رقابت با برندهای مطرح خارجی را دارند و از برندهای چینی بسیار برتر هستند و شما می توانید با خیالی آسوده سیستم های سرمایشی و گرمایشی خود را تجهیز کنید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.