خرید اسباب بازی پسرانه

خرید لگو اینترنتی و خرید اسباب بازی پسرانه و دخترانه را می توان از فروشگاه های معتبر و مطمئن خریداری کرد. فروشگاه کی کی تویز، انواع اسباب بازی پسرانه باکیفیت از بهترین برندها را به فروش می رساند. همراه ما باشید تا با این اسباب بازی ها بیشتر آشنا شویم.

اگر قصد خرید اسباب بازی را دارید، ابتدا باید به سلیقه و علاقه کودک و همچنین سن کودک توجه نمایید. سلیقه و علاقه کودک هم به جنسیت او مربوط می شود. البته که به طور صد در صد اینگونه نیست. اما می دانیم که اکثر پسربچه ها عاشق اسباب بازی ماشین، اسباب بازی جنگی و نظامی و اسباب بازی های ساختنی مانند لگو و پازل هستند.

از طرفی دختر بچه ها هم اسباب بازی هایی که خیلی حرکتی نیستند را دوست دارند. مانند عروسک و ست اسباب بازی آرایشی و یا قصر اسباب بازی دوست دارند.

پس برای خرید اسباب بازی پسرانه به اسباب بازی هایی که پسربچه ها دوست دارند و ویژگی های آن ها دقت نمایید.

ویژگی اسباب بازی پسرانه

سن کودک در انتخاب اسباب بازی مناسب، تاثیرگذار است. کودک در سنین مختلف نیازهای مختلف رشدی و مهارتی و آموزشی دارد. پس باید اسباب بازی مناسب با نیازهای کودک در همان سن، خریداری شود تا رشد مهارت ها صورت گیرد و کودک هم از بازی با اسباب بازی، لذت ببرد.

با توجه به مطالب فوق، می توان در حالت کلی ویژگی اسباب بازی پسرانه را به صورت موارد زیر بیان کرد.

  • اسباب بازی های مهیج و هیجان انگیز

  • اسباب بازی های حرکتی

  • اسباب بازی های سه بعدی

  • اسباب بازی فکری و حل معما 

  • اسباب بازی با رنگ های خنثی و تیره را بیشتر دوست دارند.

  • اسباب بازی های اکشن

تاثیرانتخاب اسباب بازی در آینده کودک

خرید اسباب بازی تنها جنبه سرگرمی ندارد. بلکه اگر انتخاب درست و صحیحی از آن شود، در آینده کاری و شغلی و اجتماعی کودک هم تاثیر خواهد گذاشت. مثلا پسربچه ها علاقه زیادی به اسباب بازی هایی که مربوط به مشاغل مختلف چون، نجاری، مکانیکی و بسیاری دیگر از این دسته هستند را دوست دارند. در واقع علاقه به کارهای فنی دارند.

از طرفی دیگر اسباب بازی های پسرانه بسیاری هستند که در نقش آن ها در اجتماع و در آینده تاثیر خواهند گذاشت. پس انتخاب اسباب بازی بر اساس جنسیت عامل مهمی است. در سنین مختلف هم انتخاب اسباب بازی برای کودک متفاوت است. یک کودک 3 ساله از بازی با توپ لذت می برد در حالیکه بازی با اسباب بازی های جنگی مناسب او نیست.

طبق تحقیقات و آماری که انجام گرفته است، کودکانی که به بازی با لگو اسباب بازی و ساختنی کودک علاقه داشته اند، بسیاری از آن ها وارد شغل معماری و طراحی شده اند. البته که این مورد شامل حال همه کودکانی که با لگو بازی می کنند، نیست.

انواع اسباب بازی پسرانه

وقتی وارد اسباب بازی فروشی می شوید، انواع اسباب بازی متنوع وجود دارد. تمامی اسباب بازی دخترانه و  پسرانه در بهترین برندها در فروشگاه کی کی تویز با قیمت بسیار مناسب وجود دارند که هم حضوری و هم اینترنتی به فروش می رسند.

از بهترین و مناسب ترین اسباب بازی های پسرانه که می توانید انتخاب کنید، موارد زیر است.

خرید ماشین اسباب بازی

پسربچه ها عاشق ماشین اسباب بازی هستند. از خرید آن لذت می برند و ساعت ها با آن سرگرم بازی می شوند. انواع ماشین اسباب بازی در مدل های مختلف و متنوع در کی کی تویز وجود دارند. انواع ماشین کنترلی، ماشین فلزی عقب کش، ماشین راهسازی، اسباب بازی ماشین بزرگ و ماکت های فلزی کلکسیونی وجودد دارند که با توجه به رده سنی کودک می توانید انتخاب نمایید.

خرید لگو اسباب بازی

لگو از اسباب بازی های فکری و پرطرفدار است. همه ما لگو را می شناسیم و برای یکبار هم که شده با ان بازی کردیم. اگر به دنبال اسباب بازی فکری جذاب برای کودک خود هستید، خرید لگو را فراموش نکنید. لگو برای تمام سنین مناسب است و باید با توجه به سلیقه و رده سنی کودک خریداری شود.

فروشگاه کی کی تویز انواع لگو را در بهترین و معتبرترین برندها با قیمت مناسب به فروش می رساند. لگو را اصل و اورجینال تهیه نمایید.

اسباب بازی ست ابزار

پسرها اسباب بازی هایی که مربوط به مشاغل مختلف است را دوست دارند. از دسته اسباب بازی های مناسب کودک، اسباب بازی های شبیه سازی شده هستند. این اسباب بازی ها به جز جنبه سرگرمی، آموزشی هم هستند. کودک با این اسباب بازی با انواع شغل ها آشنا شده و کاربرد هر ابزار را می شناسد.

اسباب بازی نظامی و جنگی

همان گونه که به آن اشاره شد، پسربچه ها عاشق اسباب بازی های مهیج و هیجان انگیز هستند. اسباب بازی های نظامی و جنگی مانند تفنگ ساچمه ای و تفنگ اسباب بازی، از این دسته هستند. از فواید بازی با این نوع اسباب بازی ها این است که کودک، فعالیت بدنی داشته و با بازی گروهی، مهارت اجتماعی در او افزایش پیدا می کند.

کلت فلزی

 

کلت فلزی ترقه ای خودکار

خرید انواع اسباب بازی جنگی را برای رده های سنی مختلف کودک، از کی کی تویز داشته باشید. انواع ست جنگی و کلت فلزی و تفنگ آبپاش برای کودکان از بهترین برند ها موجود است.

خرید فیگور و مینی فیگور

از بهترین اسباب بازی پسرانه می توان به فیگور و مینی فیگور و اکشن فیگور اشاره کرد. این اسباب بازی ها از دسته اسباب بازی های حرکتی و مفصلی هستند که پسربچه ها از بازی با آن لذت می برند. این اسباب بازی جذاب، از انیمیشن ها و کارتون های مورد علاقه کودکان الگو برداری می کند و بسیار شبیه قهرمانان اصلی داستان هستند.

 

اکشن فیگور

اکشن فیگور آکوامن

چرا کودکان خرید ماشین اسباب بازی بزرگ را دوست دارند

از دسته اسباب بازی های پسرانه، ماشین اسباب بازی است. ماشین اسباب بازی راهسازی، کامیون و لودر بسیار مورد علاقه کودکان است. علت آن می تواند شباهت بیشتر این ماشین ها به نمونه اصلی باشد. ارتباط خوبی می گیرند و با استفاده از قوه تخیل خود، داستان سازی کرده و بازی می کنند. انواع ماشین بزرگ اسباب بازی پسرانه با بهترین کیفیت در فروشگاه اسباب بازی کی کی تویز موجود است.

در نهایت

برای خرید اسباب بازی پسرانه، علاقه و گروه سنی کودک خود را در نظر داشته باشید. اسباب بازی ها را از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید تا با انتخاب اسباب بازی استاندارد و باکیفیت، ایمنی و سلامت کودک محفوظ بماند.  

سوالات متداول اسباب بازی پسرانه

خرید لگو برای چه سنی مناسب است؟

اسباب بازی لگو سن و سال نمی شناسد. برای همه رده سنی از کودک تا بزرگسال، لگو وجود دارد.

اسباب بازی های چوبی برای چه سنی مناسب هستند؟

بهتر است برای کودک خردسال از اسباب بازی های جنس چوب باکیفیت خریداری شود. معمولا برای سن 3 تا 5 سال، اسباب بازی چوبی خریداری می شود.

در خرید اسباب بازی پسرانه به چه مواردی باید دقت شود؟

ابتدا باید سن کودک و علاقه کودک را در نظر داشته باشید. انتخاب و خرید اسباب بازی از جنس خوب و باکیفیت باشد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.