چه کالاهایی را می‌توانیم از سوپرمارکت اینترنتی اسنپ بخریم؟

چه‌ چیزی بهتر از اینکه وارد اپلیکیشن اسنپ یا سایت آن شوید و در عرض چند دقیقه کالاهای مدنظرتان را سفارش بدهید؟ نمی‌دانید چه کالاهایی در اسنپ مارکت عرضه می‌شوند؟ هرآنچه در سوپرمارکت‌ها وجود دارد در سوپرمارکت اینترنتی اسنپ هم موجود است، البته با تنوع بیشتر.

در ادامه با جزئیات بیشتر می‌گوییم که با خرید از سوپرمارکت اینترنتی اسنپ می‌توانید چه کالاهایی را راحت و سریع سفارش بدهید و دم در منزلتان تحویل بگیرید.

با اپلیکیشن اسنپ، سوپرمارکت در جیب شماست

با خرید از سوپرمارکت آنلاین انتخاب جذابی پیش رویتان است. اگر به هر دلیلی نتوانید به خرید حضوری بروید یا دلتان نخواهد شال و کلاه کنید و بیرون بروید، اسنپ پیش روی شماست و انواع کالاهای سوپرمارکتی ارائه می‌کند. در ادامه، با دسته‌های مختلف این کالاها آشنا می‌شوید.

سوپر مارکت آنلاین

۱. مواد شوینده

اسپری شیشه‌شوی لازم دارید؟ سبزی‌ها در سینک ظرف‌شویی منتظر ضدعفونی‌کننده‌اند؟ سفیدکننده و پودر ماشین لباس‌شویی تمام شده‌اند؟ همه اینها در سوپرمارکت اسنپ موجود هستند. در فروشگاه‌های مختلف اسنپ مارکت چرخی بزنید، محصولات را ببینید و کالای مدنظرتان را سفارش دهید. انواع شوینده‌ها در سوپرمارکت‌های اسنپ موجود هستند.

۲. لبنیات

اگر دنبال برند خاصی از شیر یا سایر لبنیات هستید، لازم نیست به تک‌تک سوپرمارکت‌ها سر بزنید و دنبال محصول مدنظرتان بگردید. فقط کافی است وارد بخش سوپرمارکت اپلیکیشن یا سایت اسنپ شوید، محصولات سوپرمارکت‌های محله و فروشگاه‌های در دسترس را ببینید و محصولات لبنی مدنظر را وارد سبد خریدتان کنید.

۳. خواربار و نان

برای صبحانه نیمرویی خوشمزه درست کرده‌اید، اما نان ندارید؟ سوپراپلیکیشن اسنپ این مشکل را حل می‌کند. فقط وارد اپلیکیشن شوید و به قسمت سوپرمارکت بروید.

با سفارش نان از سوپرمارکت‌هایی که خدمات فوری سوپرمارکتی ارائه می‌دهند، نان را خیلی سریع دم در خانه تحویل بگیرید. اگر هم هنگام آشپزی فوری‌ به رب، روغن یا هر نوع خواربار دیگری نیاز پیدا کنید، اسنپ در خدمت‌ شما خواهد بود.

۴. لوازم آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایشی

قیمت مواد آرایشی و بهداشتی در نوسان است اما مصرف دستمال، خمیردندان و صابون در هیچ خانه‌ای کم نیست. برای مدیریت بودجه، باید از قیمت‌ برندهای مختلف مطلع باشید و بدانید کدام‌ها مقرون‌به‌صرفه‌ هستند. اگر در اسنپ مارکت گشتی بزنید، مقایسه قیمت برندها در سوپرمارکت‌های مختلف خیلی برایتان ساده می‌شود.

۵. میوه و سبزیجات

میوه سبزیجات

مصرف میوه و سبزیجات برای سلامت ما ضروری است، اما خیلی گران شده‌اند. خوشبختانه اسنپ مارکت به شما تخفیف هم می‌دهد و در این گرانیِ میوه و سبزیجات، با خرید این محصولات از اپلیکیشن اسنپ می‌توانید تخفیف‌های خوبی بگیرید.

۶. نوشیدنی

دلتان یک لیوان نوشابه خنک و گوارا می‌خواهد؟ عرق‌نعنا لازم دارید و شیشه گلاب خالی شده است؟ سراغ سوپرمارکت اینترنتی اسنپ بروید تا خیلی راحت بهترین نوشیدنی‌ها را سفارش بدهید.

۷. مواد پروتئینی

فکرش را می‌کردید که خرید گوشت یا سایر مواد پروتئینی مانند تخم‌مرغ این‌قدر راحت شود؟ بله، با اپلیکیشن اسنپ می‌توانید اینها را هم سفارش بدهید. در قصابی به شما تخفیف نمی‌دهند، اما اگر محصولات مذکور را از فروشگاه‌های موجود در اسنپ مارکت بخرید، برخی از آنها تخفیف هم دارند. تخفیف اسنپ مارکت خرید شما را مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌کند.

۸. تنقلات

ممکن است در هر ساعتی از روز هوس شیرینی یا چیپس و پفک کنیم و نتوانیم فکرشان را از سرمان بیرون کنیم. اگر دیروقت است یا حوصله بیرون‌رفتن ندارید، اسنپ به کمکتان می‌آید و خیلی زود کالای موردنظرتان را درب منزل تحویل می‌گیرید.

۹. چاشنی‌ها و ادویه‌ها

پخت‌وپز بدون ادویه و چاشنی نمی‌شود. اگر مشتری همیشگی اسنپ باشید و هرازگاهی به سوپرمارکت اینترنتی اسنپ سر بزنید، می‌توانید چاشنی‌ها را با تخفیف خوب بخرید.

۱۰. لوازم کودک و نوزاد

پوشک و شیرخشک گران هستند و بهتر است برای خریدشان از سوپرمارکت اینترنتی اسنپ استفاده کنید، چون این‌طوری می‌توانید قیمت محصولات در سوپرمارکت‌های مختلف را مقایسه کنید و مناسب‌ترین و به‌صرفه‌ترین محصول را سفارش بدهید.

۱۱. کنسرو و غذای آماده

گاهی خوردن غذاهای آماده و کنسروها بسیار لذت‌بخش می‌شود، به‌خصوص وقتی حوصله آشپزی نداریم. در این مواقع، سوپرمارکت اینترنتی اسنپ به کمکتان می‌آید تا فقط سفارش بدهید و لذت ببرید.

۱۲. صبحانه

می‌توانید خامه شکلاتی، ارده، غلات صبحانه، عسل و نان را با اسنپ سفارش بدهید، خیلی زود دم در منزلتان تحویلشان بگیرید و صبحانه‌ای جانانه نوش‌ جان کنید!

۱۳. خشکبار، دسر و شیرینی

یکی از مشکلات شیرینی‌دوستان و کسانی که اهل خوردن آجیل و خشکبار هستند، هوس‌های وقت و بی‌وقت است. اینجا هم اسنپ به کمکتان می‌آید. فقط آنلاین سفارش بدهید و لذتش را ببرید. خرید سوپرمارکتی از اسنپ زندگی را راحت‌تر کرده است.

۱۴. لوازم خانه

اسنپ مارکت فکر همه‌جا را کرده است و برای رفاه کاربرانش لوازم آشپزخانه مانند کف‌گیر و قابلمه و لوازم دیگری مانند کیسه زباله و حتی وسایل باغبانی و سفر را هم ارائه می‌کند.

۱۵. لوازم برقی

باتری لازم دارید؟ لامپ‌ خانه سوخته است؟ همه اینها در سوپرمارکت اینترنتی اسنپ موجود هستند. اگر به محصولاتی مانند باتری، لامپ، محافظ یا رابط برق نیاز دارید، می‌توانید از فروشگاه‌های اپلیکیشن اسنپ سفارش‌شان بدهید.

در آخر

هدف از خدمات سوپرمارکت آنلاین اسنپ صرفه‌جویی در زمان شما، آسایش بیشترتان و خرید به‌صرفه‌تر است. اسنپ مارکت تهران و بسیاری از شهرهای دیگر همراهتان است تا اگر به‌ هر دلیلی به خرید حضوری نمی‌روید، نیازهایتان برطرف شوند و راضی و راحت باشید.

https://snapp.ir/online-supermarket-grocery/

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.