بهره مندی از مزایای نمایشگاه بین المللی تاسیسات و تهویه مطبوع، آب و تاسیسات آب و فاضلاب قم

 بدون شک مزایای زیادی برای شرکت در این نمایشگاه و یا بازدید از آن وجود دارد که در همین راستا افراد زیادی متقاضی شرکت در نمایشگاه می‌شوند. نمایشگاه تاسیسات آب و فاضلاب در کشور در سال‌های گذشته یکی از رویدادهای بزرگ خاورمیانه بود که کشورهای زیادی در آن شرکت داشتند.

آشنایی با نمایشگاه تاسیسات آب و فاضلاب

برای آشنایی با نمایشگاه تاسیسات آب و فاضلاب می‌توان علاوه بر شناخت خود نمایشگاه، به محصولات عرضه شده در آن نیز اشاره کرد. به طور قطع، صنعت تاسیسات ساختمانی و صنعت تهویه از پرسودترین و مهم‌ترین صنایع در سراسر جهان است که طبقه بندی‌های زیادی دارد. شما برای مشاهده محصولات این صنعت باید بخش‌های مختلف نمایشگاه را بشناسید. به منظور مدیریت بهتر و همچنین راحتی مراجعه‌کنندگان این بخش‌ها طبقه‌بندی می‌شوند. از جمله بخش‌های نمایشگاه تاسیسات ساختمانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی

  •  سیستم‌های سرمایشی و تهویه مطبوع

  •  تجهیزات برودتی و سردخانه ای

  • سیستم‌های تاسیساتی

  •  انواع لوله و اتصالات

  •  سیستم‌های اتوماسیون منزل و تجهیزات الکترونیکی

  • فعالین خدماتی و پیمانکاری

مزایای شرکت در نمایشگاه بین المللی

اهمیت برگزاری نمایشگاه تاسیسات آب و فاضلاب در توسعه همکاری‌های اقتصادی، ارتقاء سطح صادرات و تولیدات، اثر بخشی در کاهش هزینه‌های تجاری و ایجاد رقابت سالم کاملا مشهود است. این رویداد می‌تواند زمینه لازم برای انتقال فناوری و دانش روز، افزایش بازده سرمایه، افزایش درآمد عمومی‌و ... را فراهم کند.

در نمایشگاه صنعت تهویه و تاسیسات یکی از اهداف جذب مشتریان بالقوه است. مزایایی که در شرکت در نمایشگاه وجود دارد، باید در کنار سختی‌ها و هزینه‌های آن سنجیده شوند تا تصمیم نهایی برای حضور در نمایشگاه گرفته شود. به منظور توسعه نگرش و درک اهمیت شرکت در این رویداد به چند مزیت مهم اشاره می‌کنیم.

 
آگاه سازی

آگاه سازی

با حضور در نمایشگاه تاسیسات آب و فاضلاب شما دیده خواهید شد و این اولین و مهم‌ترین مزیتی است که می‌توان به آن اشاره کرد. تامل در این مسئله بسیار مهم است که سرمایه‌گذاران این حوزه شما را خواهند شناخت و ممکن است با شناخت شما توسعه اقتصادی مساعدی برای شما اتفاق بیافتد. افراد زیادی به این مسئله اقرار کرده‌اند که در بازار کسی ما را نمی‌شناخت و با حضور در نمایشگاه ما نیز وارد میدان رقابت شدیم. بدون شک تنها یک نگاه به برند شما در نمایشگاه و گرفتن بروشور از هر مراجعه کننده زمینه مناسبی برای پیشرفت را فراهم خواهد آورد.

کسب اعتبار

همه این را می‌دانیم که برندهای موفق و خوشنام، اعتبار خاصی در میان مشتریان دارد. داشتن یک غرفه در نمایشگاه برند شما را به این  اعتبار خواهد رساند. بسیاری از سرمایه‌گذاران و بازدید‌کنندگان از نوع کار و تولید و عرضه محصولاتتان سوال خواهند کرد و همین مسئله برند شما را مطرح خواهد کرد. حداقل این مورد عملی خواهد شد که برند شما در ذهن آنها حک می‌شود. برای محصول و برند خود با حضور در نمایشگاه اعتبار کسب کنید.

بازار جدید

حضور شما در نمایشگاه تاسیسات آب و فاضلاب به مدت زمان معینی که غرفه دارید، محدود نمی‌شود. بدون شک با اتمام زمان نمایشگاه شما وارد بازار جدیدی می‌شوید. این اتفاق با شناخت مشتریان جدید، سرمایه‌گذاران، تجارب ارزنده‌ای که از متخصصان می‌آموزید رخ می‌دهد. هدف گذاری جدید با در نظر گرفتن بازخوردهای این رویداد و چیدن برنامه جدید و منحصر به فرد شما را به سمت موفقیت خواهد کشاند. به این مسئله توجه داشته باشید که رونق کسب و کار با مشتریان جدید، راهنمایی‌های سرمایه‌گذاران با تجربه و ... اتفاق می‌افتد.

شناخت رقبا

در هر صنعتی شناخت رقیب و تکنولوژی‌های تولید آن بسیار مهم است. در نمایشگاه تمام رقبای مهم شما شرکت خواهند کرد و شما با ارزیابی آنها می‌توانید نقاط ضعف و قدرت خودتان را نیز برآورد کنید. در نظر گرفتن تنوع محصول، محصولات جدید، کیفیت آنها و ... می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری صحیح کمک کند. با شرکت در نمایشگاه، رقبای خود را به خوبی ارزیابی کنید و برای آینده تجربه‌های بیشتری داشته باشید.

شبکه سازی

در نمایشگاه تاسیسات آب و فاضلاب شما دایره ارتباط و شبکه خود را بزرگتر خواهید کرد. علاوه بر این که با مشتریان اینترنتی خود را به صورت حضوری دیدار خواهید کرد، مشتریان رقبای شما نیز به غرفه شما خواهند آمد و این بهترین فرصت برای جذب مشتری است. سرمایه‌گذاران مختلفی به نمایشگاه صنعتی می‌آیند و آشنایی با آنها می‌تواند دایره ارتباط شما را گسترش دهد و راه مناسبی برای پیشرفت پیدا کنید.

تست محصول

اگر برای اولین بار است که می‌خواهید در نمایشگاه شرکت کنید، شما بیشترین و مهم‌ترین تجربه را کسب خواهید کرد. افرد متخصص محصولات شما را تست خواهند کرد و نواقص ریز و درشت شما مشخص خواهد شد. شاید همین مسئله باعث رونق کسب  کار شما در آینده باشد. واکنش افراد نسبت به محصولات تولیدی شما یک معیار مهم است که باید در نظر داشته باشید.

ثبت نام در نمایشگاه تاسیسات آب و فاضلاب

این نمایشگاه در شهر قم برگزار می‌شود و برندهای مختلفی در این رویداد ثبت نام کرده‌اند. مراحل مختلفی برای ثبت نام وجود دارد که با مراجعه به سایت اینترنتی شما گام به گام به مرحله بعدی هدایت خواهید شد. ثبت نام اولیه، ارسال مدارک پیش ثبت نام، درخواست غرفه، پرداخت هزینه، ارسال تعهد نامه و چک ارزی، ارسال مدارک تکمیلی و گرفتن مجوز غرفه از مراحل ثبت نام در این نمایشگاه است. شما می‌توانید برای رزرو غرفه و ثبت نام اینجا کلیک کنید.

همچنین شما می‌توانید برای بررسی و دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه رزرو و هماهنگی‌های برگزاری نمایشگاه با 09195467107 تماس حاصل نمایید. اگر مایل به تماس نیستید و می‌خواهید به صورت آنلاین به پاسخ سوالات خود برسید، می‌توانید جهت اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه نمایید.

جمع بندی

حضور در نمایشگاه تاسیسات آب و فاضلاب مزایای فراوانی برای یک کسب و کار خواهد داشت. از این مزایا می‌توان به شناخته شدن، کسب اعتبار، شناخت رقبا، سنجش محصول، افزایش دایره ارتباطی، آشنایی با سرمایه‌گذاران و مشتریان جدید و ... اشاره کرد. شرکت نو آوران رسام فیدار برگزار کننده این دوره از نمایشگاه تاسیسات ساختمانی، تهویه مطبوع و آب و فاضلاب در شهر قم است. این شرکت با سابقه می‌تواند شما را در زمینه ساخت غرفه نیز یاری کند. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره و راهنمایی به این لینک مراجعه نمایید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.