بهترین تور وان بهار و تابستان + اطلاعات کامل وان ترکیه

چرا به وان ترکیه سفر کنیم؟

شهر وان ترکیه نزدیکترین شهر توریستی ترکیه در مرز غربی ایران است که برای سفر نیاز به ویزا ندارید و با توجه هوای مناسب فصل بهار و تابستان برای سفر زمینی فرصت بسیار خوبی برای سفر به این شهر زیبای ترکیه است. اگر علاقمند به سفرهای خارجی و خرید ارزان و تفریح و گردش در سفر هستید، تور وان ترکیه بهترین پیشنهاد است، توصیه می کنیم حتما تور وان را تجربه کنید.

سفر خارجی ارزان : تور وان ارزانترین تور خارجی از ایران می باشد.

خرید پوشاک برند با قیمت مناسب : اکثر برند های پوشاک ترک و بین المللی در شهر وان شعبه دارند.

 بدون نیاز به ویزا : فقط پاسپورت شما باید بیش از 6 ماه اعتبار داشته باشد.

از کجا تور وان بخرم؟

پیشنهاد ما به شما این است که از نوراسیر مجری اصلی تور وان در ایران مستقیما تور وان را بخرید، تا در کنار قیمت ارزان و اطمینان در سفر از پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته نیز بهره مند شوید و در ایران و ترکیه در طول سفر در هر ساعتی از شبانه روز مشکلی به وجود بیایید شما میتوانید با مرکز تماس پشتیبانی تور وان نوراسیر تماس بگیرید.

ترانسفر تا در هتل وان ترکیه ، بیمه مسافرتی و امکان خرید تور وان بصورت تلفنی بدون حضور در آژانس از دیگر مزایای سفر با نوراسیر مجری اصلی تور وان ترکیه در ایران است که جای هیچ نگرانی برای سفر شما باقی نمی گذارد. برای تماس از ایران با نوراسیر مجری رسمی تور وان ترکیه میتوانید با شماره ۶۶۹۴۰۱۰۰ تماس بگیرید.

تور وان

با چه وسیله ای به وان ترکیه برویم؟

چهار روش برای تور وان وجود دارد. 1- تور وان با قطار 2- تور زمینی وان با اتوبوس 3- تور وان با ماشین شخصی  4- تور وان هوایی.

نکته مهم: شما میتواند تور وان ترکیه را از مجری مستقیم تور وان نوراسیر در ایران خریداری نمایید برای این کار عبارت " تور وان " را در گوگل جستجو نمایید و وارد سایت آژانس نوراسیر مجری رسمی تور وان ترکیه در ایران شوید.

تور زمینی وان با اتوبوس : ارزانترین روش سفر به تور وان می باشد ضمن امکان افزایش اقامت در سفر، سریعتر از قطار هم می باشد و با توجه به امکان تغییر اتوبوس در لب مرز ، معطلی رد شدن اتوبوس از مرز هم دیگر ندارید.

تور هوایی وان : شما میتوانید با تور هوایی وان در روزهای دوشنبه و جمعه به مدت 4 شب و پنج با پرواز هواپیمایی کاسپین سفر کنید. وضعیت پرواز  هواپیما را از قبل با آژانس نوراسیر چک کنید.

تور وان با قطار : قطار تور وان از تهران در دو روز در هفته حرکت دارد و امکان خوابیدن در کوپه و امکانات رستوران و سرویس بهداشتی در قطار از مزیت های آن می باشد. وضعیت حرکت قطار را از قبل با آژانس نوراسیر چک کنید.

سفر با ماشین شخصی : اگر میخواهید تا شهر وان با ماشین شخصی بروید باید ابتدا گواهینامه بین المللی بگیرید و کاپوتاژ ماشین را انجام دهید در عیر اینصورت تمام مرز ها دارای پارکینگ شبانه روزی روباز هستند و شما پس از پارک خودرو در مرز میتوانید مسیر داخل ترکیه را با تاکسی طی کنید و قبل از سفر هتل خود را از نوراسیر نماینده رسمی هتل های وان ترکیه در ایران با پرداخت با کارت شتاب ارزانتر از خود شهر وان، هتل وان ترکیه را رزرو نمایید.

مرز های ایران ترکیه : سه گذرگاه مرزی به نام رازی، سرو و بازرگان گذرگاه های ارتباطی بین ایران و ترکیه است. بیشتر مسافران از مرز بازرگان وارد ترکیه می شوند. مرز رازی نزدیک ترین راه ایران تا وان ترکیه است.

مراکز خرید و تجاری وان ترکیه کجاست ؟

برای خرید به خیابان های جمهوریت و مارش بروید که مراکز خرید و کافه و رستوران های معروف در این خیابان ها هستند.

مراکز خرید وان دارای سالن سینما، مرکزبازی‌های کامپیوتری، بولینگ، رستوران و کافی شاپ های مختلف می باشند و برند های پوشاک: کالینز، پیر کاردین، کوتون، یو اس پولو، دی فکتو، ال سی وایکیکی و پنتی و کودکان: ای-ببک، تویزشاپ لوازم آرایشی: فلورمار، برند ایو روشه و گراتیس و بسیاری برند های دیگر در شهر وان نمایندگی دارند.

خرید در وان ترکیه

برای خرید کردن می توانید به خیابان های اصلی وان بروید. خیابان هایی همچون جمهوریت و مارش از جمله خیابان های اصلی این شهر هستند که مرکز های خرید و کافه های معروف وان در این خیابان ها واقع شده اند. بیشتر هتل های جذاب نیز در این خیابان قرار گرفته شده تا به مرکز خرید نزدیک باشد.

  • مراکز خرید تور وان ترکیه

مراکز خرید وان ترکیه که در سال های اخیر افتتاح شده اند عبارتند از مرکز خرید (AVM van)  "ای وی ام وان" ، مرکز خرید (Aydin Perihan AVM van) " آیدین پریهام ای وی ام" و مرکز خرید (Turkuaz AVM van) "ترکاوز ای وی ام وان"  که بشکل مدرنی ساخته شده اند.

مراکز خرید دیگر میتوان به :  آک یوز ، مرتر  ، ویار ، مرکز خرید میگروس ، کارفور ، پولو مد، مرکز خرید آتایوس سیلور ، مرکز خرید (Atasoy Art)  برای خرید اشیای قیمتی و جواهرات و بازار روس ها که محصولات محلی در آن عرضه می شود اشاره کرد.

برای اطلاعات بیشتر و آگاهی از آدرس و نام تمامی مراکز تجاری شهر وان ترکیه حتما به سایت نوراسیر مجری تور وان ترکیه در ایران مراجعه کنید.

در تور وان ترکیه کجا اقامت کنیم؟

وان ترکیه دارای هتل و سوئیت و هتل آپارتمان با رنج قیمت های مختلف و از ۵ ستاره تا متل می باشد که معمولا هتل های مرکز شهر مورد علاقه ایرانی ها است تا راحت به مراکز خرید بروند. هتل های مورد علاقه ایرانیان عبارتند از Haldi ،Royal Palas، ،Grand، Royal Milano ،Rua world ،Royal Berk ، Dimit Park ،Farah suite ،Fuat hotel ،Dosco ،Urartu ، Karvan ،Divan

رستوران و کافه های شهر وان ترکیه

تور وان یک طرف غذا های ترکی یک طرف ؛ یکی از جاذبه های وان ترکیه غذاهای متنوع آن است ، غذاهای مشهور و محبوب وان ترکیه مثل کباب مولانا ، کباب آدانا ، اسکندر کبابی، پیده و لاهماجون، کوفته، چوب شیش،  پاتلیجان کبابی و دونر را میتوانید از رستوران های خیابان های وان تهیه کنید.

رستوران ‌های مشهور وان ترکیه رستوران آکدامار، خلیل ابراهیم سوفراسی، کروانسارای، باک هله باک یوسف کوناک، آشیان، حاجی اغلو، رستوران Tepe Ocakbaşı، کافه کمپانی،  رستوران الیت، رستوران داماک کباب می باشد که در توروان میتوانید بروید.

مراکز گردشگری وان

کلیسا و  جزیره آکدامار، خانه‌ گربه ‌های وان، کاووس تپه، کتیبه خشایارشاه، قلعه هوساپ، قلعه‌ وان، موزه وان، آبشار مرادیه، مسجد بزرگ، توشپا، پارک آبی وان از جمله جاذبه های گردشگری وان ترکیه است. 

  • دریاچه‌ وان ترکیه :

دریاچه‌ وان ترکیه بزرگترین دریاچه‌ ترکیه می باشد که به دنیز به معنای دریا نیز معروف است و از مهمترین مکان گردشگری  تور وان ترکیه است که نماد این شهر هم محسوب می شود .

  • کلیسا و جزیره ی آکدامار ( آختامار ) وان ترکیه:

جزیره‌ آکدامار بزرگ ‌ترین جزیره‌ دریاچه‌ وان ترکیه در  ۴۱ کیلومتری جنوب غربی شهر وان می باشد. در تور وان برای رفتن به جزیره آکدامار می ‌توانید از اسکله‌ وان با قایق در مدت بیست دقیقه به جزیره برسید.

  • خانه‌ گربه ‌های وان ترکیه :

 از نمادها شهر وان ترکیه گربه ‌های سفید با چشم‌ های دو رنگ که یکی از آن‌ها به رنگ آبی و یکی زرد است.

  • قلعه‌ وان ترکیه :

قلعه‌ وان ترکیه بر فراز کوه‌ های ساحل شرقی دریاچه‌ وان و در فاصله‌ ۵ کیلومتری مرکز شهر ۹ قرن پیش از میلاد ساخته شده است و با یک پیاده‌ از دریاچه  روی در دامنه کوه به قلعه می رسید .

  • آبشار مرادیه وان ترکیه :

آبشار مرادیه در ۸۸ کیلومتری شهر وان ترکیه از مناطق طبیعی و گردشگری شهر وان ترکیه است.

از کجا تور وان ۱۴۰۱ را بخرم؟

پیشنهاد ما به شما این است که تور زمینی وان و تور هوایی وان را از نوراسیر مجری اصلی تور وان در ایران مستقیما خریداری نمایید، از شاخصه های خوب نوراسیر پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته در کنار بهترین قیمت و اطمینان در سفر می باشد، ترانسفر تا درب هتل، بیمه مسافرتی و امکان خرید تلفنی بدون حضور از دیگر مزایای سفر با نوراسیر مجری اصلی تور وان در ایران است که جای هیچ نگرانی برای سفر شما باقی نمی گذارد.

تور زمینی وان

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.