اطلاعات جامع سفر به تور وان ترکیه + نکات مهم

تور وان ترکیه بهترین سفر خارجی:

 اگر علاقمند به سفرهای خارجی و خرید ارزان و تفریح و گردش در سفر هستید، تور وان ترکیه بهترین پیشنهاد برای شما است. دلایل زیر باعث می شود تور وان ترکیه در اولویت سفر شما باشد، توصیه می کنیم حتما مسافرت به وان ترکیه را تجربه کنید .

سفر خارجی ارزان : وان ترکیه ارزانترین تور خارجی از ایران می باشد.

خرید پوشاک برند با قیمت مناسب : اکثر برند های پوشاک ترک و بین المللی در شهر وان شعبه دارند.

 بدون نیاز به ویزا : فقط پاسپورت شما باید بیش از 6 ماه اعتبار داشته باشد.

انواع روش سفر به تور وان ترکیه :

برای رسیدن به وان ترکیه چهار روش وجود دارد. 1- تور وان با قطار 2- تور وان با اتوبوس 3- تور وان با ماشین شخصی  4- تور هوایی وان . شما میتواند تور وان ترکیه را از مجری مستقیم تور وان نوراسیر در ایران خریداری نمایید. برای این کار عبارت " تور وان نوراسیر " را در گوگل جستجو کنید تا به صفحه تور وان سایت نوراسیر برسید.

برای سفر به وان دو روش زیر پیشنهاد می شود :

تور زمینی وان با اتوبوس :

بهترین روش سفر تور وان ترکیه می باشد هم ارزان است، هم سریعتر از قطار به مقصد می رسید و با توجه به تغییر اتوبوس در لب مرز، معطلی رد شدن اتوبوس از مرز را هم ندارید.

مسافت تهران تا وان ترکیه به صورت زمینی حدود 1,093 کیلومتر است که طی 13 ساعت طول خواهد کشید. تور وان زمینی را با اتوبوس یا ماشین شخصی میتوانید سفر کنید ولی با توجه به قیمت و خستگی طول مسیر، تور وان با اتوبوس بسیار پیشنهاد بهتری است.

 تور وان با قطار :

قطار تور وان از تهران دو روز در هفته حرکت میکند و قطار 4 ستاره با تختخواب می باشد و داشتن رستوران و سرویس بهداشتی در قطار از مزیت های آن است.

در سفر به وان با قطار مسیر تهران تا وان با قطار حدود 1,067 کیلومتر است که 957 در ایران و 110 کیلومتر در ترکیه طی خواهد شد. تور وان ترکیه از تهران با قطار هر هفته برگزار می گردد و روزهای حرکت قطار تهران وان ،روزهای یکشنبه و چهارشنبه است که در تهران و تبریز مسافرگیری دارد. قطار تهران وان پس از 23 ساعت به وان ترکیه می رسد.

تور هوایی وان :

برای وان ترکیه تور هوایی وان مستقیم از ایران پرواز ندارد و فقط از طریق شهر استانبول تور هوایی وان ترکیه امکانپذیر می باشد که از لحاظ قیمت و زمان به صرفه نمی باشد و اصلا از طرف ما توصیه نمیشود.

سفر با ماشین شخصی :

برای سفر با ماشین شخصی به وان ترکیه باید گواهینامه خود را بین المللی کنید و کاپوتاژ ماشین را انجام دهید که باتوجه به دردسر و هزینه های این کار و اضافه بر آن رانندگی طولانی مدت تا رسیدن به مرز ترکیه و رانندگی تا وان ترکیه، این شکل سفر نیز پیشنهاد نمیشود. توجه کنید که شهر وان کوچک است و مسیر های داخل شهر را میتوان پیاده طی کرد زیاد خودرو شخصی نیاز نمی شود.

نکته مهم: در نظر داشته باشید که تمام مرز ها زمینی سمت ایران دارای پارکینگ شبانه روزی  روباز هستند و پس شما میتوانید برای کاهش هزینه ها یا سفر متفاوت تا شهر خوی را با سواری شخصی طی کنید و با خرید هتل وان ترکیه و ترانسفر از مرز تا درب هتل و بلعکس از نوراسیر نماینده رسمی هتل های وان ترکیه در ایران با پرداخت با کارت شتاب ارزانتر به وان ترکیه سفر کنید.

مرز های ایران ترکیه : سه گذرگاه مرزی به نام رازی، سرو و بازرگان گذرگاه های ارتباطی بین ایران و ترکیه است. بیشتر مسافران از  مرز بازرگان وارد ترکیه می شوند. مرز رازی نزدیک ترین راه ایران تا وان ترکیه است.

وان ترکیه

انواع محل اقامت در وان ترکیه :

وان ترکیه دارای تعداد زیادی هتل و سوئیت و هتل آپارتمان با رنج قیمت های متفاوت و از 5 ستاره تا متل می باشد، هتل های مرکز شهر با توجه به دسترسی راحت به مراکز تجاری بیشتر مورد علاقه ایرانی ها است. در تعطیلات ایران و مناسبت های کریسمس و بلک فرایدی حتما با تور به وان سفر کنید یا پیش از سفر کردن رزرو هتل وان ترکیه را  انجام دهید زیرا قیمت هتلی که توسط کارگزار رسمی هتل رزرو می شود ارزان تر تمام می شود و شما با خیال راحت به سفر میروید. برای این کار از طریق نوراسیر کارگزار رسمی هتل های وان ترکیه در ایران محل اقامت خود را رزرو کنید و با کارت شتاب در ایران پرداخت نمایید. شما به راحتی میتوانید عبارت" تور وان ترکیه نوراسیر "را در گوگل جستجو کنید تا به سایت تور وان نوراسیر برسید.

هتل های وان ترکیه :

  • هتل های پنج ستاره وان : هتل هیلتون، هتل الیت ورد
  • هتل های چهار ستاره وان : هتل هالدی وان، مون لایت، رنسانس، ساحلی مریت شاهمران، گرند، رسمینا، مای سوئیت، رویال میلانو
  • هتل های سه ستاره وان : هتل پارک وان، کریستال،  سمیرا، دوسکو وان، کرنر، دِ وانجدید، رویال برک، آکدامار
  • سوئیت وان ترکیه : گلدن سوئیت، نیوآپارت

مراکز خرید و تجاری وان ترکیه

خیابان های جمهوریت و مارش بهترین محل خرید در وان ترکیه است و مراکز خرید و کافه و رستوران های معروف در این خیابان ها قراردارند. اگر هتل شما در این دو خیابان اصلی می باشد دیگر نیاز به تاکسی ندارید و پیاده به مراکز خرید میتوانید بروید. مراکز خرید وان دارای سالن سینما، مرکزبازی‌، بولینگ، رستوران و کافی شاپ های مختلف می باشند.

برند های پوشاک: کالینز، پیرکاردین، کوتون، یواس پولو، دی فکتو ، ال سی وایکیکی و پنتی و کودکان: ای-ببک، تویزشاپ و لوازم آرایشی: فلورمار، برند ایوروشه و گراتیس و بسیاری برند های مشهوردیگر در شهر وان نمایندگی دارند.

اسامی مراکز تجاری وان ترکیه :

بهترین مراکز تجاری وان ترکیه شامل مرکز خرید Park vanپارک وان، AVM van ای وی ام وان، Aydin Perihan آیدین پریهام ای وی ام و Turkuaz ترکاوز ای وی ام وان می باشند و مراکز خرید دیگر شامل:  آک یوز ، مرتر ، ویار ، میگروس، کارفور، آتایوس سیلور، مرکز خرید Atasoy Art برای خرید اشیای قیمتی و جواهرات و بازار روس ها که محصولات محلی در آن عرضه می شود، می باشند. برای آگاهی از آدرس و نام مراکز تجاری شهر وان ترکیه به سایت نوراسیر مجری تور وان ترکیه در ایران مراجعه کنید.

وان

مراکز گردشگری وان ترکیه :

کاووس تپه، کتیبه خشایارشا، قلعه هوساپ، موزه وان،آبشار مرادیه، مسجد بزرگ، توشپا، پارک آبی وان از جمله جاذبه های گردشگری وان ترکیه می باشند. 

دریاچه‌ وان ترکیه : دریاچه‌ وان ترکیه بزرگترین دریاچه‌ ترکیه می باشد که به دنیز به معنای دریا معروف است. دریاچه‌ وان ترکیه از مهمترین مکان گردشگری تور وان و نماد این شهر است .

کلیسا و  جزیره ی آکدامار: جزیره‌ آکدامار بزرگ ‌ترین جزیره‌ دریاچه‌ وان ترکیه در 41کیلومتری جنوب غربی شهر وان ترکیه قرار گرفته است و کلیسای قدیمی آکدامار معروف به کلیسای صلیب مقدس در بلند ترین  قسمت جزیره بنا شده است.

خانه‌ گربه ‌های وان: گربه ‌های سفید با چشم‌ های دو رنگ که یکی از آن‌ها به رنگ آبی و یکی زرد است از نمادها شهر وان ترکیه می باشد.

قلعه‌ وان:  در فصل بهار و تابستان میتوانید عکس های زیبایی در قلعه وان بگیرید که بر فراز کوه‌ های ساحل شرقی دریاچه‌ وان و در فاصله‌ 5کیلومتری مرکز شهر 9قرن پیش از میلاد ساخته شده است.

رستوران و کافه های وان ترکیه :

تور وان یک طرف غذا های ترکی یک طرف؛ از جاذبه های وان ترکیه غذاهای متنوع و صبحانه های آن است، غذاهای مشهور و محبوب وان ترکیه مثل کباب مولانا، کباب آدانا، اسکندر کبابی، پیده و لاهماجون، کوفته، چوب شیش،  پاتلیجان کبابی و دونر را حتما در تور وان ترکیه امتحان کنید.

رستوران ‌های مشهور وان ترکیه عبارتنداز رستوران آکدامار، خلیل ابراهیم سوفراسی، کروانسارای، باک هله باک یوسف کوناک، آشیان، حاجی اغلو، رستوران Tepe Ocakbaşı، کمپانی،  رستوران الیت، داماک کباب است که انواع غذاهای ترکیه ای را سرو میکنند.

از کجا تور وان بخرم؟

پیشنهاد ما به شما این است که از نوراسیر مجری اصلی تور وان در ایران مستقیما تور وان را بخرید، تا در کنار قیمت ارزان و اطمینان در سفر از پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته نیز بهره مند شوید و در ایران و ترکیه در طول سفر در هر ساعتی از شبانه روز مشکلی به وجود بیایید شما میتوانید با مرکز تماس پشتیبانی تور وان نوراسیر تماس بگیرید.

ترانسفر تا در هتل وان ترکیه ، بیمه مسافرتی و امکان خرید تور وان بصورت تلفنی بدون حضور در آژانس از دیگر مزایای سفر با نوراسیر مجری اصلی تور وان ترکیه در ایران است که جای هیچ نگرانی برای سفر شما باقی نمی گذارد. برای تماس از ایران با نوراسیر مجری رسمی تور وان ترکیه میتوانید با شماره 66940100 تماس بگیرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.