ارزانترین بلیط های خارجی نوروزی در فلای تودی

 از فرصت طلایی این تعطیلات استفاده کنید و برای سفری ارزان از الان برنامه‌های خود را بچینید. از کلمه ارزان، تعجب نکنید! با انتخاب فلای تودی به عنوان مرجعی برای خرید و استعلام قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل، داشتن یک سفر ارزان و مقرون به صرفه، دور از دسترس نیست.

از آنجایی که مهم‌ترین بخش در فراهم کردن مقدمات هر سفر، خرید بلیط هواپیما است، بر خلاف تصورات رایج می‌توان بلیط هواپیما را ارزان‌تر از حد تصور از فلای تودی خریداری کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا مسیرهای ارزان خارجی که هنوز هم می‌توانید برای سفرهای نوروزی آنها را از فلای تودی خریداری کنید را به شما معرفی کنیم.

استانبول

استانبول هم مثل دبی، یکی از مقاصد ارزان برای یک سفر نوروزی خارجی و البته ارزان است. استانبول، بزرگ‌ترین شهر و مرکز اقتصادی، تجاری و فرهنگی کشور ترکیه است و در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. استانبول، شهری فوق‌العاده برای گردشگری و یکی از الهام بخش‌ترین شهرهای جهان برای سفر است.

طبیعت بی‌نظیر مخصوصا در فصل بهار، معماری باشکوه و خیره کننده، غذاهای لذیذ و مهمان‌نوازی گرم مردم استانبول، هر کدام به تنهایی دلیلی کافی برای سفر به این شهر زیبا و تاریخی را به هر مسافری می‌دهد. از طرف دیگر وجود اشتراکات بسیار میان فرهنگ مردم ترکیه با مردم ایران، نزدیکی این دو کشور به یکدیگر، وجود مراکز خرید بسیار و عدم نیاز به صدور ویزا باعث شده تا بسیاری از ایرانیان، استانبول را برای گردش و خرید انتخاب کنند. به همین دلیل بلیط هواپیما استانبول محبوب‌ترین بلیط هواپیما ترکیه و بلیط هواپیما خارجی در میان مردم ایران مخصوصا برای سفرهای نوروزی است.

برای سفر به استانبول، اوایل بهار یکی از بهترین زمان‌ها است. در این فصل هم می‌توانید قیمت بلیط هواپیما استانبول را با کمترین قیمت خریداری کند و هم رزرو بهترین هتل‌های استانبول را با کمترین هزینه از پلتفرمی ارزان، مرجع و مطمئن همچون فلای تودی انجام دهید.

دبی

بلیط هواپیما

اولین مقصدی که قیمت بلیط هواپیما خوبی دارد و می‌توانید با کمترین هزینه به آن سفر کنید؛ دبی است. دبی یکی از شهرهای بسیار مدرن در همین نزدیکی ایران است که مخصوصا در سال‌های اخیر، بسیار پیشرفت کرده و حالا حکم مقصدی شیک و دوست داشتنی برای گردشگران در سراسر دنیا و علی‌الخصوص برای ایرانی‌ها را دارد.

امارات متحده‌ عربی از هفت شیخ ‌نشین تشکیل شده که دبی هم یکی از آنهاست. دبی دیگر شهری جهانی است که با داشتن بهترین امکانات تفریحی، جایگاه خود را به عنوان یکی از محبوب‌ترین مناطق گردشگری در خاورمیانه تثبیت کرده و البته با تبدیل شدنش به مقصد مسافرانی از گوشه گوشه جهان، دیگر می‌توان گفت که کاملا موفق شده است.

البته بیشتر سفرهایی که به دبی انجام می‌شود علاوه بر گردشگری، با هدف خرید از مراکز خرید بیشمار و مدرن این شهر نیز هست. البته برای ما ایرانی‌ها در ایام نوروز، سفر به دبی هم فال است و هم تماشا. برای همین، خرید بلیط دبی و سفر به این شهر، از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین پروازهای خارجی در میان گردشگران ایرانی است.

درباره سفر ارزان به دبی، نکته جالبی وجود دارد. از آن جایی که پاییز و زمستان، بهترین زمکان سفر به دبی هستند؛ می‌توان برای یک سفر کم هزینه به دبی، روزهای آغازین بهار و ایام نوروز را انتخاب کرد. در این موقع از سال هنوز آب و هوای دبی مطلوب است اما هزینه‌های سفر به این شهر، کاهش پیدا کرده است.

به همین دلیل، برای خرید بلیط هواپیما دبی می‌توانید هزینه‌ای به مراتب ارزانتر از هر وقت دیگر را برای خرید قیمت بلیط هواپیما بپردازید. مخصوصا که اگر فلای تودی را به عنوان پلتفرم واسطه خود برای خرید بلیط در نظر بگیرید؛ می‌توانید هزینه‌ای به مراتب کمتر برای آن بپردازید.

راهنمای خرید بلیط هواپیما خارجی از فلای تودی

خرید بلیط هواپیما

برای خرید بلیط هواپیما از فلای تودی، ابتدا مشخص کنید که می‌خواهید بلیط یک طرفه بخرید یا بلیط رفت و برگشت را برای سفر خود در نظر دارید. بعد از آن، مبدا و مقصد سفر و تاریخ سفرتان را وارد کنید. تعداد همراهان و کلاس پروازی را وارد کرده و سپس، گزینه جستجو را انتخاب کنید.

پس از چند ثانیه، تمام پروازهای موجود در تاریخ مورد نظرتان برای شما به ترتیب از ارزانترین به گرانترین قیمت به نمایش در خواهد آمد. می‌توانید با استفاده از ابزاری مثل تقویم قیمتی، نمودار قیمتی و گزینه اطلاع از آخرین قیمت‌ها، به صورت علمی و نموداری، ارزانترین بلیط در زمان سفر را پیدا و خریداری کنید.

پس از انتخاب پرواز، باید اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و سپس قیمت بلیط هواپیما را وارد کنید. در صورت موفقیت آمیز بودن پرداخت، بلیط هواپیما برای شما صادر خواهد شد.

برای خرید بلیط هواپیما استانبول و دبی می‌توانید از شهرهای بزرگ ایران مثل تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، اهواز و کرمان، اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید ولی در نظر داشته باشید که ایرلاین‎هایی که این پروازها را برگزار می‎‌کنند، در هر شهر با دیگری متفاوت هستند.

در میان پروازهای دبی و استانبول، شلوغ‌ترین مسیرها از خطوط هوایی تهران هستند که همگی از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران (IKA) انجام می‌شوند.

همچنین برای کنسلی بلیط پرواز به مقصد هر کدام از این دو شهر، می‌توانید به راحتی و به صورت آنلاین درخواست کنسلی بلیط را ثبت نمایید تا پس از کسر جریمه، هزینه کنسلی بلیط از شما کسر و الباقی، به حساب شما بازگشت داده شود.

درباره پروازها و قیمت بلیط هواپیما به مقصد دبی یا استانبول، هر سوال یا ابهامی که داشتید؛ می‌توانید با خیال راحت، از کارشناسان بخش پشتیبانی فلای تودی راهنمایی بگیرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.