مزایای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل از فلای تودی

 با مراجعه به Flytoday.ir می‌توانید به راحتی بلیط هواپیما به هر مقصدی را بخرید و در هر کجای جهان هتل رزرو کنید. 

برای آنکه بدانید خرید بلیط و رزرو هتل از فلای تودی چه مزایایی را برای شما به همراه دارد، تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا پاسخ این سوال را بیابید.

در ادامه در مورد سرویس‌ها و امکاناتی که فلای تودی برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در اختیار کاربرانش می‌گذارد توضیح می‌دهیم. 

به آسانی ارزان ترین بلیط و هتل را پیدا کنید

یکی از ویژگی‌های فلای تودی این است که ارزان ترین بلیط و هتل را می‌توانید به آسانی در آن بیابید. برای یافتن ارزان ترین گزینه در سیستم خرید بلیط هواپیما فلای تودی به منوی پرواز در سایت فلای تودی بروید. پس از مشخص کردن داخلی یا خارجی بودن پرواز، یکطرفه یا رفت و برگشت بودن آن، مبدا و مقصد را وارد کنید.

پس از انتخاب تاریخ پرواز، کلاس پروازی و تعداد نفرات، کلید جستجو را بزنید. پس از چند ثانیه فهرستی از پروازهای قابل رزرو به شما نمایش داده می‌شود. این فهرست بر اساس ارزان ترین به گران ترین مرتب شده است و ارزان ترین بلیط در صدر فهرست قرار دارد. بنابراین بدون انجام کار خاصی می‌توانید به راحتی ارزان ترین بلیط هواپیما به مقصد مورد نظرتان را پیدا کنید.

پیدا کردن ارزان ترین هتل هم به همین سادگی است. برای این کار به منوی هتل در وبسایت فلای تودی بروید. برای پیدا کردن هتل در ایران، هتل داخلی و برای پیدا کردن هتل در خارج از کشور، هتل خارجی را انتخاب کنید. اطلاعات خواسته شده مانند مقصد، تاریخ اقامت، تعداد اتاق و تعداد نفرات در هر اتاق و ... وارد کنید و کلید جستجو را بزنید. پس از چند ثانیه فهرست هتل های دارای اتاق یا سوئیت خالی در تاریخ و مقصد مورد نظرتان را خواهید دید. این فهرست بر اساس ارزان ترین به گران ترین مرتب شده است و با یک نگاه به صدر فهرست، ارزان ترین هتل را خواهید یافت.

فلای تودی

در لحظه از تغییر قیمت ها باخبر شوید

یکی از کارهایی که به شما کمک می‌کند تا بلیط ارزان تری بخرید، بررسی مداوم قیمت‌ها و خرید به محض ارزان شدن است. پس از جستجوی بلیط در فلای تودی، سرویسی به نام اطلاع از آخرین قیمت به شما نمایش داده می‌شود. با وارد کردن ایمیلتان در این سرویس، با تغییر قیمت بلیط مورد نظرتان، به سرعت مطلع می‌شوید. بنابراین به محض کاهش قیمت می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. 

از ابزارهای فلای تودی برای خرید بلیط ارزان تر کمک بگیرید

برای آنکه بلیط هواپیما را با قیمت ارزان‌تری بخرید، ابزارهایی در فلای تودی در اختیار شما قرار می‌گیرد. این ابزارها عبارتند از:

تقویم قیمتی:

این ابزار در صفحه نتایج جستجو در دسترس شما قرار دارد و تقویمی را به شما نشان می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانید ارزان ترین بلیط هواپیما را در حوالی تاریخ انتخابی‌تان پیدا کنید. در این تقویم قیمت ارزان ترین بلیط هواپیما در روزهای مختلف نمایش داده شده است. اگر امکان تغییر تاریخ پروازتان را داشته باشید، با انتخاب بلیط در روز دیگر می‌توانید هزینه سفرتان را کاهش دهید.

نمودار قیمتی:

یکی دیگر از ابزارهایی که در خرید بلیط هواپیما ارزان‌تر به شما کمک می‌کند، نمودار قیمتی فلای تودی است. این نمودار در صفحه نتایج جستجو در دسترس شما قرار دارد و به شما امکان می‌دهد تا به راحتی قیمت بلیط هواپیما را در حوالی تاریخ انتخابی‌تان تجزیه و تحلیل کنید. نمودار قیمت تغییرات بیشینه، کمینه و متوسط قیمت بلیط هواپیما را در حوالی تاریخ انتخابی‌تان به شما نشان می‌دهد و اگر امکان تغییر تاریخ سفرتان را داشته باشید، گزینه‌های خوبی را پیش روی شما می‌گذارد.

فلای تو -دی

بدون نیاز به کردیت کارت پرواز و هتل خارجی رزرو کنید

یکی از دغدغه‌های مسافران خارج از کشور، رزرو آنلاین هتل  و پیدا کردن هتل ارزان است. با مراجعه به فلای تودی می‌توانید هر هتلی را در سراسر جهان، با بهترین قیمت رزرو کنید. برای این 

کار نیازی به کردیت کارت و پرداخت ارزی ندارید، کافیست یک کارت عضو شتاب داشته باشید و در مرحله پرداخت، هزینه رزرو هتل را به صورت ریالی پرداخت کنید. پس از پرداخت واچر هتل را بگیرید و در زمان مقرر به سفر بروید و از اقامت خود لذت ببرید.

فیلترهای مختلف کمک خوبی برای شما هستند

در زمان جستجوی بلیط هواپیما یا هتل در فلای تودی، در صفحه نتایج جستجو، فیلترهایی را می‌بینید. در زمان خرید بلیط می‌توانید نتایج را بر اساس ایرلاین، زمان پرواز، تعداد توقف و ... فیلتر کنید تا راحت‌تر به گزینه مورد نظرتان برسید. در زمان رزرو هتل هم امکان فیلتر نتایج بر اساس ستاره‌های هتل، امکانات، موقعیت جغرافیایی هتل و ... وجود دارد. 

با استفاده از این فیلترها به راحتی می‌توانید نتایج دقیق‌تری را ببینید و انتخاب برای شما آسان‌تر خواهد بود.

اطلاعات واقعی در مورد هتل ها به دست آورید

در وبسایت فلای تودی می‌توانید تصاویر بخش‌های مختلف هتل مورد نظرتان را ببینید و با فضاهای مختلف هتل آشنا شوید. امتیازهای مهمانان قبلی هتل و تجربه آنها از اقامت در هتل انتخابی شما، در سایت فلای تودی در دسترس است. با خواندن این تجربیات و دیدن امتیازات می‌توانید تصمیم بهتری در مورد رزرو هتل بگیرید.

پشتیبانی فلای تودی در کنار شماست

یکی از دغدغه‌های افراد در زمان خرید آنلاین، قطع شدن اینترنت، بروز مشکل در درگاه پرداخت، عدم صدور بلیط یا واچر هتل و این دست مشکلات است. برای آنکه در زمان خرید بلیط و رزرو هتل از فلای تودی این مشکل را نداشته باشید، تیم پشتیبانی در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در کنار شماست.

در هر مرحله‌ای از بررسی و خرید بلیط و رزرو هتل می‌توانید با فلای تودی تماس بگیرید و سوالاتتان را بپرسید یا مشکلات خود را برطرف کنید. بنابراین دیگر بابت بروز هرگونه مشکل در زمان خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل از فلای تودی نگرانی نداشته باشید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.