موسسه ونوس به کنکوری ها پکیج هدیه رایگان اعطا می کند

ونوس در زمینه تولید دی وی دی های آموزش کنکور به سبک شبیه سازی کلاس خصوصی بهترین اساتید کنکور فعالیت می کند. در این راستا اخیرا موسسه ونوس اقدام به تولید پکیج های رایگان خود نموده است.

دی وی دی رایگان ونوس شامل ۲۰ درصد بودجه بندی سوالات کنکور داوطلبان می باشد. جهت دریافت پکیج رایگان موسسه ونوس کافیست کلمه رایگان را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۶۹۱۲ اس ام اس کنید.

ایده تاسیس موسسه ونوس در سال ۱۳۹۰ هجری شمسی کلید خورد. این مجموعه به منظور جمع آوری بهترین و با کیفیت ترین منابع آموزشی برای دانش آموزان کنکوری راه اندازی شد.

با تأسیس این مجموعه امکان دسترسی همه دانش آموزان در سراسر ایران به بهترین اساتید کنکور میسر گشت. بدین ترتیب دانش آموزان تنها با تهیه کتب، جزوات و ویدیو های آموزشی اساتید برتر ایرانی توانستند از نکات آموزشی آن ها بهره مند شوند.

در نتیجه دیگر نیازی به مراجعه حضوری و گذراندن وقت در مسیر این کلاس ها نبود. از دیگر مزایای کلاس های مجازی که در قالب دی وی دی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد می توان به امکان تکرار و مشاهده نامحدود آن ها اشاره کرد.

پکیج های ونوس چه ویژگی‌هایی دارند؟

  • نیازی نیست در کلاس‌‌های خصوصی شرکت کنید چون همه این دی‌وی‌دی‌ها شرایط کلاس خصوصی را برای دانش‌آموز فراهم می‌کند. دانش‌اموزان می‌توانند به دفعات زیاد ویدیوهای آموزشی را دیده و مشکلات و اشکالات خود را با مشاورین موسسه در میان بگذارند تا بیشترین بهر‌ه‌وری را از پکیج‌ها داشته باشند.

  • مطالب کلاس‌ها شامل جدیدترین تغییرات کتب درسی است و از تکرار دروس قدیمی جلوگیری دشه است. دانش‌آموزان می‌توانند با خیال راحت پکیج‌ها را تهیه و استفاده کنند.

  • حل سوالات کنکور سال‌های اخیر با تدریس بهترین معلمان به صورت تشریحی برای آشنایی با نوع طرح سوالات کنکور و رفع ضعف‌ها.

  • بررسی همه سوالات درس‌های عمومی و تخصصی به صورت عمقی برای یادگیری بیشتر. یکی از مسائل مهم که باید برای کنکور مورد توجه قرار بگیرد، درک سوال و حل قدم به قدم آن‌هاست که در این پکج‌ها به صورت کامل آموزش داده می‌شوند.

  • شروع تدریس از مفاهیم پایه و سوالات آسان به سمت سوالات سخت تا دانش‌آموز بتواند قدم به قدم با معلم پیش بیاید و همه مفاهیم را به طور کامل یاد بگیرد. دانش‌اموز برای استفاده از پکیج‌ها نیازی به پیش زمینه ندارد.

  • ایجاد محیط برای ایجاد تمرکز برای آموزش و یادگیری با شبیه‌سازی محیط کلاس‌های خصوصی و توانایی رفع اشکال از طریق مشاوران موسسه ونوس به طور مستقیم.

  • تدریس با استفاده از جدیدترین روش‌های آموزشی جهان صورت می گیرد تا دانسته های دان‌اموز از یاد برده نشده و قابل استفاده در موقعیت‌های مختلف از جمله کنکور باشند.

  • برای خرید پکیج ونوس، نیاز به هزینه کمتری نسبت به سایر پکیج‌های موجود در بازار دارید. برای گسترش عدالت آموزشی، موسسه ونوس تصمیم گرفته است پکیج‌های خود را با قیمت مناسبی بفروشد تا همه بتوانند از شرایط یکسان استفاده کنند.

  • جمع‌بندی همه مفاهیم و نکات آموزشی مورد نیاز برای امتحانات تشریحی و کنکوری.

  • استفاده از اساتید مطرح کشور در دروس مختلف برای تثبیت مطالب آموزش داده شده در هر درس.

  • استفاده از روش تصویرسازی برای انتقال مطالب و مفاهیم آموزشی که باعث به خاطر سپردن راحت‌تر مطالب درسی می‌شود.

  • رعایت استاندارد‌های آموزشی بالا در تک تک دروس برای ایجاد کیفیت مطلوب.

  • آموزش روش‌های تست‌زنی دروس عمومی و تخصصی برای آمادگی کنکور دانش‌اموزان. دروس تخصصی و عمومی هر دو به یک اندازه مهم هستند و دانش‌اموزان کنکوری باید بر هر دو مجموعه سوالات تمرکز داشته باشند.

  • ارائه پکیج‌های جامع و کامل برای تمامی رشته‌های کنکوری از جمله هنر و انسانی. رشته هایی مانند انسانی و هنر معمولا دارای طرفدارهای کمتری هستند که همین باعث می‌شود پکیج‌های اموزشی زیادی برای آن‌ها تولید نشود. موسسه ونوس برای این دو درس هم پکیج‌هایی با تدریس اساتید برتر کشور تولید کرده است.

معرفی محصولات ونوس

موسسه ونوس در کلیه دروس تخصصی و عمومی در رشته های مختلف اقدام به تولید محتوای آموزشی کرده است. این محتواهای آموزشی با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت در اختیار دانش آموزان در سراسر ایران قرار داده می شود. دی وی دی های آموزشی این موسسه توسط بهترین و مجرب ترین اساتید، با سابقه تدریس در صدا و سیمای ملی تولید شده است.

این اساتید همچنین از رتبه های برتر کنکور بوده و دارای تحصیلات عالی در بهترین دانشگاه های دولتی ایران هستند. مجموعه ونوس همچنین در رشته های روانشناسی و زبان انگلیسی عمومی در مقطع کارشناسی ارشد نیز اقدام به تولید پکیج های آموزشی کرده است. کلیه پکیج های آموزشی این موسسه با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تولید شده اند.

وجه تمایز ونوس با سایر موسسات کنکور در چیست ؟

ونوس با ارائه مشاوره های تخصصی در زمینه تست زنی و آموزشی تا روز کنکور در کنار دانش آموزان بوده و موفقیت آن ها را تضمین می کند. در این موسسه بهترین و کامل ترین برنامه ریزی تحصیلی در اختیار داوطلبان کنکور قرار داده می شود.  به روز بودن مطالب آموزشی و ارائه آخرین متد ها و روش های تست زنی از جمله مواردی بود که منجر به ماندگاری نام موسسه ونوس شد.

ونوس در مسیر موفقیت آهسته و پیوسته عمل کرده است. این موسسه در کنار رقابت با سایر رقبا، همواره در راستای هدف والای خود یعنی موفقیت دانش آموزان و داوطلبان کنکور قدم برداشته و هرگز با تبلیغات دروغین سعی بر کسب درآمد و سودهای فراوان مالی نداشته است. امروزه با کنار رفتن بسیاری از مؤسسات کنکور که دیگر نام و نشانی از آن ها نیست، ونوس به نامی ماندگار تبدیل شده است. تعهد، نداشتن ادعای دروغین، تمرکز بر ارائه محتوای با کیفیت و پشتیبانی منظم از رازهای موفقیت این مجموعه است.

بسیاری از دانش‌آموزان در سال کنکور خود دنبال راهنمایی موثق برای درس خواندن پر بازده و انتخاب رشته می گردند. افراد و موسسه‌های زیادی در این زمینه فعالیت دارند اما معمولا دارای تجربه کافی در این زمینه نیستند و انتخاب‌هایشان می تواند باعث ایجاد ضرر شود.

موسسه ونوس با سال‌ها تجربه در زمینه مشاوره، تولید محتوای آموزشی کنکوری و آماده‌سازی دانش‌آموزان، یکی از بهترین و قابل اعتمادترین موسسات کنکوری کشور است که مورد تایید آموزش و پرورش هم هست. این موسسه با تولید پکیج‌های آموزشی و کتب کمک درسی، تمام تلاش خود را می کند تا بهترین نتیجه‌ها را برای دانش‌اموزان سخت‌کوش به ارمغان بیاورد.

این موسسه برای راحتی خاطر دانش‌اموزان و خانواده‌های آن‌ها، محصولات خود را گارانتی عرضه می‌کند. درصورت وجود مشکل، دانش‌آموزان می توانند تا روز کنکور، پکیج خود را پس بدهند.

قیمت محصولات ونوس به گونه‌ای تعیین شده‌اند تا همه بتوانند به شکلی عادلانه از امکانات آموزشی استفاده کنند. پکیج‌ها به صورت کامل و درس به درس و پایه‌ای برای دانش‌آموزان عزیز کشور آماده شده‌اند. برای خرید آسان‌تر می‌توانید از طریق سایت، از تخفیف‌های مختلف موسسه هم بهره‌مند شوید.

چرا باید پکیج‌های آموزشی ونوس را تهیه کنیم؟

با خرید پکیج‌های اموزشی ونوس، دیگر نیازی به هزینه‌های گزاف کلاس‌های حضوری و رفت آمد ندارید. به راحتی می توانید در منزل و در شرایط راحت‌تر، درس های مختلف با را اساتید با تجربه و برتر کشور، یاد بگیرید و تمرین کنید.

علاوه بر این، همه دانش‌اموزان کشور و در هر استانی می توانند به طور یکسان از امکانات آموزشی به شکل عادلانه استفاده کنند.

ویژگی خاص محصولات ونوس چیست؟

وقتی دانش‌آموز دی‌وی‌دی‌های ونوس را اجرا می‌کند، درست فضای کلاس خصوصی برایش تداعی می‌شود. دانش‌اموز می‌تواند در هر زمان که بخواهد، مطالب تدریس شده را از اول ببیند و ضعف‌های خود را برطرف کند.

خدمات مشاوره پکیج‌ها چگونه است؟

درصورت خرید حتی یک پکیج درسی از موسسه ونوس، تا روز کنکور از مشاوره‌های متخصصین موسسه برخوردار خواهید بود. علاوه بر این، موسسه ونوس درحال اماده‌سازی انواع پکیج مشاوره‌ای است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت موسسه ونوس مراجعه کنید.

در کنار دی وی دی ها، چه چیزهای دیگری هم فرستاده می‌شود؟

موسسه ونوس برای تسهیل روند یادگیری، جزوه و کتاب کارهای رایگان خود را نیز می‌فرستد. این جزوه‌ها و کتاب‌ها متناسب به دروس ارائه شده توسط اساتید محترم تدوین شده‌اند و مکمل این ویدیوهای آموزشی هستند.

تاریخچه‌ای کوتاه از موسسه کنکور ونوس

موسسه ونوس در سال 1390 با هدف بسط عدالت آموزشی به شهرهایی به جز تهران و آماده‌سازی هر چه تمام‌تر دانش‌آموزان برای کنکور، تاسیس شد. از همان ابتدا موسسه ونوس بیشترین تلاش خود را کرد تا بهترین اساتید ایران را دور هم جمع کند. این اساتید شامل نام‌های آشنایی چون دکتر مهدی آرام فر، دکتر شهاب اناری، مهندس محمد مهربان، استاد رادمان مهر، مهندس مجتبی دادبام، مهندس یحیوی، استاد مصطفی آزاده و … است که با موسسه ونوس قرارداد بسته و آماده ارائه خدمات به دانش‌آموزان کنکوری در رشته های مختلف هستند.

موسسه ونوس با تشکیل اتاق فکر‌های مختلف، از تخصص و تجربه اساتید مطرح و برجسته کنکور کشور توانسته است پکیج‌های آموزش کلیه دروس دوره دبیرستان را به صورت تشریحی، تستی، نکات کلیدی و جمع بندی تولید عرضه می‌کند. همه دی‌وی‌دی‌های موسسه ونوس توسط موسسه طراحی شده و دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

https://venuskonkur.org

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.