«فاماس» تعریف تازه ماست

بر پایه این گزارش، ماست «فاماس» که در گذشته در منطقه‌ای محدود از ایران تولید و توزیع می‌شد، با بهسازی فرمول و بسته‌بندی و با شعار «فاماس، تعریف تازه‌ ماست» روانه بازار مصرف شد تا دومین محصول جدید پگاه در سال ۱۴۰۰، مهمان سفره‌های نوروزی ایرانیان شود.

ویژگی‌های خاص این محصول که در دسته‌بندی ماست‌های همزده قرار دارد، پروتئین بالا، کلسیم سرشار و اسیدلاکتیک آن است که فاماس را از دیگر محصولات مشابه، برجسته و متمایز کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فاماس اینجا کلیک کنید.

این گزارش اضافه می‌کند، تولد ماست «فاماس» در پگاه، نتیجه تحقیقات و نظرسنجی‌های گسترده از مصرف‌کنندگانی بوده که ماست همزده جزء جدایی‌ناپذیر سبد غذایی آنها شده ولی انتظارشان بیش از یک ماست همزده است.

بر این اساس و به‌دنبال انجام نظرسنجی‌های پیاپی از مشتریان و مصرف‌کنندگان محصولات پگاه در ماه‌های ابتدایی سال جاری، نیازها و طعم‌های موردپسند مخاطبان با محصولات موجود در بازار، ارزیابی و سنجیده شد و بهره‌گیری از آنها، تولد محصول تازه‌ای را رقم زد که از تاریخچهای کهن در تولید برخوردار است.

هدف از تولید این محصول، استفاده و لذت همه اعضای خانواده از ماستی همراه با طعمی خاص است که هم کودک خانواده آن را دوست بدارد و هم مصرف آن برای دیگر اعضای خانوار مطلوب باشد.

در حال حاضر ماست همزده «فاماس» به‌عنوان دومین محصول جدید پگاه در سال ۱۴۰۰ پس از پنیرکره‌ای با بافت خامه‌ای و طعم ملایم در فروشگاه‌های سراسر کشور در دسترس مصرف‌کننده ایرانی قرار دارد تا با تعریف تازه‌ای از ماست آشنا شود.

شرکت صنایع شیر ایران، نخستین واحد تولیدکننده لبنیات پاستوریزه و استریلیزه در کشور با عمری بالغ‌بر ۶۷ سال، محصولات لبنی متنوعی ازجمله انواع ماست قالبی، همزده، چکیده، موسیر، ماست پروبیوتیک و ماست سِت را تولید و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.

گفتنی است «پنیرکره‌ای»، محصول دیگری از پگاه است که پس از گذشت چند ماه از عرضه، توانسته رضایت مصرف‌کنندگان را با طعم و مزه‌ متفاوتش کسب کرده و تجربه تازه‌ای از یک محصول تازه را ایجاد کند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.