پارتیشن اداری شیشه ای آلومینیومی و ام دی اف نوین پارتیشن

 در محیط کار، پارتیشن اداری مزایای بسیار زیادی نسبت به دیوار کشی گچی یا کناف دارد و این امر موجب شده در اکثر موارد برای ایجاد اتاق در فضاهای اداری از پارتیشن استفاده شود.

با توجه به نوع دکوراسیون فضای کار شما و با توجه به بودجه ای که برای پارتیشن بندی در نظر گرفته اید یک سری از گزینه ها برای شما بهترین انتخاب خواهد بود.

افزایش آگاهی شما در زمینه پارتیشن های اداری می تواند شما را در انتخاب بهترین گزینه کمک نماید. این مقاله توسط تیم تولید محتوای نوین پارتیشن تهیه شده تا قبل از سفارش پارتیشن اطلاعات کامل و درستی در خصوص انواع پارتیشن کسب نمایید.

شما عزیزان می توانید جهت خرید مستقیم پارتیشن اداری از تولید کننده با شماره های نوین پارتیشن تماس حاصل نموده و یا به وبسایت نوین پارتیشن مراجعه نمایید.

معرفی پارتیشن های اداری تولید شده توسط نوین پارتیشن

در این بخش به معرفی پارتیشن های اداری نوین پارتیشن و مقایسه آنها پرداخته ایم.

۱- پارتیشن اداری شیشه ای تک جداره فریم لس

پارتیشن فریم لس، پارتیشن شیشه ای تک جداره و پارتیشن شیشه ای با فریم آلومینیوم همه عناوینی است که برای این نوع پارتیشن در بازار ایران استفاده می شود. این نوع پارتیشن اداری از شیشه سکوریت با ضخامت ۱۰ میلیمتر ساخته می شود که دور تا دور آن با فریم آلومینیومی مهار شده است. پارتیشن فریم لس پرفروش ترین پارتیشن در بین تمامی انواع پارتیشن ها می باشد. پس از معرفی انواع پارتیشن، به مقایسه آنها پرداخته شده که در ادامه می توانید مطالعه نمایید.

پارتیشن اداری فریم لس

2- پارتیشن اداری شیشه ای دو جداره با فریم آلومینیوم

یکی دیگر از پارتیشن های اداری محبوب بین مدیران پارتیشن شیشه ای دو جداره با فریم آلومینیوم می باشد. برای ساخت این نوع پارتیشن از دوجداره شیشه سکوریت 6 میلیمتر استفاده می شود که توسط فریم های آلومینیومی با فاصله عرضی حدود 1 متری بهم متصل می شود.

در پارتیشن شیشه ای تکجداره، فریم فقط در دور تا دور پارتیشن در بخش دیوارها، سقف و کف وصل می شود. اما در پارتیشن دوجداره شیشه ای، فریم در دور تا دور هر تکه شیشه ( که معمولا با عرض 1 متر و ارتفاع سقف ساخته می شود) قرار می گیرد.

همانگونه که در تصویر زیر مشاهده می کنید هر تکه شیشه که با عرض حدود 1 متر می باشد توسط فریم آلومینیومی مهار شده است. لازم به ذکر است ما بین دو شیشه برای محدود کردن دید و نور می توان پرده کرکره ای نصب کرد.

پارتیشن اداری دوجداره

3- پارتیشن دو جداره ام دی اف و شیشه

این نوع پارتیشن هم به دلیل مناسب بودن قیمت آن بازار خوبی دارد و برای افرادی که می خواهند علاوه بر استفاده از مزایای پارتیشن دوجداره، هزینه کمتری را پرداخت نمایند گزینه بسیار مناسبی می باشد. این نوع پارتیشن از دو جداره ام دی اف در کناره ها و دو جداره شیشه 4 میلیمتری در وسط ساخته می شود که ما بین شیشه ها می توان پرده کرکره ای نصب نمود.

عرض کناره های پارتیشن که از جنس ام دی اف می باشد را می توان به دلخواه تغییر داد. درواقع اینکه چند درصد از کل پارتیشن ام دی اف و چند درصد شیشه باشد کاملا اختیاری است و بستگی به سلیقه مشتری دارد و تاثیری در قیمت نهایی ندارد.

پارتیشن اداری دوجداره ام دی اف

4- پارتیشن تک جداره ام دی اف 

این نوع پارتیشن جزو ارزان ترین پارتیشن های اداری می باشد و بسیار به ندرت استفاده می شود. استحکام پایین، ظاهر زشت، عایق نبودن از معایب این نوع پارتیشن می باشد. برای این نوع پارتیشن می توان هم بطور کامل از ام دی اف استفاده نمود و هم می توان از ترکیب ام دی اف و شیشه استفاده نمود. در حالت استاندارد ساخت پارتیشن ام دی اف و شیشه می بایست بصورت دو جداره انجام شود و فقط در برخی موارد خاص می توان بصورت تک جداره استفاده نمود. 

مقایسه انواع پارتیشن اداری

مقایسه پارتیشن های اداری از نظر قیمت

قیمت ارزان : پارتیشن تک جداره ام دی اف (مورد شماره 4)

قیمت متوسط : پارتیشن اداری فریم لس و پارتیشن دوجداره ام دی اف و شیشه (مورد 1 و 3)

قیمت بالا : پارتیشن دوجداره شیشه و آلومینیوم (مورد 2)

مقایسه پارتیشن های اداری از نظر عایق صوتی

بالاترین عایق صوتی : پارتیشن دوجداره شیشه و آلومینیوم (نوع 2)

عایق صوتی متوسط : پارتیشن فریم لس و پارتیشن دوجداره ام دی اف و شیشه (نوع 1 و 3)

عایق صوتی بسیار ضعیف : پارتیشن تک جداره ام دی اف

توضیحات تکمیلی : فقط در پارتیشن های دو جداره می توان پرده کرکره ای نصب کرد. برای محدود کردن دید یا نور در پارتیشن های تک جداره فریم لس از3 روش می توان استفاده نمود: 1- استفاده از سند بلاست 2- استفاده از رنگ یا برچسب 3- استفاده از شیشه هوشمند

سند بلاست چیست؟

فرآیند مات کردن شیشه به روش ساینده های معدنی را سند بلاست می گویند. در این روش با استفاده از ماسه های خاص و با فشار کمپرسور هوا، طرح دلخواه بر روی شیشه حکاکی می شود. با این روش می توان لوگو یا هر طرح دلخواه را برروی شیشه اجرا نمود.

شیشه هوشمند

شیشه هوشمند یا اسمارت نوعی شیشه است که با استفاده از تکنولوژی های نوین ، به گونه ای ساخته شده است که میزان جذب نور آن بوسیله ریموت کنترل قابل تغییر می باشد. درواقع با استفاده از ریموت کنترل می توانید میزان شفاف بودن و مات بودن شیشه را تغییر دهید و در مواقعی که می خواهید دید را محدود کنید. بطور تقریبی قیمت شیشه های هوشمند بین 6 الی 8 برابر شیشه های سکوریت می باشد.

استانداردهای نوین پارتیشن در تولید و اجرای پارتیشن اداری

در نوین پارتیشن با شناسایی و رعایت استانداردهای زیر توانسته ایم محصول با کیفیت را به مشتریان عزیز ارائه دهیم. همچنین با راه اندازی سیستم فروش بدون واسطه به مصرف کننده نهایی نیز توانسته ایم تا 30 درصد در هزینه های پارتیشن اداری برای مشتریان صرفه جویی ایجاد کنیم.

1- استانداردهای تولید فریم آلومینیومی:

در یک دهه اخیر پارتیشن های شیشه ای با فریم آلومینیوم بیشترین تقاضا را در بین خریدارن پارتیشن اداری داشته اند. در این نوع پارتیشن ها، شیشه سکوریت شده در فریمی از جنس آلومینیوم مهار می شود. با توجه به وزن بالای شیشه سکوریت، ضروریست فریم آلومینیومی با کیفیت بالایی تولید گردد. فریم های آلومینیومی نوین پارتیشن، از آلومینیوم آنادایز شده و با بهترین آلیاژ تهیه می شود.

2- استانداردهای شیشه سکوریت:

شیشه های استفاده شده در نوین پارتیشن در دو نوع سوپر کلیر و شیشه فلوت می باشد. شیشه فلوت حدود 15 درصد ارزان تر از شیشه های سوپر کلیر می باشد. کارفرمایان عزیز می توانند درصورت تمایل به کارشناسان ما اعلام نمایند تا یک نمونه از هر کدام از شیشه های سوپر کلیر و فلوت را در جلسه مشاوره حضوری به همراه داشته باشند تا تفاوت دو نوع شیشه را ارزیابی نمایند. شیشه های استفاده شده برای پارتیشن های اداری سکوریت شده می باشد که شش الی هشت برابر از شیشه های معمولی یا خام مقاوم تر است که در صورت شکستگی به تکه های کوچک ایمن تبدیل می شود.

3- استانداردهای بخش فروش:

یکی از موارد موثر در رضایت مشتریان فرآیند آسان ثبت سفارش و عقد قرارداد می باشد. در ادامه به برخی از تعهدات بخش فروش نوین پارتیشن اشاره شده است:

  • مشاوره دقیق درخصوص انتخاب نوع پارتیشن و یراق آلات توسط کارشناسان خبره نوین پارتیشن 

  • قیمت گذاری دقیق بر روی تمامی محصولات نوین پارتیشن بر اساس متر مربع با جزئیات نوع متریال

  • اعزام کارشناس به محل جهت مشاوره و ارائه طرح کامپیوتری

  • مشخص نمودن زمان دقیق تحویل و نصب پارتیشن

  • ارائه فاکتور رسمی برای ارگان ها و شرکت ها در صورت تمایل

  • ارائه قرارداد رسمی

  • فروش مستقیم به مصرف کننده نهایی به قیمت عمده

4- خدمات پس از فروش:

تمامی اجزای پارتیشن های اداری که توسط نوین پارتیشن اجرا می شود دارای 36 ماه گارانتی می باشد. در متن قرارداد و فاکتور شرایط دقیق ضمانت نامه های نوین پارتیشن قید شده است. همچنین تا 36 ماه درصورت نیاز به جابجایی پارتیشن، با تخفیف ویژه جابجایی انجام می پذیرد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.