شرکت «نکو بهینه ماشین»: سبد کاملی از دستگاه‌ها و مشاوره تخصصی را به مشتریان خود عرضه می کند

این شرکت یکی از اسپانسرهای نمایشگاه بین المللی ایران پلاست است به همین مناسبت، نشریه اقتصاد و نمایشگاه با کاوه سلیمی مدیر اجرایی شرکت نکو بهینه ماشین گفت و گویی انجام داده است:

• لطفا خودتان را معرفی کرده، سوابق اجرایی و مدیریتی تان را شرح دهید؟

کاوه سلیمی، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک، حدود ۲۰ سال سابقه مدیریتی در حوزه‌های مختلف صنعت را دارم. در حال حاضر نزدیک به ۱۲ سال است که سابقه همکاری با شرکت نکو بهینه ماشین با نام تجاری NBM را دارم.

• شرکت چه کالا و خدماتی ارائه می‌دهد و از چه زمانی فعالیت خود را آغاز کرده و چه دستاوردهایی داشته است؟

شرکت نکو بهینه ماشین حدود ۲۰ سال است که فعالیت خود را با فروش دستگاه های تزریق پلاستیک شروع نموده و هم اینک مشاوره، مهندسی و تجهیز خطوط صنعت پلاستیک را ارائه میدهد.

در این مدت توانسته ایم با در اختیار گرفتن نیروهای مجرب و نمایندگی رسمی ‌و انحصاری سه برند برتر تولید کننده دستگاه‌های تزریق، بادی و ادوات جانبی صنعت پلاستیک (ایزومی، هایشینگ و لشان) سبد کاملی از دستگاه‌ها و مشاوره تخصصی برای محصولات تخصصی را در اختیار صنعتگران محترم حوزه تولید قطعات پلاستیکی قرار دهیم.

یکی دیگر از محصولات ما، تولید و فروش قطعات یدکی با کیفیت است، با توجه به این که بخشی از مشتریان محترم شرکت نکو بهینه ماشین (NBM) علاقمند هستند بخش هایی از تعمیرات و نگهداری دستگاه را خودشان انجام بدهند و همچنین برندهای دیگری در بازار حضور دارند که آنها هم نیازمند قطعات یدکی هستند، ما بخش تولید و فروش قطعات یدکی شرکت را گسترش داده و اقدام به فروش قطعات با کیفیت همراه با گارانتی معتبر برند (NBM) کرده ایم.

2

محصول دیگر نکو بهینه ماشین، درب بطری هایAseptic  با نام تجاری یونیکپ (Unicap) است که با افتخار شرکت نکو بهینه ماشین برای اولین بار در ایران این محصول را تولید و روانه بازار کرده است.

محصولات شرکت شما چه ویژگی های منحصر به فردی دارد؟ و در عرصه تولید و صادرات تا کنون چه دستاوردهایی داشته اید؟

همانطور که پیشتر هم گفتم، برند NBM در این سالیان، سبد محصولات تخصصی خود را با آگاهی و تحلیل کامل نیاز کنونی صنعتگران و بازار صنعت تولید پلاستیک گسترش داده است، در ادامه بصورت گزینه ای به مهمترین و خاص ترین محصولات و خدمات این مجموعه اشاره خواهم کرد:

از برند ایزومی: 1- سری تمام برقی FF جهت تولید قطعات بسیار دقیق و پزشکی 2- سری ایستاده (عمودی) VM جهت تولید قطعات اینسرت‌دار صنعتی و خودرویی 3- سری دو صفحه ای D1 جهت تولید قطعات حجیم صنعتی و خودرویی 4- سری سرعت بالای PAC جهت تولید قطعات صنعت بسته بندی با نرخ تولید زیاد، و 5- سری A5 که دستگاه های استاندارد شرکت ایزومی هستند.

از برند لشان: 1- سری بادی تمام برقی Tornado جهت تولید قطعات دقیق و پزشکی 2- سری (های‌اسپید) Athlon با20 درصد راندمان بالاتر مخصوص تولید انواع بطری‌های صنعتی و خوراکی، و 3 – دستگاه های خاص به سفارش مشتری.

یکی از محصولات شرکت نکو بهینه ماشین که آن را از سایر رقبا جدا می‌کند، پروژه‌های "کلید در دست" این شرکت است. در این نوع خدمت برای کمک به بخش صنعت و بازدهی بهینه خطوط تولید پلاستیک از حدود 3 سال پیش، برند NBM بنا به نیاز صنعتگران حوزه تولید قطعات پلاستیکی، اقدام  به کارهای مهندسی (طراحی محصول و کارخانه / تحلیل مالی و امکان‌سنجی اقتصادی / تعیین روش تولید) و در نهایت تأمین و تجهیز صفر تا صد خطوط تولید قطعات پلاستیکی کرده است.

یکی دیگر از نقاط قوت و وجه تمایز شرکت نکو بهینه ماشین، بخش خدمات پس از فروش این شرکت است که به واسطه در اختیار داشتن مهندسین و تکنسین های خبره و تجهیزات بروز حوزه صنعت پلاستیک، توانسته در کمترین زمان پس از اعلام نیاز مشتریان محترم ‌مشکلات فنی آنها را حل نماید.

شرکت نکو بهینه ماشین (NBM) تاکنون در بخش صادرات فعالیت چشمگیری نداشته، اما امیدواریم در آینده ای نه چندان دور محصول "یونیکپ" را به عنوان محصول و پروژه‌های "کلید در دست" را به عنوان صدور خدمات فنی و مهندسی به کشورهای منطقه صادر کنیم.

• در نمایشگاه امسال چه برنامه‌هایی برای گسترش فعالیت خود دارید؟

برنامه ما برای شرکت در نمایشگاه امسال، معرفی محصولاتی که در بالا به آنها اشاره شد و شناسایی بازارهای جدید برای عرضه آنها است. همینطور امیدوار هستیم صنعت پلاستیک که از صنایع مهم کشور و رکن اصلی صنایع پایین دستی صنعت پتروشیمی‌است با رونق چشمگیری روبرو شده تا بتواند در چرخه اقتصاد و رونق کسب و کار کشور نقش مهمی‌را ایفا کند.

NBM

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.