طرح‌های جذاب لایه باز بنر با رعایت اصول و استانداردهای چاپ

بنرها، پرمخاطب‌ترین ابزارهای تبلیغات محیطی

 تقاضا و سفارش طرح و چاپ بنر نسبت به سایر ابزارهای تبلیغات محیطی، بیشتر است. ارزش این رسانه ناشی از دسترسی به طیف گسترده‌ای از مخاطبین می‌باشد.

بنر با طرحی زیبا، روشی عالی برای اعلام اخبار و اطلاعات بسیار مهم از جمله افتتاح یک شغل، معرفی محصول یا خدمت جدید، اطلاع‌رسانی رویدادهای ملی، مذهبی و بین‌المللی می‌باشد.

هرچه طرح بنر جذاب‌تر باشد مخاطب‌ بیشتری جذب می‌کند. ۴ مزیت مهم بنر در جذب مخاطب و اثرگذاری بالا:

• انعطاف‌پذیری در مکان نصب و اکران

• قابلیت آگاهی بخشی به طیف وسیعی از مخاطبان

• ماندگاری در ذهن مشتریان

• دسترسی به گروه‌های بزرگ مخاطبان

نکات طلایی برای طراحی یا انتخاب طرح بنر مناسب

در طرح شما فقط و فقط چند ثانیه وقت دارید، تا توجه شخص بیننده را جلب کرده و او پیام شما را بخواند. ما در این مطلب قصد داریم نکاتی طلایی در زمینه طراحی و یا انتخاب طرح بنر مناسب را ارائه دهیم، که باید پیش از سفارش چاپ بنر به آن‌ها توجه کنید!

اهمیت خوانایی متن بنر: اندازه قلم باید براساس ابعاد بنر و سرعت عبور و مرور مخاطب به‌گونه‌ای انتخاب شود تا اطمینان حاصل شود که توسط مخاطبان قابل خواندن است. 

انتخاب آگاهانه کلمات و نگارش صحیح متن: در طرح بنر فقط چند ثانیه فرصت دارید تا پیام خود را ارسال کنید، وگرنه توجه مخاطب را از دست می‌دهید.

اهمیت رنگ‌های متضاد و رنگ پس‌زمینه مناسب: از ترکیب رنگ‌هایی استفاده کنید که حداکثر تأثیرگذاری را دارند و برای چشم درک و دریافت آن‌ها سریعتر و آسان‌تر است. رنگ پس زمینه باید متناسب با طرح و هدف تبلیغاتی بنر شما باشد. همچنین رنگ‌ها باید متناسب با استانداردهای چاپ انتخاب شوند.

 استفاده از فضاهای سفید و حاشیه امنیت:  در نظر گرفتن فضای سفید در طراحی به اندازه کلمات مهم است. در تبلیغات محیطی جذاب، یک تناسب بصری بین تصاویر و فضای خالی دارند و این مورد ارتباط سریع با مخاطب را تضمین می‌کند. 

چگونه هزینه‌های چاپ بنر را کاهش دهیم؟

 از جنس بنر گرفته تا شکل ظاهری، طرح بنر، کیفیت چاپ بنر، محل قرار گیری آن، همه و همه جزو عواملی هستند که بر قیمت و هزینه بنر تاثیرگذار هستند. اما در بین عوامل تاثیرگذار بر طرح بنر، هزینه طراحی بنر از مهم‌ترین فاکتورها در برآورد هزینه‌های بنر است، لذا یکی از راه‌کارهای کاهش هزینه بنر، استفاده از طرح های لایه باز آماده بنر برای موضوعات مختلف می‌باشد. 

مجموعه طرح دات آی آر، یکی از کسب و کارهای با سابقه و برتر در زمینه ارائه طرح‌های لایه باز باکیفیت و متناسب با استانداردهای چاپ برای موضوعات متفاوت می‌باشد. شما می‌توانید برای کاهش هزینه‌های طراحی و چاپ بنرهای خود، طرح بنر موردنظر خود را به اقتضای موضوع و سلیقه از بین طرح‌های لایه باز بنر سایت طرح دات آی آر انتخاب کنید.

چگونه در سریع‌ترین زمان ممکن طرح لایه باز بنر مورد نظر خود را انتخاب کنید؟

مجموعه طرح دات آی آر یکی از برترین مجموعه‌های ارائه دهنده طرح‌های لایه باز خلاقانه، متنوع، جذاب و اثربخش برای انواع موضوعات و کاربردها از جمله بنر، می‌باشد. سایت طرح دات آی آر امکان انتخاب طرح بنر لایه باز را با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان ممکن، برای شما کاربران عزیز فراهم می‌نماید. کلیه طرح‌های بنر لایه باز سایت طرح دات آی آر توسط طراحان تخصصی و بر اساس اصول و استانداردهای چاپ بنر، طراحی شده است.

طرح های لایه باز بنر در سایت شامل دسته‌بندی کاملی از موضوعات و زمینه‌های مختلف از جمله نمونه بنر تبلیغاتی مشاغل، طرح بنر تسلیت، طرح بنر همایش، طرح بنر مناسبتی، طرح بنر خیر مقدم و طرح بنر اطلاع‌رسانی و ... می‌باشد. بنابراین طرح دات آی آر امکان انتخاب طرح لایه باز بنر را در کمترین زمان ممکن برای کاربران فراهم می‌کند.  

انواع طرح بنر لایه باز

انواع طرح بنر لایه باز

انواع طرح ‌های لایه باز بنر سایت طرح دات آی آر برای چاپ

طرح بنر مناسبت‌های مذهبی: از جمله طرح بنر اعیاد مذهبی، طرح بنر میلاد ائمه، طرح بنر رحلت و شهادت و طرح بنر سایر مناسبت‌های مذهبی

طرح بنر مناسبت‌های ملی و جهانی: از جمله طرح بنر شعار سال، طرح بنر عید نوروز، طرح بنر قیام 15 خرداد، طرح بنر 13 آبان، طرح بنر 22 بهمن، طرح بنر روز جهانی کارگر، طرح بنر روز جهانی کودکان کار و ...

طرح بنر مشاغل: از جمله طرح بنر آرایشگاه مردانه و زنانه، طرح بنر مشاور املاک، طرح بنر رستوران و فست فود، طرح بنر نمایشگاه اتومبیل و ...

طرح بنر پیام شهروندی: از جمله طرح بنر ویروس کرونا، طرح بنر نکات بهداشتی و سلامت، طرح بنر هشدار راهنمایی و رانندگی و سایر پیام‌های شهروندی، طرح بنر خیر مقدم

طرح بنر تسلیت: از دست دادن عزیزان، دوستان و آشنایان یکی از دشواری‌های زندگی است که همه‌ی انسان‌ها با آن مواجه می‌شوند. ادای تسلیت و شریک بودن در غم یکدیگر می‌تواند تا حد زیادی از این غم عمیق بکاهد. تسلیت، به معنی دلداری، ابراز همدردی، تعزیت و تسلی دادن است و بنر تسلیت، از مهم‌ترین روش‌های عرض تسلیت و همدردی با خانواده‌های داغدار است.

با توجه به اهمیت طراحی بنر تسلیت و ارزش بالای آن و همچنین اهمیت ابراز همدردی با عزیزان، تیم طرح دات آی آر، انواع طرح بنر تسلیت را طراحی و بر روی سایت قرار داده است. در طرح بنر تسلیت خام از المان‌هایی مانند شمع، طرح اسلیمی، عکس و ... استفاده شده است.

این طرح شامل لایه‌های جداگانه جهت نام پدر، مادر، برادر و خواهر می‌باشد که با روشن کردن چشم لایه می‌توانید آن را تغییر دهید .در این سایت، طرح بنر ترحیم، همانند طرح آگهی ترحیم، جزئی از مهم‌ترین طراحی‌هایی می‌باشد که همیشه با استقبال مراکز چاپ و کاربران سایت روبرو می‌شوند.

طرح بنر تسلیت

طرح بنر تسلیت

مزایای خرید طرح‌ لایه باز بنر از سایت طرح دات آی آر؟

از مزایای طرح بنر در طرح دات آی آر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

• تنوع و کیفیت بالای طرح‌های بنر 

• تنوع در ابعاد و سایزهای مختلف طرح بنر

• خلاقیت و نوآوری طرح‌ها

• تطابق با استانداردهای چاپ

• به روز رسانی پیوسته طرح‌های سایت

• قیمت مناسب و مقرون به صرفه

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.