4 مزیت سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال

 این دریچه تازه، مزیت‌های قابل توجهی دارد که حساب آن را از دیگر انواع بازارهای مالی سوا می‌کند.

در این گفتار به بررسی چند مورد از مهم‌ترین مزیت‌های سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال می‌پردازیم. تا پایان این ماجرا با ما همراه باشید.

سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال چه مزیتی دارد؟

بیایید آنها را با هم بررسی کنیم:

  1. تراکنش بدون دردسر

هنگام معامله در بازار ارزهای دیجیتال، نیازی به پرداخت هزینه‌های رنگارنگ ندارید. چون معامله‌ها همتا به همتا انجام می‌شوند. حتی می‌توان گفت در برخی معامله‌ها هزینه تراکنش به صفر نزدیک می‌شود!

۲. شفاف بودن معامله

ارزهای دیجیتال مانند «بیت کوین» بر بستر «بلاک چین» قرار گرفته‌اند. این بدان معنا است که تمام تراکنش‌ها نه تنها ثبت و ضبط می‌شوند بلکه تنها پس از اینکه چندین نفر آنها را تایید کردند اعتبار پیدا می‌کنند. به همین دلیل، چون چیزی برای پنهان کاری وجود ندارد، معامله‌ها کاملا شفاف هستند.

۳. وجود نداشتن شخص سوم در معامله‌ها

وقتی می‌خواهید در بازارهای مالی سرمایه گذاری کنید یا پول خود را به فرد دیگری انتقال دهید باید از یک واسطه به نام «بانک» یا «کارگزاری‌» استفاده کنید. برای این کار هم باید ریز ماجرای انتقالتان و هویت خود را فاش کنید. ولی وقتی در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌کنید، نیازی به هویدا کردن هویتتان در صرافی هایی مانند کوینکس ندارید. حتی می‌توانید بخش‌هایی از تاریخچه مالی خود را در حالت محرمانه نگه دارید تا طرف دوم معامله به آنها دسترسی نداشته باشد.

۴. دسترسی داشتن به دارایی‌ها در هر زمان و مکان

ارزهای دیجیتال روی اینترنت هستند. شما نمی‌توانید برای خرید ارز دیجیتال به یک مغازه‌ بروید. این ارزها کاملا دیجیتالی هستند. در نتیجه، برای دسترسی به این بازار و انجام معامله در آن فقط به یک خط اینترنت نیاز دارید.

آگاهانه سرمایه گذاری کنید

قبل از سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال باید ابتدا روی خودتان و دانشتان سرمایه گذاری کنید. به زبان ساده، برای استفاده تمام و کمال از فرصت سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال باید خودتان را به دانش، مسلح سازید. هر چقدر که عمق یادگیری و تسلط شما روی روش‌های سرمایه گذاری و تحلیل بیشتر باشد، امکان موفقیت شما هم افزایش می‌یابد. برای آغاز این مسیر ما به شما شرکت کردن در دوره ارز دیجیتال خانه سرمایه را پیشنهاد می‌دهیم.

دوره ارز دیجیتال خانه سرمایه چه ویژگی‌هایی دارد؟

دوره ارز دیجیتال

چند مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های این دوره عبارتند از:

یادگیری بدون هیچ پیش‌نیازی

در خانه سرمایه برای یادگیری سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال و تبدیل شدن به یک حرفه‌ای به هیچ چیزی جز علاقه، داشتن یک خط اینترنت و لپ‌تاپ یا گوشی نیاز ندارید. اگر این گزینه‌ها را در اختیار دارید از همین امروز می‌توانید آموزش حرفه‌ای خودتان را آغاز کنید.

در تجربه فعالان بازار ارزهای دیجیتال شریک می‌شوید

اساتید این دوره، همگام با تدریس در خانه سرمایه و دانشگاه‌ها، معامله‌گرانی حرفه‌ای در بازار کریپتوکارنسی هم هستند. بنابراین، با شرکت در این دوره‌ می‌توانید از تجربه‌های واقعی آنها به طور مستقیم استفاده کنید. علاوه بر این، بر تمام سرفصل‌های تخصصی ارز دیجیتال مانند: «صرافی ارز دیجیتال»، «کیف پول ارز دیجیتال»، «تحلیل تکنیکال»، «تحلیل بنیادی»، «نوسان گیری»، «پرایس اکشن»، «اصول تحلیل فاندامنتال»، «متاورس»، «nft» و ... تسلط پیدا می‌کنید.

همگام با آموزش، تمرین می‌کنید

در دوره آموزش ارز دیجیتال خانه سرمایه با انجام تمرین‌های کاربردی که در طول هفته برایتان در نظر گرفته می‌شوند خیلی سریع‌تر و عمیق‌تر پیشرفت می‌کنید.

آزمون‌های عملی هفتگی

آموزش در خانه سرمایه با تمرین و آزمون همراه است. این بدان معنا است که شما در کنار آموزش‌هایی که می‌بینید در آزمون‌های هفتگی حاضر می‌شوید و سطح مهارت خودتان را در هر گام، ارزیابی می‌کنید. این کار با شناسایی بخش‌هایی که در آن ضعیف هستید و بهبود آنها مسیر موفقیت را برایتان هموارتر می‌کند.

پشتیبانی واقعی

پشتیبان‌های حرفه‌ای خانه سرمایه در هر گام از آموزشتان در کنارتان هستند. شما می‌توانید از طریق تماس تلفنی یا پیام دادن در تلگرام به طور مستقیم با آنها در تماس باشید.

عضویت در کانال سیگنال ارزهای دیجیتال (VIP)

پس از خرید دوره، یک ماه اشتراک رایگان عضویت در کانال VIP به شما هدیه می‌شود.

دریافت مدرک بین‌المللی تحلیل‌گری بازارهای مالی جهانی

با پایان کلاس ارز دیجیتال از سوی خانه سرمایه به سازمان «فنی و حرفه‌ای» معرفی می‌شوید. سپس بعد از گذراندن دو مرحله آزمون تئوری و عملی و گرفتن نمره قبولی در آنها مدرک بین‌المللی «تحلیل‌گر بازار مالی» به شما داده می‌شود. گفتنی است که با داشتن این مدرک می‌توانید بدون کنکور در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ادامه تحصیل دهید و چون مورد تایید سازمان جهانی کار است و قابلیت ترجمه رسمی را دارد از آن برای مهاجرت هم استفاده کنید. گذشته از این می‌توانید با دریافت کارت مربی‌گری به آموزش بازارهای مالی بپردازید.

به یک سرمایه گذار هوشمند تبدیل شوید

یک سرمایه گذاری سودآور، چیزی است که با آگاهی از سودها و زیان‌های پیش‌رو انجام می‌شود. سر راست‌ترین راه برای آگاهی یافتن از این ماجرا هم چیزی نیست به جز یادگیری و آموزش حرفه‌ای. البته مسیر آزمون و خطا همیشه به رویتان باز است ولی یک سرمایه گذار هوشمند به جای تجربه کردن اشتباه‌های تکراری، روی پُل تجربه دیگران قدم می‌گذارد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.