استابلایزر فاراتل، راهی برای محافظت از دستگاه‌های برقی

اما می‌توانید با استفاده از دستگاه‌های تثبیت‌کننده ولتاژ برق مانند استابلایزر فاراتل از دستگاه‌های الکترونیکی خود به بهترین شکل ممکن محافظت نمایید.

به عبارت دیگر استفاده از تثبیت کننده ولتاژ از وارد شدن خسارت و صدمه به دستگاه‌های الکتریکی تا حد بسیار زیادی جلوگیری می‌کند.

اگر شما نیز نگران نوسانات برق و آسیب‌‌دیدن وسایل‌برقی منزل خود هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا پایان با ما همراه باشید.

استابلایزر چیست؟

درگذشته از ترانس‌های دستی برای محافظت از دستگاه‌های الکترونیکی در برابر نوسانات برق استفاده می‌کردند؛ اما امروزه استابلایزرها(ترانس‌های اتوماتیک) به‌عنوان نسل جدید محافظت‌کننده جایگزین ترانس‌های دستی شده‌اند و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

استابلایزر یا تثبیت‌کننده ولتاژ، دستگاهی است که از طریق تقویت و تضعیف ولتاژ به تنظیم برق ورودی به لوازم الکترونیکی می‌پردازد. در واقع استابلایزر به کنترل نوسانات جریان برق می‌پردازد و باعث می‌شود که ولتاژ استاندارد به دستگاه‌های الکترونیکی وارد شود تا دچار خسارت‌ها و حوادث احتمالی نشوند.

لازم است که اشاره کنیم استابلایزر‌ها دارای انواع مختلفی هستند. استابلایزرخانگی برای محافظت از دستگاه‌های الکترونیکی و مصارف شخصی کاربرد دارند، این در حالی است که ظرفیت و توان سایر استابلایزرها به‌قدری بالا است که می‌توانند نوسانات برق ورودی به یک کارخانه یا واحد صنعتی را به‌راحتی کنترل کنند.

بهترین استابلایزرها در بازار ایران

بدون شک می‌توان گفت استابلایزر فاراتل از بهترین استابلایزرهای موجود در بازار ایران هستند. بیش از نیم‌قرن است که از فعالیت شرکت فاراتل می‌گذرد و در طی سال‌های فعالیت خود توانسته با ارائه محصولات باکیفیت بر اساس آخرین استانداردهای بین‌المللی رضایت مشتریان فراوانی را جلب نماید؛ بنابراین خرید استابلایزر فاراتل یکی از بهترین انتخاب‌ها است. از جمله انواع استابلایزر فاراتل می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • استابلایزر فاراتل سری AVR

این نوع از استابلایزر فاراتل مخصوص لوازم برقی است که در منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد تا 32 آمپر طراحی و تولید شده‌اند. البته با توجه ‌به اینکه این محصول از نوع رله‌ای است به ترانس اتوماتیک فاراتل مشهور است. استابلایزرهای سری AVR در توان‌های 2000، 6000 و 8000 در بازار موجود هستند.

  • استابلایزر فاراتل سری Prince

این دسته از استابلایزرها و ترانس‌های فاراتل نیز دارای مصارف خانگی و اداری هستند و هر کدام کاربردهای خاصی دارند، مثلا برای انواع یخچال فریزر خانگی، دستگاه‌های کپی، کولرهای گازی، تلویزیون و ... .

  • استابلایزر فاراتل سری STB

استابلایزرهای سری STB به منظور استفاده دستگاه‌های الکترونیکی طراحی شده‌اند و در مقایسه با سری AVR دارای دقت کمی بالاتری هستند و در توان‌های ۲ الی ۱۲KVA تولید و عرضه شده‌اند. این استابلایزرها عمدتا برای مصارف دستگاه‌های الکترونیکی و آزمایشگاهی و پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرند.از استابلایزرهای فاراتل که بسیار معروف و پرفروش هستند می‌توان به استابلایزر فاراتل ۲۵ آمپر(STB۲۵) و استابلایزر فاراتل ۲۰۰۰(STB۲۰۰۰) اشاره نمود.

استابلایزر فاراتل

                                    استابلایزر فاراتل بهترین برند موجود در بازار ایران

چرا استابلایزرهای فاراتل محبوب هستند؟

فاراتل از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین برندهای بازار کشور است و با‌توجه‌ به نوسانات برقی که در ایران وجود دارد، ترانس‌ها و استابلایزرهای فاراتل بر مبنای مشخصات برقی کشور طراحی و ساخته شده‌است که به همین دلیل بسیار کاربردی و پرفروش هستند. در بازار الکترونیک و الکتریک ایران، فاراتل سابقه‌ای طولانی و درخشان دارد، به‌طوری که در ذهن تمامی مشتریان نام آن تداعی می‌شود و از بهترین‌ها در حوزه خود است.

کیفیت ‌بالای استابلایزرهای فاراتل، گارانتی و خدمات پس ‌از ‌فروش، قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه آن تنها بخشی از دلایلی است که موجب محبوبیت این برند شده ‌است. به طوری که در میان برندهای مختلف موجود در بازار به انتخاب نخست اکثر افراد تبدیل گردیده است.

مزایای خرید استابلایزر

خرید و تهیه استابلایزر برای مصارف خانگی و صنعتی دارای مزایای بسیاری است و این دستگاه می‌تواند بسیار کاربردی باشد. از مهم‌ترین مزایای استابلایزرها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • بهینه سازی کیفیت برق در واحد

  • بهینه شدن میزان مصرف و هزینه‌های برق مصرفی ساختمان

  • تنظیم و تثبیت نمودن میزان ولتاژ برای دستگاه الکترونیکی متصل به آن

  • ارتقا راندمان دستگاه‌های برقی متصل به استابلایزر

  • کاهش و حذف هزینه‌هایی مانند تعمیر یا خرید وسایل برقی مختلف

با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی برقی می‌توان گفت خرید دستگاه‌های استابلایزر فاراتل به یک نیاز مبرم برای مردم جامعه تبدیل شده و نباید از آن غافل شد.

مزایای خرید استابلایزر

مهم‌ترین نکات در هنگام خرید استابلایزر

موارد بسیاری وجود دارد که در هنگام خرید استابلایزر فاراتل باید به آن‌ها توجه نمود. مهم‌ترین مسئله میزان تحمل یا به‌ عبارتی تلورانس وسیله برقی است که می‌خواهید از آن محافظت نمایید. اما خیلی از افراد به جای توجه‌ به این موضوع مهم در زمان خرید تنها قیمت استابلایزر را در نظر می‌گیرند.

توجه داشته باشید که استابلایزرهایی که برای ماشین ‌ظرفشویی و یا یخچال فریزر طراحی شده‌اند، ممکن است برای دستگاه‌های صوتی تصویری مناسب نباشند و باید دستگاه‌های تثبت‌کننده ولتاژ ‌برق که به‌صورت تخصصی برای این دستگاه‌ها طراحی و عرضه شده‌اند را انتخاب نمود. همچنین در خرید استابلایزرهای ‌صنعتی باید به سه‌فاز یا تک‌فاز بودن استابلایزر نیز دقت کرد که متناسب با کاربرد و نیاز شما باشد.

از دیگر مواردی که در زمان خرید استابلایزر باید به آن توجه نمود نوع دستگاه مصرف‌کننده (حرارتی، موتوری و یا الکترونیکی) و میزان بودجه‌ای است که می‌خواهید به این امر اختصاص دهید. با در نظر گرفتن تمامی موارد ذکر‌شده و استفاده از مشاوره‌های کارشناسان فروش محصولات فاراتل می‌توانید خریدی هوشمندانه داشته باشید.

بهترین روش برای خرید استابلایزر

برند فاراتل دارای نمایندگی‌های مختلفی در سراسر کشور است و فروشگاه‌های لوازم‌الکترونیکی متعددی ارائه‌کننده محصولات این برند نام‌آشنا و معتبر هستند که می‌توانید برای خرید استابلایزر فاراتل به آن‌ها مراجعه کنید؛ اما می‌توان گفت بهترین روش برای خرید محصولات فاراتل مراجعه به وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های‌اینترنتی است. با خرید آنلاین به‌راحتی می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را قیمتی مقرون‌به‌صرفه تهیه کنید و در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی نمایید.

پیشنهاد ما به شما برای خرید استابلایزر فاراتل وب‌سایت فروشگاه اینترنتی دیجی‌خرید است که اولین و با سابقه‌ترین و از معتبر‌ترین سایت‌های تخصصی در این حوزه است. دیجی خرید با تیم قدرتمند و حرفه‌ای خود از کارشناسان و مشاوران با تجربه بهترین مشاوره‌ها را به مشتریان ارائه می‌دهد تا بتوانند بهترین و مناسب‌ترین کالای مورد نیاز خود را تهیه کنید.

دیجی‌خرید همچنین تمامی محصولات فاراتل را با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش شرکت فاراتل ارایه می‌کند، از‌این‌رو می‌توانید با اطمینان خاطر برای خرید استابلایزر مد‌نظر‌خود به این فروشگاه اینترنتی مراجعه نمایید. کارشناسان وب‌سایت دیجی‌خرید به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات کاربران و راهنمایی آن‌ها هستند تا بتوانند با مقایسه و ارزیابی استابلایزرها و با‌ توجه ‌به میزان بودجه خود بتوانند یک دستگاه استابلایزر از یک برند معتبر را خریداری کنند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.