نحوه درآمدزایی آنلاین از طریق سوپر اپلیکیشن اسنپ!

 تغییراتی که پدید آماده غالباً در راستای ساده‌تر شدن زندگی انسان‌هاست.

با به وجود آمدن موقعیت‌های جدیدتر در پی استفاده گسترده از اینترنت، کسب و کارها نیز تغییرات زیادی کردند.

در نتیجه موضوعی با عنوان درآمدزایی آنلاین پدید آماده و افراد زیادی می‌توانند از این طریق راحت‌تر از قبل کسب درآمد داشته باشند.

در این مطلب قصد داریم با نحوه درآمدزایی آنلاین با اسنپ (با روش های دیگر بغیر از تاکسی اینترنتی) آشنا شویم.

درآمدزایی آنلاین و ثبت نام راننده اسنپ

همانطور که اشاره شد نحوه درآمدزایی در سال‌های اخیر تغییرات زیادی داشته است. یکی از روش‌های کسب درآمد آنلاین، خدمات انلاین است. خدمات آنلاین طیف وسیعی از فعالیت‌ها را در بر می‌گیرد. این سیستم مزایای زیادی برای کاربران دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

• هزینه کمتر

• صرفه‌جویی در زمان

• دسترسی همیشگی

• استفاده در همه نقاط ایران

این موارد جزو مهم‌ترین مزایای فعالیت‌های آنلاین محسوب می‌شوند. در ایران یکی از شرکت‌هایی که نام آن از زمان گسترش اینترنت همیشه شنیده شده، اسنپ است. هرچند اسنپ امروزه خدمات متنوعی ارائه می‌دهد اما اولین بار نام آن را با خدمات مربوط به تاکسی آنلاین شنیدیم. این شرکت علاوه بر تاکسی اینترنتی خدمات بیشتری از جمله سفارش غذا، خرید بلیت و خدمات پزشکی نیز ارائه می‌دهد.

کسب درآمد آنلاین با ثبت نام راننده اسنپ

اسنپ همانطور که اشاره شد فعالیت خود را با خدمات تاکسی اینترنتی آغاز کرد. امکان استفاده از این خدمات نیز از سال ۱۳۹۳ در ایران فراهم شد. طی سال‌های اخیر نیز استفاده از این سیستم بسیار بیشتر شده است. همچنین اسنپ علاوه بر درخواست ماشین، خدمات دیگری مانند پیک موتوری و باربری آنلاین و وانت بار را نیز به سرویس خود اضافه کرده است.

افراد می‌توانند به راحتی با ثبت نام در این شرکت کار خود را در یکی از زمینه‌های مربوطه آغاز کنند. از مهم‌ترین مزایای کسب درآمد رانندگان از خدمات تاکسی اینترنتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• ثبت نام آسان

• ساعت کاری منعطف

• درآمد بالا

• تسویه در زمان کوتاه

کسب درآمد آنلاین پیک موتوری

درخواست پیک موتوری اسنپ!

درخواست پیک موتوری یکی از خدماتی است که اسنپ به خدمات خود اضافه کرده است. تا چند سال پیش برای پیدا کردن پیک‌های موتوری باید با آژانس‌های مختلفی تماس می‌گرفتیم و پس از بحث‌های مربوط به قیمت پیک موتوری درخواست می‌کردیم. اما با اضافه شدن این بخش به اسنپ، اکنون کاربران در هر زمانی می‌توانند به راحتی درخواست خود را ثبت کنند.

یکی از نکته‌های مهم در مورد کاربران راننده آن است که تأیید صلاحیت آن‌ها به نیروی انتظامی سپرده شده است. بنابراین از این بابت نگرانی وجود ندارد. 

باربری آنلاین و وانت بار

باربری آنلاین و وانت بار اینترنتی یکی دیگر از خدمات آنلاین اسنپ است. أسباب‌کشی و جا‌به‌جایی وسایل بزرگ و ارزشمند همیشه جزء دغدغه‌های افراد بوده است. حال می‌توان با استفاده از این بخش با جزئیات زیادی از جمله تعداد وسایل، نیاز به کارگر و موارد دیگر سفارش خود را ثبت کرد.

همچنین می‌توان برای این درخواست، زمان‌بندی انجام داد و ساعت آن را مشخص کرد. هزینه کمتر و دسترسی ساده از مزایای أسباب‌کشی آنلاین در سوپراپلیکیشن ایرانی اسنپ است. 

بخش أسباب‌کشی که به تازگی به اولین سوپراپلیکیشن ایرانی یعنی سوپراپلیکیشن اسنپ اضافه شده است، امکانات زیادی را برای کاربران فراهم می‌کند. زمانی که کاربر وارد بخش وانت بار اینترنتی می‌شود می‌تواند نوع ماشین مورد نیاز از جمله وانت و وانت سنگین را انتخاب کند.

سپس باید اطلاعات مبداء و مقصد و اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی و همچنین شماره تماس را نیز تکمیل کند. همچنین می‌تواند وسایل سنگین، از جمله یخچال، کمد، فر، گاز و موارد دیگر را مشخص کرده و با توجه به آن نیز نرم‌افزار به صورت خودکار تعداد کارگر مورد نیاز را تعیین می‌کند. سپس کاربر می‌تواند قیمت نهایی را مشاهده کرده و در صورت نیاز سفارش را ثبت کند.  

جمع بندی

در این مطلب با نحوه درآمدزایی آنلاین از طریق سامانه اسنپ و همچنین ثبت نام کاربر راننده اسنپ آشنا شدید. افراد می‌توانند به راحتی با ثبت نام در اسنپ و تحویل مدارک موردنیاز فعالیت خود را در این سامانه شروع کنند. همچنین با افزایش خدمات این شرکت و وجود سرویس‌های پیک موتوری، وانت بار و بخش‌های دیگر، امکان اشتغال و درآمدزایی برای افراد بیشتری فراهم شده است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.