تفاوت سیف باکس و گاو صندوق

امروزه با توجه به عدم امنیت و نگرانی افراد نسبت به نگهداری از وسایل و لوازم گران بها داشتن مکان و جایی امن بسیار مهم تلقی می شود.

سیف باکس و گاو صندوق یکی از وسایلی هستند که با وجود آن ها، دیگر نگرانی در خصوص اشیاء گران بها و ارزشمند نخواهید داشت. سیف باکس یک جعبه فلزی قفل دار است که با توجه به امنیتی که دارد، اجازه امکان دسترسی غیر مجاز برای همه افراد را نمی دهد.

اما سیف باکس ها در برابر دریل، برش و آسیب های مکانیکی مقاوم نمی باشند و در مقابل این وسایل ضعیف عمل کرده و آسیب پذیر می باشند. این سیف باکس ها قابلیت نصب ندارند و به راحتی قابل جا به جایی و حمل و نقل می باشند. گاو صندوق ها ویژگی ضد حریق بودن و ضد سرقت بودن را دارا می باشند. گاو صندوق ها در ابعاد و اندازه های مختلفی ساخته و تولید می شود. 

درست است که احتمال به سرقت بردن و جا به جایی سیف باکس اما دارای سیستم رمز نگاری و امنیت پیشرفته و بالا و قفل رمزدار درب می باشند. ما در این مقاله تلاش کردیم تا نکاتی در زمینه سیف باکس و گاو صندوق و تفاوت این دو با یکدیگر در اختیار شما قرار دهیم.

تا با مطالعه مطالب آن و شناخت بهتر و دقیق تر هر یک از آن ها و پی بردن به تفاوت های هر یک از آن ها در مواقع نیاز با اطلاعات و آگاهی بیشتری دست به انتخاب بزنید و موفق تر عمل نمایید. آداک لاک یکی از شرکت های معتبر در واردات و نصب سیف باکس و گاو صندوق است که در وب سایت خود اطلاعاتی دقیق برای آگاهی بیشتر شما عزیزان به اشتراک می گذارد. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. 

بررسی تفاوت و کاربرد سیف باکس و گاو صندوق

همان طور که در ابتدای این مقاله عنوان نمودیم سیف باکس و گاو صندوق دو وسیله ای هستند که به منظور نگهداری و مراقبت از اشیاء گران بها و ارزشمند مورد استفاده قرار می گیرد. برای اینکه انتخاب موفق تر و مناسب تری در این زمینه داشته باشید و نیاز است تا با این دو محصول به طور کامل آشنا شوید و خصوصیات مرتبط با هر یک از آن ها را به خوبی بشناسید. در ادامه به بررسی برخی از تفاوت های بین سیف باکس و گاو صندوق می پردازیم.

تفاوت در سطح امنیت در سیف باکس و گاو صندوق

یکی از مهم ترین و اصلی ترین تفاوت های بین سیف باکس و گاو صندوق، سطح امنیت آن ها است. تمامی انواع گاو صندوق ها دارای امنیت و مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی و سرقت دارند. جنس بدنه آن ها از فولاد است و ضخامت  ورق ها و رمز نگاری آن ها به گونه ای است که امنیت گاو صندوق را بسیار بالا می برد.

این در حالی است که سیف باکس ها دارای این سطح امنیت نمی باشند. سیف باکس یک جعبه فلزی رمز دار است که دسترسی افراد را محدود می سازد و هیچ گونه مقاومتی در برابر آتش سوزی و سرقت ندارند. برای خرید بهترین مدل های سیف باکس و گاو صندوق های پیشرفته می توانید از طریق آداک لاک اقدام کنید.

گاوصندوق

تفاوت در طراحی بدنه سیف باکس و گاو صندوق

طراحی و ساخت درب و بدنه گاو صندوق معمولاً به صورت پلکانی است. علت طراحی این وسیله به آن خاطر است تا در مقابل دیلم و ابزارهای مکانیکی مقاومت بالاتر و بیشتری داشته باشند. این در حالی است که در سیف باکس این ویژگی وجود ندارد و طراحی درب و بدنه آن به صورت ساده می باشد. زبانه ها و لولا در گاو صندوق بسیار قوی تر می باشد اما در سیف باکس حساسیت زیادی بر روی  لولا و زبانه های آن وجود ندارد.

تفاوت ضد حریق بودن سیف باکس و گاو صندوق 

یکی دیگر از تفاوت های بین سیف باکس و گاو صندوق، تفاوت مقاومت آن ها در برابر آتش سوزی است. گاو صندوق ها نسوز و ضد حریق هستند و توانایی قرار گرفتن در دمای 700 تا 800 درجه را دارند. و به طوری عمل می کنند که با قرار گرفتن در این دما هیچ آسیبی به آن ها وارد نمی شود.

این در حالی است که سیف باکس ها هیچ مقاومتی در برابر آتش و حرارت ندارند. در صورت مقابله با آن به صورت کامل می سوزند و از بین می روند. شما عزیزان با خرید از آداک لاک می توانید با بهترین و بروز ترین گاو صندوق ها و سیف باکس ها روبه رو شده و انتخاب بهتر و موفق تری را تجربه نمایید.

تفاوت در قیمت گاو صندوق و سیف باکس

تفاوت دیگری که بین گاو صندوق و سیف باکس وجود دارد و شاید یکی از گزینه های مهم برای افراد به شمار می رود، تفاوت در قیمت هر یک از آن ها است. با اطلاعات و تعاریفی که در خصوص گاو صندوق و سیف باکس در اختیار شما قرار دادیم و با در نظر گرفتن نوع طراحی و امنیت بالای گاو صندوق ها و همچنین ویژگی های خاص و منحصر به فرد آن ها قیمت آن نیز به نسبت سیف باکس بیشتر است. اما با این حال موارد و عوامل مختلف دیگری نظیر جنس فولاد به کار رفته در ساخت و تولید گاو صندوق و سیف باکس، درجه نسوز بودن و ضد حریق بودنشان، نوع رمز نگاری و همچنین میزان مقاومت آن ها در قیمت نهایی گاو صندوق و سیف باکس ها مؤثر می باشد. 

تفاوت در طریقه نصب گاو صندوق و سیف باکس

یکی دیگر از تفاوت های گاو صندوق و سیف باکس در طریقه نصب آن ها است. سیف باکس ها با توجه به نوع ساختارشان، قابل نصب نمی باشند، اما گاو صندوق ها را می توان به دیوار نصب کرد. این کار امنیت گاو صندوق را نیز افزایش می دهد.

گاوصندوق رمز دار

تفاوت در وزن گاو صندوق و سیف باکس

سیف باکس ها دارای وزنی سبک هستند و در ابعادی کوچک ساخته و تولید می شوند. در حالی که گاو صندوق ها در وزن هایی سنگین تر و بالاتر از سیف باکس ها هستند. سنگین وزن بودن و الگوریتم های امنیتی پیچیده تر گاو صندوق ها از ویژگی های خاص و منحصر به فرد آن ها تلقی می شوند.

جمع بندی نهایی

به طور کل برای ایجاد امنیت و مراقبت بهتر از وسایل و لوازم گران بها و ارزشمند، بهتر است از محصولات و لوازمی استفاده کنید که دارای دسترسی امن و محدود ایجاد نماید و از دسترسی غیر مجاز جلو گیری نماید. همان طور که در متن این مقاله به آن اشاره نمودیم امنیت و مقاومت گاو صندوق ها بسیار بالاتر از سیف باکس است و سیف باکس ها بیشتر برای مصارف عادی و در هتل ها مورد استفاده قرار می گیرند.

اما در کل سیف باکس و گاو صندوق دو گزینه ای هستند که امنیت را برای شما ایجاد می نمایند. بهتر آن است برای داشتن یک گاو صندوق و سیف باکس با کیفیت از شرکت های معتبر و شناخته شده خریداری نمایید. آداک لاک یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین شرکت ها در واردات و نصب سیف باکس و گاو صندوق به شمار می آید.

این کمپانی دارای 40 سال سابقه بوده که با به کارگیری افراد ماهر و متخصص و مجرب اقدام به واردات محصولات هوشمند با کیفیت از تمامی برند های معتبر دنیا نموده است. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام از قیمت ها با همکاران ما در آداک لاک تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی های آن ها بهره مند شوید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.