برای ترجمه رسمی ترکی استانبولی به کجا مراجعه کنیم؟

اگر برای اهدافی مانند تحصیل، مهاجرت یا سرمایه‌گذاری در خارج از کشور نیاز به ترجمه انواع متون و اسناد به زبان ترکی استانبولی هم به‌صورت تخصصی و هم به‌صورت رسمی را دارید می‌توانید این خدمات را از یک دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی بخواهید.

دارالترجمه رسمی از مراکز معتبر، مورد نیاز و حیاتی در امور اداری است. بسیاری از موارد اخذ اقامت و سفر به کشورهای خارجی با ترجمه فوری، کامل و رسمی مدارک و اسناد همراه است. هم‌چنین در دعاوی حقوقی خارج از کشور، نیاز به ترجمه متون به زبان مربوطه وجود دارد.

قبل از هر چیز باید بدانیم که ترجمه رسمی مدارک برای چه سفرهایی به کشور ترکیه لازم است؟ آیا نیاز است که مدارک ترجمه شده را به تایید سفارت ترکیه برسانیم؟ هزینه تایید مدارک سفارت ترکیه چقدر است و چه مدت زمان میبرد؟ هزینه‌ی ترجمه رسمی ترکی استانسبولی به همراه اخذ تاییدات دادگستری چقدر است؟

این ها سوالاتیست که معمولا متقاضیان ترجمه رسمی و غیر رسمی ترکی استانبولی میپرسند، در صورتی که تمایل دارید تا اطلاعات بیشتری در خصوص هزینه و شرایط ترجمه مدارک تحصیلی کسب کنید در ادامه با ما همراه باشید...

در این مطلب می‌خوانیم:

• ترجمه دقیق و سلیس متون به زبان ترکی استانبولی در دارالترجمه رسمی مرکزی تهران

• چرا نیاز به ترجمه رسمی ترکی استانبولی وجود دارد؟

• اخذ تاییدات دادگستری، امور خارجه و سفارت به چه صورت خواهد بود؟

در مطالعه این مطلب با ما همراه شوید.

دارالترجمه رسمی ایران

خدمات دارالترجمه ترکی استانبولی

خدماتی که در یک دارالترجمه ترکی استانبولی ارائه می‌شود دقیقاً منطبق با نیاز مشتریان خواهد بود. اگر به دنبال خدمات ترجمه قانونی و معتبر اسناد و مدارک اعم از مدارک هویتی، مدارک کاری و یا تحصیلی می‌باشید بایستی از خدمات ترجمه رسمی دارالترجمه استفاده کنید. دارالترجمه رسمی مرکزی تهران خدمات ترجمه رسمی و غیر رسمی به زبان ترکی استانبولی را کمترین زمان انجام میدهد.

مدت زمان انجام ترجمه رسمی اسناد و مدارک به زبان ترکی استانبولی

ترجمه رسمی به زبان ترکی استانبولی اسناد و مدارک بسته به نوع و تعداد آن‌ها متفاوت می‌باشد؛ در دارالترجمه رسمی مرکزی تهران به طور معمول، از زمان ثبت سفارش تا انجام آن توسط مترجم رسمی ترکی بین ۲ تا 3 روز کاری به طول می‌انجامد. البته اگر نیاز به دریافت مهر تایید وزارت دادگستری و یا امور خارجه نیز باشد، برای دریافت هرکدام تقریبا ۱ روز کاری زمان نیاز است.

دارالترجمه رسمی مرکزی تهران با ارائه پیک رایگان تلاش دارد تا پس از دریافت اسناد و مدارکتان و ترجمه آن‌ها توسط دارالترجمه در کوتاه ترین زمان ممکن آن‌ها را درب منزل به شما تحویل دهد. اگر به هر علتی به ترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی نیاز دارید، می توانید از خدمات ترجمه رسمی فوری دارالترجمه رسمی تهران استفاده نمایید.

بهترین ترجمه متون به ترکی استانبولی را از دارالترجمه مرکزی تهران بخواهید!

انجام امور حقوقی و تبادلات اسناد و مدارک در ترکیه به‌ویژه در امور اخذ ویزای اقامتی، توریستی، تحصیلی و درمانی به زبان ترکی استانبولی صورت می‌گیرد. 

دقت در ترجمه رسمی از اصلی‌ترین شروط پذیرش این متون است. به‌همین دلیل انتخاب دارالترجمه معتبر برای این کار اهمیت زیادی دارد.

از ویژگی‌های ترجمه در این مرکز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• ترجمه فوری و سریع متون در این دارالترجمه ترکی استانبولی به بهترین شکل انجام می‌شود.

• امکان مشاوره رایگان با مترجمین رسمی ترکی استانبولی به صورت تلفنی وجود دارد.

• کلیه مراحل قانونی کار در ترجمه مدارک مربوط به اخذ ویزا در این دارالترجمه انجام می‌شود.

• دریافت مهر تاییدیه وزارت خارجه، قوه قضاییه و وزارت بهداشت توسط دارالترجمه رسمی انجام می‌شود.

• ارسال مدارک در این مرکز از طریق آنلاین صورت گرفته و در کمترین زمان ممکن قابل انجام است.

• ارسال مدارک و اسناد ترجمه شده با تضمین و هماهنگی با دریافت کننده توسط دارالترجمه مرکزی تهران انجام می‌شود.

• تعرفه قانونی قیمت ترجمه با مناسب‌ترین نرخ در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

چه اسناد و مدارکی را برای ترجمه رسمی باید به دارالترجمه ترکی استانبولی بسپاریم؟

هر سند و مدرک فارسی برای آن که در سفارت ترکیه یا سازمانی در این کشور که زبان ترکی استانبولی را به عنوان زبان رسمی اعلام کرده است، اعتبار قانونی و حقوقی یابد، مستلزم ترجمه رسمی به ترکی استانبولی و دریافت تاییدات قوه قضائیه و وزارت امور خارجه است. البته توجه داشته‌ باشید که ارائه‌ ترجمه رسمی با توجه به الزامات قانونی و حقوقی در همه شرایط یکسان نیست.

مثلا زمانی که مکاتبات شما با یک استاد یا یک شرکت بیشتر جنبه معرفی دارد شاید به ترجمه رسمی اسناد و مدارک خود نیاز نداشته‌ باشید ولی قطعا زمانی که وارد مکاتبات رسمی می‌شوید که جنبه حقوقی و قانونی دارد باید حتما نسبت به ترجمه رسمی ترکی استانبولی اسناد و مدارک خود اقدام نمایید. بهترین مرجع برای اطمینان از لزوم ترجمه رسمی خود دانشگاه، سفارت یا شرکتی است که از شما اسناد و مدارک را می‌خواهد. در کل اسناد و مدارکی را که باید برای ترجمه رسمی به یک دارالترجمه ترکی استانبولی ارائه داد عبارتند از:

  • ترجمه شناسنامه، کارت ملی، سند ازدواج، کارت پایان خدمت، سند ملک و …

  • ترجمه مدارک تحصیلی، دانشنامه، ریز نمرات، دیپلم و …

  • ترجمه قرارداد، قرارداد دولتی، اسناد حقوقی و …

برخی از اسناد برای آن که امکان ترجمه رسمی پیدا کنند الزاماتی دارند. به عنوان نمونه برای آن که ترجمه رسمی دانشنامه و ریزنمرات به ترکی استانبولی شما باید با توجه به دانشگاه تحصیل تاییداتی را دریافت نمایید تا یک دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی بتواند کار شما را انجام دهد.

دارالترجمه رسمی مرکزی

شرایط انجام ترجمه رسمی متون در زمان کرونا

به‌دلیل بروز مشکلات کرونایی و وجود شرایط خاص، این مجموعه کلیه خدمات خود را از طریق آنلاین به هموطنان عزیز عرضه می‌کند. اما درصورتی که مایل به انجام حضوری این امور باشید، رعایت اصول بهداشتی و کلیه پروتکل‌های این دوره در هر مرحله از کار الزامیست.

سخن آخر

برای بهره‌مندی از خدمات ترجمه فوری متون و مدارک به زبان ترکی استانبولی، با کیفیت بالا و قیمت مناسب می‌توانید به دارالترجمه مرکزی تهران مراجعه کنید. ارسال آنلاین مدارک در واتس‌اپ و سایت دارالترجمه رسمی تهران امکان‌پذیر است. هم‌چنین دریافت اسناد و مدارک ترجمه شده توسط ارسال پستی و کاملا رایگان صورت می‌گیرد.

همه مدارک پیش از رسیدن به‌دست شما از مراحل قانونی گذشته و دارای مهرهای مورد نیاز است. این مورد شامل مهر تاییدیه قوه قضاییه، وزارت خارجه، وزارت بهداشت و سایر مراجع ذیصلاح است. ضمنا چنانچه مایل به دریافت حضوری مدارک و اسناد خود باشید ملزم به رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی در این مجموعه خواهید بود.

دارالترجمه رسمی تهران

ترجمه رسمی و فوری اسناد و مدارک به زبان‌های گوناگون در دارالترجمه رسمی مرکزی تهران، به صورت آنلاین و 24 ساعته فراهم شده قابل دسترسی است. در این مجموعه سرعت و دقت در کار ترجمه همراه با دقت و مهارت کارشناسان توانسته به‌خوبی رضایت کاربران را فراهم آورد. هم‌چنین امکان ثبت سفارش، ارسال مدارک و نظارت بر تولید ترجه در کلیه مراحل از طریق آنلاین و در دنیای مجازی امکان‌پذیر است. 

برخی از خدمات دارالترجمه رسمی مرکزی تهران:

• ترجمه فوری یک روزه

• ترجمه رسمی فوری به همه زبان‌ها

• پیک معتمد و رایگان به صورت نامحدود

• امکان ارسال اسکن مدارک از طریق سایت و شبکه های اجتماعی

• خدمات 24 ساعته آنلاین و کاملا غیر حضوری

• مشاوره رایگان 24 ساعته به مشتریان

• اطلاع رسانی از تمامی مراحل ترجمه ی رسمی اسناد و مدارک

همچنین دارالترجمه‌ی رسمی مرکزی نسخه‌های دوم را به صورت مادام العمر با 75 درصد تخفیف به مشتریان خود ارائه می‌کند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.