چگونه با استفاده از دستگاه های لیزر صنعتی به درآمد برسیم؟

 یکی از صنایعی که امکان کسب درآمد در آن به سادگی وجود داشته و نیاز به مهارت و  سرمایه قابل توجهی نیز ندارد را میتوان صنعت حکاکی و برش لیزری متریال گوناگون دانست.

چرا که این صنعت بسیار پرکاربرد در حوزه‌ های گوناگون می باشد که از جمله آن  می توان به صنعت بسته بندی، حکاکی و برش لیزری انواع فلزات از جمله طلا، مس، برنج، روی، آهن، استیل، حکاکی و برش لیزر انواع غیر فلزات همچون چوب، چرم، پارچه، حکاکی لیزری سنگ، پلکسی، شیشه و صنایع بسیار عظیم‌تر همچون صنعت ماشین سازی، ساختمان سازی، کشتی سازی، هواپیما سازی و غیره اشاره کرد.

 در ادامه قصد داریم به جوانب گوناگون راه اندازی یک کسب و کار با استفاده از این دستگاه ها و همچنین معرفی صنایعی که به سادگی با استفاده از خرید یک دستگاه لیزر صنعتی و دریافت آموزش‌های مربوط به عملکرد آن ها بتوانید به کسب درآمد برسید، بپردازیم.

 قیمت دستگاه لیزر صنعتی

 قیمت دستگاه لیزر صنعتی  بسته به توان  دستگاه، ابعاد و اندازه آن و صنعتی که قصد استفاده از این دستگاه را در آن دارید متفاوت خواهد بود. با توجه به موارد نامبرده قیمت یک دستگاه لیزر صنعتی از چند میلیون تا چند صد میلیون متفاوت است. 

برای شروع یک کسب و کار کوچک امکان تهیه یک دستگاه لیزر صنعتی با هزینه مناسب و شرایط فروش فوق العاده ای که در شرکت های ارائه دهنده این دستگاه ها همچون فروش نقد و اقساط مطرح می شود، وجود دارد.

 مهارت های لازم برای کار با دستگاه های حکاکی و برش لیزر صنعتی

 برای شروع کار با یک دستگاه لیزر صنعتی نیاز به مهارت خاصی وجود ندارد و تمامی افراد با دریافت آموزش های لازم به سادگی می‌توانند از این دستگاه ها استفاده کرده و محصولات بسیار زیبا، کاربردی و منحصر به فردی را تولید کنند.

دستگاه لیزر صنعتی با استفاده از سیستم کامپیوتری کار میکند. جهت  پیاده سازی طرح برش و حکاکی مورد نظر بر روی متریال گوناگون تنها کافیست طرح مورد نظر خود را با استفاده از نرم افزار های گرافیکی بر روی کامپیوتر طراحی کنید. کامپیوتر فرمان اجرای برش و حکاکی را به دستگاه صادر کرده و دستگاه لیزر صنعتی شماست که این طرح را در  مدت زمانی کوتاه بر روی متریال مورد نظر شما پیاده سازی می کند.

 اگر در ابتدای کار هستید هیچ جای نگرانی وجود نخواهد داشت چرا که امروزه طرح‌های آماده هستند که توسط شرکت‌های ارائه دهنده دستگاه های حکاکی و برش لیزر صنعتی به شما به صورت رایگان ارائه می شود.  اما اگر به دنبال رسیدن به درآمد بالایی هستید نیاز  با کمی خلاقیت و پشتکار دارید که بتوانید آموزش های لازم و دریافت کرده و خودتان طرح های منحصر به فردی را که صفر تا صد سود آن نیز برای شماست تولید و به بازار عرضه کنید.

 در ادامه به معرفی تعدادی از صنایعی که با استفاده از دستگاه های لیزر صنعتی امکان شروع کسب و کار برای رسیدن به درآمد در آنها وجود خواهد داشت را معرفی خواهیم کرد.

لیزر

حکاکی و برش لیزری طلا

 طلا با توجه به ارزش، زیبایی، استحکام و سختی که دارد به عنوان یکی از فلزات گرانبها در بین افراد شناخته شده است و محبوبیت بسیار زیادی نیز دارد. در گذشته طلاسازان انواع زیورآلات  ظریف، زیبا و کاربردی را با صرف زحمت و وقت بسیاری می‌توانستند تولید کنند. روش‌های سنتی طلاسازی ضایعات بسیار زیادی را نیز در بر داشت.

امروز اما با استفاده از دستگاه لیزر فلزات امکان برش انواع فلزات از جمله این فلز زیبا و گرانبها جهت ساخت انواع زیورآلات به سادگی وجود دارد. استفاده از انواع دستگاه لیزر فایبر سبب تولید انواع  زیورآلات  با دقت و سرعتی بسیار بالا در کنار تولید ضایعات بسیار ناچیزی ممکن است.  که سبب رونق بخشیدن به کسب و کار افراد شاغل در این حوزه نیز شده است.

 حکاکی و برش لیزری چوب

 تولید و خلق انواع آثار هنری چوبی همواره در بین افراد طرفداران بسیار زیادی داشته است و همین امر سبب شده است که وسایل تزیینی و دکوری چوبی بسیار زیادی در اطرافمان ببینیم.  صنعت حکاکی و برش لیزری انواع چوب از گذشته تا به امروز همواره وجود داشته است. در گذشته از انواع روش های  سنتی جهت ایجاد انواع حکاکی و منبت بر روی چوب استفاده می شده است.

اما روش‌های قدیمی بسیار زمان بر بوده و در صورت عدم مهارت کافی امکان خلق آثار هنری و تزیینی با کیفیت به سادگی وجود نداشته است. علاوه بر این در روش‌های سنتی ضایعات چوبی بسیار زیادی نیز تولید می شده است. با استفاده از دستگاه برش غیر فلزات که جهت حکاکی و برش لیزری انواع چوب کاربرد دارند امکان خلق انواع آثار هنری چوبی همچون وسایل چوبی، تصاویر و تابلو های چوبی، انجام انواع نوشته‌ها بر روی چوب، حکاکی نقوش ظریف بر روی چوب، ساخت وسایل تزیینی و دکوری با سرعت و کیفیت بسیار بالا ممکن شده است.

  حکاکی و برش لیزری پارچه

 بدون شک پارچه در زندگی روزمره همه ما دارای اهمیت بسیار زیادی جهت تولید انواع البسه و لوازم پارچه ای گوناگون می باشد. پارچه از جمله متریال هایی که به سادگی امکان حکاکی و برش آن در دستگاه های برش لیزری غیر فلزات وجود دارد.  با استفاده از این دستگاه ها امکان ایجاد حکاکی و برش های لیزری بسیار زیبایی بر روی انواع پارچه وجود دارد که  بسیار مورد توجه هنرمندان و هنردوستان شده است.

بر اساس نوع پارچه ای که قصد برش و حکاکی لیزری آن را دارید لازم است دستگاه لیزر صنعتی خود را نیز انتخاب کنید. از جمله انواع پارچه‌های که امکان حکاکی و برش لیزری آنها توسط این دستگاه وجود دارد می توان به پارچه های کتان، پارچه های نخی، شانتون، حریر، کنف، پشمی، جین، نمدی، و غیره اشاره کرد.

 حکاکی و برش لیزری شیشه

 شیشه از جمله متریال بسیار پر کاربرد در صنایع گوناگون از جمله صنعت دکوراسیون داخلی است که استفاده از آن سبب بخشیدن جلوه ای زیبا و چشم نواز به انواع ساختمان ها می شود. از شیشه در دکوراسیون ساختمان های گوناگون همچون ادارات، هتل ها، بانک ها، رستوران ها و غیره استفاده می شود. علاوه بر شیشه حکاکی و برش لیزری انواع آینه ها نیز بسیار پرکاربرد در صنایع گوناگون هستند.  در واقع می‌توان گفت آیینه نیز نوعی شیشه است که پشت آن با استفاده از جیوه  پوشیده شده است تا نور از آن عبور نکرده و منعکس شود.

 انجام حکاکی بر روی آینه نیز یک هنر بسیار زیبا و چشم نواز است که طرفداران بسیار زیادی علی الخصوص در چند سال اخیر داشته است استفاده از شیشه و آینه در دکوراسیون داخلی سبب بخشیدن جلوه ای چشم نواز به فضا می شود.

 حکاکی  و برش لیزری کاغذ

 با استفاده از حکاکی و برش لیزری انواع کاغذ و مقوا می توان محصولات بسیار زیبایی را خلق کرد که درای مصارف بسیار زیادی هستند. با استفاده از برش لیزری انواع کاغذ و مقوا می توان محصولاتی از قبیل کارت‌های تبریک، کارت های مناسبتی جهت مراسم های نامزدی، عروسی و ترحیم، ساخت انواع هدایای کاغذی تبلیغاتی، ساخت انواع جعبه های کادویی، ساخت انواع بسته بندی های کاغذی، ساخت وسایل تزییناتی جهت استفاده در مراسم های تولد، عقد، عروسی وانواع گیفت های مناسبتی را تولید و روانه بازار کرد.

 ایده های مطرح شده تنها بخش بسیار کوچکی از انواع کاربردهای بسیار زیاد دستگاه های حکاکی و برش لیزر صنعتی می باشند. اگر علاقه مند به راه اندازی یک کسب و کار کوچک و یا بزرگ در صنعت حکاکی و برش لیزر صنعتی هستید تنها کافیست به و بسایت شرکت نوین تاک لیزر به آدرس ntjet  به عنوان  برترین شرکت ارائه دهنده انواع دستگاه های حکاکی و برش لیزر صنعتی مراجعه و دستگاه لیزر صنعتی خود را با شرایط فروش فوق العاده تهیه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.