چگونه رپورتاژ آگهی تاثیر گذار بنویسیم؟

هنگامی که شما قصد سئوی سایت خود را دارید یا بخواهید آموزش سئو را یاد بگیرید، خرید رپورتاژ آگهی یکی از مواردی است که باید حتماً انجام شود. رپورتاژ آگهی دقیقاً مانند مکمل برای سئو سایت است که با استفاده از آن می توانید در مدت زمان کوتاه تری رتبه سایت خود را بهبود ببخشید. البته رپورتاژ آگهی علاوه بر این که در لینک سازی خارجی به شما کمک می کند، نوعی تبلیغات به حساب می آید که اگر به صورت استاندارد تولید محتوا کنید، به راحتی می توانید تبلیغات بسیار پربازده ای را هم تجربه کنید. 

خرید رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی یکی از روش های تبلیغات و بازاریابی اینترنتی است که در سایت‌ های دیگر تحت عنوان یک محتوا یا مقاله منتشر می شود. رپورتاژ آگهی بستر بسیار مناسبی برای لینک سازی خارجی است و به راحتی می تواند به رشد سایت شما در موتورهای جستجو نظیر گوگل کمک کند. در دوره های آموزش سئو و سئو مقدماتی، رپورتاژ آگهی به عنوان یکی از اصول سئو یاد می شود که اگر به درستی انجام شود، می تواند باعث رشد بسیار زیادی کسب و کار اینترنتی شما شود اما اگر به درستی انجام نشود، ممکن است باعث نابودی کسب و کارتان شود.

از طرف دیگر، رپورتاژ آگهی در صورتی که با استفاده از اصول درست بازاریابی محتوا تولید شده باشد، می تواند به افزایش ترافیک مستقیم کاربران از طریق سایت کمک کند! همچنین اگر محتوای خوب و ارزشمندی برای کاربران تولید کرده باشید، در همان محتوا می توانید محصولات یا خدمات ارزشمند خود را معرفی کنید و در نهایت، کاربران به صورت مستقیم وارد سایت شما شده و آن را خریداری کنند. بنابراین هنگام تولید محتوای رپورتاژ حتماً باید به تولید محتوا و اصول بازاریابی محتوا توجه ویژه ای داشته باشید.

یک رپورتاژ آگهی استاندارد چگونه است؟

اگر قصد دارید برای کسب و کار خود با خرید رپورتاژ آگهی به سئو سایت خود کمک کنید، باید چند نکته مهم را در نظر داشته باشید! مهم ترین نکاتی که برای رپورتاژ آگهی وجود دارند، عبارتند از:

  1. داستان پردازی خلاقانه

برای همه ما پیش آمده است که بخواهیم یک محتوای متنی را بخوانیم اما پس از خواندن آن خسته شده باشیم! معمولاً دلیل چنین اتفاقی استفاده از نگارش رسمی و ساده است که نمی تواند نظر ما کاربران را به خود جلب کند. در حالی که خیلی مواقع محتوایی که شاید به آن نیاز نداریم را هم تا آخر خوانده ایم؛ بنظر شما دلیل آن چه چیزی بوده است؟

مهم ترین دلیلی که برای خواندن یک محتوا وجود دارد، جذابیت و نگارش خلاقانه آن است. داستان پردازی یکی از تکنیک های بسیار عالی در تولید محتوا است که با استفاده از آن می توانید محتوای اصلی خود را به صورت داستانی بیان کنید! با این کار علاوه بر این که مخاطب محتوای شما را تا آخر می خواند، بلکه می تواند برای او کاربردی باشد و باعث شود تا برند شما برای آن مخاطب جذاب شود. در این صورت کاربر وارد سایت شما می شود تا با سایر محتوا و محصولات شما آشنا شود که با بازاریابی درست در سایت خود می توانید آن ها را به مشتری خود تبدیل کنید.

  1. ایجاد ارزش برای کاربران و مخاطبان رپورتاژ آگهی

یکی دیگر از نکاتی که برای داشتن یک محتوای رپورتاژ استاندارد باید رعایت کنید، این است که محتوای شما برای کاربران ارزشمند باشد! حقیقت این است که کاربران برای خواندن محتوای رپورتاژ شما زمان می گذارند و اگر حس کنند محتوای شما ارزشمند نیست، تنها وقت خود را تلف کرده اند. بنابراین یکی از نکاتی که هنگام نوشتن محتوای رپورتاژ آگهی باید حتماً در نظر داشته باشید، این است که محتوای شما برای کاربران ارزشمند باشد تا پس از خواندن آن حس کنند چیزی به دانسته های آن ها اضافه شده است.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وارد یک صفحه از سایت برای یادگیری موضوعی شده اید اما آن سایت آن قدر محصولات و خدمات خود را معرفی کرده است که شما از خواندن آن محتوا خسته شده اید. همین حس ممکن است برای کاربران شما هم پیش بیاید! بنابراین نباید فراموش کنید که ارزشمند و کاربردی بودن محتوا بسیار مهم است و در صورتی که کاربران حس کنند محتوای رپورتاژ شما ارزش زیادی ندارد، برای کسب و کار شما هم ارزش زیادی قائل نخواهند بود.

  1. ارتباط کامل محتوا به عنوان اصلی

یکی دیگر از نکاتی که گاهی اوقات رعایت نمی شود اما برای نوشتن رپورتاژ آگهی استاندارد باید آن را در نظر بگیرید، ارتباط کامل محتوا به عنوان اصلی است. در واقع اگر کاربران تصمیم به ورود به صفحه محتوای شما می گیرند، برای آن است که عنوان را دیده اند و به دنبال محتوایی راجع به آن عنوان هستند. عنوان شما باید کاملاً نشان دهنده موضوع محتوای اصلی شما باشد و اگر فرق کند، کاربر آن را ترک می کند. از طرف دیگر، نه تنها ارتباط موضوع محتوا با عنوان اهمیت دارد، بلکه جذاب بودن عنوان هم اهمیت بسیار زیادی دارد و باید حتماً آن را در نظر داشته باشید. اگر محتوای شما با عنوان مرتبط باشد اما عنوان جذابی ننوشته باشید، کاربران ترغیب به خواندن آن نمی شوند.

همچنین پس از آن که عنوان خوبی نوشتید، باید یک تصویر شاخص جذاب هم انتخاب کنید تا کاربران ترغیب به خواندن آن محتوا شوند. در واقع اولین چیزی که نظر کاربران را جلب می کند، تصویر شاخص است. اگر تصویر شاخص نظر کاربر را جلب کند، پس از آن نوبت به خواندن عنوان می رسد. اگر عنوان هم بتواند نظر کاربران را جلب کند، وارد صفحه محتوا می شوند و آن را به صورت کامل می خوانند! البته این که کاربر به صورت کامل آن را بخواند، باز هم بستگی به این مسئله دارد که چقدر محتوای مربوط به خرید رپورتاژ آگهی شما جذاب تولید شده باشد.

  1. سرمایه گذاری روی مخاطبان

یکی دیگر از نکاتی که در آموزش سئو باید یاد بگیرید، این است که در هر بخشی از کسب و کارتان باید روی مخاطبان سرمایه گذاری کنید! در واقع شما باید هنگام خرید رپورتاژ آگهی به این موضوع فکر کنید که کاربران با خواندن این محتوا چه چیزی یاد می گیرند. بسیاری از کسب و کارها به جای آن که با یاد دادن موضوع یا ارائه ارزش به کاربران اعتبار خود را نزد کاربران بیشتر کنند، به دنبال سود و فروش محصولات خود هستند. این مسئله حس تبلیغاتی بودن به کاربر می دهد و کاربران به جای آن که حس کنند شما می خواهید نیاز آن ها را برطرف کنید، به این فکر می کنند که شما قرار است تنها محصولات خود را بفروشید و فکر سود خود هستید.

در حالی که اگر در محتوای رپورتاژ آگهی چیزی یاد کاربران بدهید، اعتبار خود را نزد کاربران افزایش داده اید و به راحتی می توانید اعتماد کاربران را جلب کنید. اگر کاربران نسبت به شما اعتماد داشته باشند و حس کنند که می توانید نیاز آن ها را با محصول یا خدمات خود برطرف کنید، به راحتی می توانید فروش خوبی را تجربه کنید.

  1. پایانی مناسب و جذاب

اگر قصد خرید رپورتاژ آگهی را دارید، باید به نکات سئو مقدماتی و تولید محتوا توجه ویژه ای داشته باشید! یکی از نکات این است که پایان جذابی برای محتوای خود در نظر بگیرید تا فکر مخاطب در مورد محتوا باز نماند. به همین دلیل بهتر است یک پایان جذاب و حرفه ای در نظر بگیرید تا کاربر حس خوبی نسبت به آن محتوا داشته باشد.

در نهایت، اگر برای انتشار و خرید رپورتاژ آگهی به دنبال پلتفرم رپورتاژ آگهی هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از پلتفرم تسمینو است. تسمینو به شما کمک می کند تا تمام فرآیند سفارش تا انتشار رپورتاژ آگهی را به صورت خودکار و کمترین زمان ممکن انجام دهید. همچنین اگر در مورد رپورتاژ آگهی سوالی دارید، می توانید از طریق بخش پشتیبانی و مشاوره تسمینو اقدام کنید تا پاسخ سوال خود را بگیرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.