دلکوویو و چند پرسش در مورد اثر درمانی آن روی میگرن

این راه حل تکنولوژیک همراه با خود، سوالاتی به‌همراه می‌آورد که ممکن است در ذهن بسیاری از ما شکل بگیرند. در این مطلب سعی شده است مهم‌ترین این سوالات جمع‌آوری شده و به آن‌ها پاسخ داده شود. 

در صورتی که نسبت به این محصول کنجکاو شده‌اید، به خواندن مطلب ادامه دهید!

امواج الکترومغناطیسی چه تأثیری روی میگرن دارند؟

این امواج، توانایی آن را دارند که بسته به نوع و قدرتشان، انسان را ظرف چند ثانیه از پا درآورند. هرچند که این ویژگی مخصوص اشعه‌های بسیار پر انرژی است، اما این موضوع قدرت اثرگذاری این عوامل را نشان می‌دهد. امواج وارد بدن می‌شوند، توسط ارگان‌ها جذب می‌شوند و اثرات مختلفی روی آن‌ها می‌گذارند.

بیشتر امواجی که در اطراف ما وجود دارند، در محدوده استاندارد هستند، اما با این حال نمی‌توان گفت که زندگی در میان این همه تابش الکترومغناطیسی بدون ریسک است. یکی از اثرات ثابت‌شده امواج، تحریک دستگاه عصبی، ایجاد اختلال در خواب و در نتیجه این دو، تحریک بیماری میگرن است.

برای حذف امواج چه می‌توان کرد؟

اثر منفی امواج با حذف آن‌ها از بین می‌رود. اما حذف امواج به این سادگی‌ها نیست! شما برای فرار از دست امواج الکترومغناطیسی به نوک یک کوه بلند که در آن‌جا هیچ موبایل یا رادیویی کار نمی‌کند نیازمند هستید. هرچند که در آن ناحیه هم احتمالاً امواجی پیدا خواهند شد. یک راه راحت‌تر برای حذف امواج، استفاده از پد دفع امواج دلکوویو است.

پد دفع امواج دلکوویو چگونه میگرن را درمان می‌کند؟

گفتیم که پد دفع امواج دلکوویو از طریق دفع کردن امواج عمل می‌کند. این اثر، دو نتیجه با خود به همراه خواهد داشت:

۱) بالا رفتن عمق و کیفیت خواب با طولانی شدن مرحله N۳ آن و در نتیجه، داشتن خوابی بهتر که اثر مستقیمی روی میگرن دارد.

۲) تحریک نشدن بخش‌های مختلف دستگاه عصبی که این مورد هم به‌طور مستقیم روی میگرن اثر می‌گذارد و آن را بهبود می‌بخشد.

البته میگرن به‌صورت قطعی درمان‌پذیر نیست و تمام راه‌های درمانی آن اعم از داروها یا همین پد دفع امواج دلکوویو، از طریق مرتفع کردن اختلالات ایجاد شده و بالا بردن سطح کیفی زندگی بیمار کار می‌کنند. بنابراین می‌توان گفت که دلکوویو اثری حتمی روی میگرن شما دارد که البته شدت این اثر، امری نسبی خواهد بود.

پد دفع امواج دلکوویو

آیا پد دفع امواج دلکوویو آخرین راهی است که امتحان می‌کنیم؟

صد درصد. این راه حل علمی، تکنولوژیک و کاملاً به‌روز، حملات میگرنی شما را به‌طور مؤثری کنترل می‌کند. این محصول خوش‌ساخت دارای کیفیت بالایی است و شما می‌توانید سال‌ها از آن استفاده کنید، بدون اینکه نیازی به راه‌های دیگر داشته باشید. البته شما نباید صرفاً به پشتوانه استفاده از این محصول، مصرف داروهایتان را متوقف کنید. حتی اگر این محصول باعث بهبودی شما شده باشد. پس همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که داروهایتان را فقط و فقط با نظر پزشک کم یا قطع کنید.

آیا پد دفع امواج دلکوویو خطرناک است؟

به هیچ وجه. این محصول حتی از داروهای شناخته‌شده میگرن کم‌عارضه‌تر است، چرا که این داروها وارد بدن می‌شوند و با آزاد کردن مواد شیمیایی کار می‌کنند. این موضوع هم عوارض زیادی را به‌دنبال خواهد داشت. این در حالی است که دلکوویو تنها امواج را دفع می‌کند و هیچ‌گونه کنشی با بدن ندارد. این موضوع باعث می‌شود که رتبه کمترین میزان آسیب و عارضه در بین روش‌های درمانی میگرن، به پد دفع امواج دلکوویو برسد.

شاید کسانی که میگرن دارند، با شنیدن اسم امواج هم احساس سردرد کنند و به‌خاطر سر و کار داشتن این محصول با امواج، استفاده از آن را برای خود مناسب نبینند. این افراد نباید نگرانی داشته باشند، چرا که پد دفع امواج دلکوویو خودش هیچ موجی تولید نمی‌کند و تنها اثر آن، دفع امواج الکترومغناطیسی موجود در محیط است.

پد دفع امواج دلکوویو پس از چند وقت اثر می‌کند؟

برای مشاهده کامل اثرات پد دفع امواج دلکوویو روی میگرن، ممکن است به دو هفته یا بیشتر زمان احتیاج داشته باشید، اما با این حال اثر مثبت استفاده از این پد، از روز اول قابل مشاهده است. صبح اولین روزی که از دلکوویو استفاده کنید، سرحال‌تر و با انرژی بیشتری از خواب بیدار می‌شوید و روز بهتری خواهید داشت. برای تجربه این موضوع هم نیازی به این نیست که حتماً میگرن داشته باشید. حتی افراد عادی هم می‌توانند با استفاده از پد دفع امواج دلکوویو، اثر مثبت آن روی خوابشان را متوجه شوند. این موضوع باعث می‌شود تا دلکوویو نه‌تنها برای کسانی که میگرن دارند، بلکه برای تقریباً تمام افرادی که در معرض امواج الکترومغناطیسی هستند مفید باشد.

سال‌ها درمان دارویی بی‌نتیجه داشته‌ام؛ آیا پد دفع امواج دلکوویو به من کمک می‌کند؟

پد دفع امواج دلکوویو مکانیسم اثری متفاوت از داروها دارد. ممکن است شخصی برای سال‌ها از درمان‌های دارویی نتیجه نگرفته باشد، اما دلکوویو و اثر دفع امواج آن به کمکش بیایند و بعد از این زندگی بهتری را تجربه کند.

آیا می‌توان در هر جایی از پد دفع امواج دلکوویو استفاده کرد؟

پد دفع امواج دلکوویو زیر بالش شما قرار می‌گیرد. بنابراین از نظر فنی، هر جایی که بتوانید رختخواب پهن کنید و بالش زیر سر بگذارید، دلکوویو هم قابل استفاده است. با توجه به اینکه پد دفع امواج دلکوویو حجم و وزن زیادی ندارد و به‌راحتی قابل حمل است، می‌توان گفت که در هر جایی قابل استفاده است. شاید تنها عامل محدودکننده شما به‌عنوان مصرف‌کننده، نیاز داشتن این پد به برق باشد. این موضوع، یعنی شما برای استفاده از این پد باید به پریز برق نزدیک باشید یا وسایلی مانند سیم سیار و سه‌راهی استفاده کنید.

خواب من مشکل دارد؛ آیا پد دفع امواج دلکوویو به من کمک می‌کند؟

اشاره کردیم که پد دفع امواج دلکوویو فقط برای افراد دارای میگرن نیست. این محصول با عمیق‌تر کردن خواب و افزایش کیفیت آن، اختلالات مربوط به خواب را نیز برطرف می‌کند. علاوه بر این، طیف وسیعی از ناهنجاری‌های عصبی و مربوط به خواب، به کمک دلکوویو قابل درمان یا بهتر شدن هستند.

آیا پد دفع امواج دلکوویو هزینه‌های بیماری میگرن را کاهش می‌دهد؟

شما برای خرید دلکوویو، نیازی به هزینه‌های سرسام‌آور ندارید. از سمت دیگر، این محصول توانایی این را دارد که شما را از داروهای میگرن و در بلندمدت از مراجعه به پزشک بی‌نیاز کند. این یعنی پد دفع امواج دلکوویو علاوه بر ارزش به قیمت بالا، با درمان مؤثر، هزینه‌های شما را کاهش خواهد داد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.