اسنوا تک / سرمایه‌گذاری اسنوا برای احداث یک مرکز جدید فناوری و کارخانه نوآوری

 این مرکز با نام «اسنوا تک»، بخشی از آزمایشگاه های فناوری، تحقیق و توسعه پیشرفته و استودیو طراحی اسنوا را در خود جای می دهد.  

این مرکز دارای کارخانه نوآوری نیز خواهد بود که پتانسیل های این مجموعه را با ایده و تفکرات جدیدی درگیر خواهد کرد تا راهکارهایی جدیدتر در چالش های فناوری و پیرامون آن در حیطه های اجتماعی شناسایی شده و به این واسطه پاسخ هایی دقیق تر به تغییرات بسیار سریع در حیطه های مذکور بیابد. 

این مرکز در دانشکده جغرافیای دانشگاه اصفهان به مساحت 2800 متر مستقر و اولین مرکز فناوری بیرون از ساختمان های اسنوا خواهد بود.  

علیرضا حاتمی، مدیر روابط عمومی اسنوا، اظهار داشت: «این مرکز جدید ما را قادر می سازد تا در روابط با نخبگان و پژوهشگران، سرمایه گذاری های جدیدی را شکل دهیم، سرمایه گذاری های موجود را در مسیر جدید قرار داده که مجددا بر تعهد ما به پیشرو بودن فعالیت ها تأکید می کند. با این سطح از ادغام و همکاری ، ما نشان می دهیم که چگونه می شود از تحول سبک فکری برای دستیابی به چابکی، کارآیی و حفظ مزیت رقابتی استفاده کرد.» 

وی ادامه داد: «این مرکز یک پایگاه ایده آل برای پشتیبانی از یک شبکه پژوهش فناورانه است که به ما امکان می دهد تخصص خود را گسترش دهیم و توانایی های خود را به مخاطبان بسیار گسترده تری در سراسر کشور و در سطح بین المللی نشان دهیم» 

اسنوا تک در اردیبهشت ماه توسط دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.