دیجی‌پی، سکویی برای انتشار مینی‌اپ‌ها

 دیجی‌پی به شما فرصت می‌دهد مینی‌اپ خود را در یک پلتفرم خوش‌نام و شناخته شده در معرض دید مخاطبان قرار دهید و سرعت جذب مشتریان‌تان را چندین برابر افزایش دهید. سوپراپلیکیشن دیجی‌پی خود را در کسب و کار شما شریک می‌داند و همه‌ی امکانات تبلیغاتی خود را برای جلب توجه مشتریان به مینی‌اپ شما به کار می‌گیرد.

انتشار مینی اپ شما در دیجی‌پی چه مزایایی برای‌تان به ارمغان می‌آورد؟

جذب مشتریانی به مراتب بیش‌تر

دیجی‌پی ماهانه صدها هزار مشتری فعال دارد که برای استفاده از خدمات مختلف به سوپر اپلیکیشن دیجی‌پی مراجعه می‌کنند. حضور کسب و کار شما در قالب یک مینی‌اپ، سرعت جذب مشتری جدید را برای شما چندین برابر می‌کند و از نظر مقیاس‌پذیری، کسب و کار شما را وارد مرحله‌ای جدید و فاصله‌ی معناداری بین شما و رقبای‌تان ایجاد می‌کند.

نمایش مینی‌اپ به گروه‌های خاصی از کاربران

سوپر اپلیکیشن دیجی‌پی، با توجه به سابقه‌ی مشتری، مینی‌اپ‌هایی را که با نیازمندی‌های او تناسب بیشتری دارد، به مشتری نمایش می‌دهد. همچنین می‌تواند بر اساس گروه‌بندی مشتریان، کسب‌وکار شما را در معرض مناسب‌ترین گروه از مخاطبان‌تان قرار دهد تا Conversion Rate یا نرخ تبدیل بسیار بالاتری داشته باشید؛ به عبارت دیگر با گزینش هوشمند مخاطبان تعداد بیشتری از از بازدیدکنندگان خدمات به مشتریان شما تبدیل خواهند شد.

اصالت‌سنجی یا احراز هویت یکپارچه

مراحل احراز هویت (اصالت‌سنجی) در سوپر اپلیکیشن دیجی‌پی یکپارچه انجام می‌شود؛ یعنی شما در هر بار ورود به تمام امکانات اپ دست‌رسی خواهید داشت. به همین دلیل اگر خدمات شما در این بستر ارایه شود، مسیر کسب خدمات برای مشتری شما بسیار کوتاه‌تر می‌شود و ضمن برخورداری از سرویس احراز هویت امن دیجی‌پی، نگران از دست رفتن مشتری در فرآیند ارایه‌ی خدمات نخواهید بود.

بهره‌مندی از فرصت‌های مناسب بازاریابی

با حضور در سوپر اپلیکیشن دیجی‌پی، افزون بر آن‌که شانس دیده شدن خدمات شما از سوی  مشتریان چندین برابر خواهد شد، از همه‌ی زیرساخت‌ها و امکانات بازاریابی دیجی‌پی برای جلب توجه مشتریان به مینی‌اپ‌ها برخوردار خواهید شد. امکاناتی همچون اعلان‌های هوشمند، پیام درون برنامه‌ای، حضور در خبرنامه‌ها و … تنها بخشی از این امکانات بازاریابی هستند. 

اگر صاحب یک مینی‌اپ مرتبط با فناوری‌های مالی هستید یا که می‌خواهید ایده‌ی پرداختی/ مالی خود را به کمک دیجی‌پی اجرا کنید، می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای بررسی نیازمندی‌های ویژه‌ی سازمان‌تان از طریق فرم تماس دیجی‌پی، با ما ارتباط برقرار کنید. کارشناسان دیجی‌پی درخواست شما را در زودترین هنگام بررسی می‌کنند و بی‌درنگ با شما تماس خواهند گرفت.

گزارش سالانه دیجی پی

این اپلیکیشن به تازگی نخستین گزارش سالانه و عمومی از عملکرد خود را منتشر کرده است که اطلاعات شفاف و دقیقی از الگوهای رفتاری کاربران ایرانی در فعالیت‌های مالی آنلاین به نمایش می‌گذارد. دید دقیق‌تری درباره تعداد مخاطبان و ابعاد فعالیت‌های این سوپراپلیکیشن در اختیارتان خواهد گذاشت.

نسخه کامل نخستین گزارش سالانه دیجی‌پی در وب‌سایت این شرکت در دست‌رس علاقه‌مندان قرار گرفته است. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.