آیا ماساژ سنگ داغ را امتحان کرده‌اید؟

  اما این چیزی نیست که همه بتوانند از پس آن برآیند. اگر می‌خواهید با قیمت بسیار کمتری اعصاب خود را آرام و آرام کنید، شاید یک درمان ماساژ با سنگ داغ عالی تمام نیاز شما باشد.

ماساژها ممکن است از انواع مختلف و از ریشه‌های مختلف باشند اما یک هدف مشترک دارند و آن مزایای جسمی و روحی است. ماساژهای سنگی که از قبل گرم شده‌اند، درمانی طبیعی است که در آن سنگ‌های گرم شده بر روی قسمت‌های مختلف بدن قرار می‌گیرند و می‌توانند سود درمانی سنگ را به حداکثر برسانند.

گرما درمانی چگونه کار می‌کند؟

گرما درمانی با بهبود گردش خون و جریان خون در یک منطقه خاص به دلیل افزایش دما کار می‌کند. حتی افزایش دمای ناحیه آسیب دیده می‌تواند ناراحتی را تسکین داده و انعطاف‌پذیری عضلات را افزایش دهد. گرما درمانی می‌تواند باعث آرامش عضلات و التیام بافت آسیب دیده شود. 

 ماساژ سنگ داغ

بهتر است که بدانید آنچه که در مورد مزایای ماساژ سنگ داغ مطرح می‌گردد، از سنگ ماساژ اصل نشأت می‌گیرد. بنابراین به سراغ متخصصینی بروید که از سنگ اصل استفاده می‌کنند. و شما که متخصص ماساژ هستید و قصد دارید بعنوان درمان‌گر به بیماران خود خدمت کرده می‌توانید با خرید سنگ ماساژ اصل از جاینتا استور مشتریان خود را از فواید سنگ بهره‌مند گردانید. از فواید ماساژ سنگ داغ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

مزایای سنگ داغ

آرامش عضلانی

گرمای ناشی از سنگ به تنش شدید عضلات شما کمک می‌کند، زیرا یک ماساژ درمانی می‌تواند بافت عمیق را به طور مؤثر دستکاری کند. با تکنیک‌های معمول ماساژ، آزاد شدن بیش از حد عضلات کمی دشوار است. سنگ‌های گرم ممکن است آرامش بیشتری را که برای از بین بردن تنش و کاهش عضلات دردناک لازم است، فراهم کنند.

تسکین درد

در حالی که انواع ماساژ می‌توانند درد ناشی از عضلات متشنج، آسیب دیدگی یا سفتی مفاصل را تسکین دهند‌، ماساژهای سنگ داغ می‌توانند تسکین بیشتری دهند. سنگ‌های داغ باعث می‌شوند تا ماساژ درمانی به عمق بیشتری نفوذ کند. بنابراین حتی عضلات متشنج و درد‌آور شما می‌توانند شل شوند. به نظر شما این تسکین بیشتر از ماساژ سوئدی یا بافت عمقی نیست که گرما را در خود ندارد. اگر سنگ‌ها خیلی داغ هستند یا فشار روی شما خیلی زیاد است، برقراری ارتباط با ماساژ درمان‌گر مهم است. زیرا که درد یا ناراحتی در هنگام ماساژ می‌تواند در برخی افراد باعث وارد شدن آسیب بیشتری شود.

بهبود گردش جریان خون

همان‌طور که سنگ‌های گرم شده روی نقاط ماشه‌ای در بدن قرار می‌گیرند، گرما به بافت‌های بدن نفوذ می‌کند. گرما باعث باز شدن رگ‌های خونی و در نتیجه بهبود گردش خون می‌شود. گردش خون ضعیف می‌تواند باعث خستگی شود، که باعث تنش عضلات و تجمع مایعات و اسید لاکتیک در عضلات می‌شود. هنگامی که گردش خون خود را بهبود می‌بخشید ، اکسیژن بیشتری به عضلات منتقل می‌شود که درد را تسکین می‌دهد.

آرامش ذهنی

ماساژ سنگ داغ علاوه بر تأثیرات جسمی، می‌توانند فشار روحی و روانی را آزاد کنند. این روش ماساژ درمانی همچنین می‌تواند با برخی از علائم اختلالات اضطرابی و افسردگی مقابله کند.

ارتقای انعطاف‌پذیری

بخش عمده‌ای از ماساژهای تمرینی در ایجاد انعطاف‌پذیری به بدن شما کمک می‌کنند. با این حال، واضح است ماساژ سنگ داغ از برخی ماساژهای دیگر مفیدتر است. ماساژ سنگ داغ به تمامی افرادی که دچار درد مفصل و درد دائمی در مفاصل هستند توصیه می‌شود. زیرا این امر نتایج عالی را در درمان نشان می‌دهد. و با رشد انعطاف‌پذیری اطراف مفاصل به بهبود آن کمک می‌کند.

برای لذت بردن از ماساژ ایمن و مؤثر سنگ داغ پیشنهاد می‌شود به اسپاها بروید. جایی که کارشناسان آموزش دیده فعالیت می‌کنند. شما باید با متخصص خود صحبت کنید. می‌توانید به آن‌ها بگویید فشار زیاد است یا نامناسب است. قبل از رفتن به ماساژ درمانی با سنگ داغ، از پزشک خود سؤال کنید.

فروشگاه آنلاین سنگ ماساژ جانیتا، سنگ‌های اصل را با کیفیت عالی به شمایی که دوست دارید در کار خود بهترین باشید ارائه می‌دهد. افتخار ماست که در بهبود کیفیت زندگی‌تان سهیم باشیم.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.