نیاز کسب و کارهای حرفه‌ای در آستانه سال 1400

تغییرات کوچک، دستاوردهای بزرگ می‌سازد

 در آستانه سال نو شرکت‌ها و کسب‌وکارها به‌منظور تکریم مشتریان و همکاران تجاری خود اقدام به تهیه و توزیع هدایا تبلیغاتی و محصولات سازمانی می‌کنند. هلدینگ آواکتان واردکننده محصولات جین‌وست به ایران، در آستانه سال نو برای شرکت‌ها، کسب‌وکارها، ادارات و سازمان‌ها محصولات تبلیغاتی ویژه سازمانی در نظر گرفته است. آواکتان با تکیه‌بر دانش، تخصص و همکاری خود با برندهای شناخته‌شده و تأمین‌کنندگان توانا در سطح ملی و جهانی و البته با شناخت کامل از بازار و سلایق مشتریان و اقشار مختلف جامعه اقدام به طراحی، تولید و عرضه محصولات ویژه-B۲B کرده است. محصولات هلدینگ آواکتان با بهترین کیفیت روز دنیا تولیدشده و از بهترین کالاهای موجود، برای تکریم همکاران تجاری، کارمندان و مشتریان کسب‌وکار در ایران به شمار می‌روند. محصولات هلدینگ آواکتان شامل موارد زیر است:

لباس فرم

آراستگی و زیبایی هر سازمان‌ بخشی از هویت بصری و ویترین آن است و این ویترین یکی از اولین وجوه تمایز یک کسب کار از دید دیگران است. لباس فرم سازمانی علاوه بر القای نظم و هماهنگی میان افراد و کارمندان، می‌تواند سیاست‌های یک برند را نیز نمایندگی کند و باعث ایجاد اعتمادبه‌نفس میان افراد شود.

کارشناسان مجرب آواکتان برای ارائه مشاوره تخصصی و حرفه‌ای باهدف یاری به مشتریان و صاحبان کسب‌وکار درزمینهٔ طراحی و تولید لباس فرم سازمانی آمادگی کامل دارند و در کلیه مراحل مانند طراحی، دوخت، نوع و جنس پارچه، رنگ و طرح، سایزبندی، چاپ و گلدوزی لوگو، شیوه‌نامه شستشو و نگهداری، مشتاق همکاری با سازمان‌ها و شرکت‌ها هستند.

کارت هدیه

کارت‌های هدیه یکی از بهترین هدایا برای همکاران تجاری و کارمندان، به‌پاس قدردانی از آن‌ها است. این کارت‌ها نشانه احترام به همه سلایق است و انتخاب را هدیه می‌دهند. گیفت کارتهای آواکتان شامل کارت‌های هدیه به‌منظور خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای جین‌وست و مرکز خرید آنلاین بانی‌مد، با مبالغ متنوع و نفیس در دسترس‌اند و با توجه به تنوع بالای محصولات در این دو پلتفرم خرید و جشنواره‌های متعدد فروش در این فروشگاه‌ها، هدایایی بسیار مناسب و کاربردی محسوب می‌شوند.

کارت هدیه

پکیج‌های تبلیغاتی

در آستانه مناسبت‌هایی مانند سال نو به‌پاس قدردانی از همکاران، مشتریان و شرکای تجاری یکی از بهترین انتخاب‌‌ها پکیج‌های تبلیغاتی است. پکیج تبلیغاتی به حک شدن نام هر برند تجاری در خاطر همراهان آن، کمک شایانی می‌کند. آواکتان در کنار مشاوره با کارکنان این شرکت برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن و کیفیت فوق‌العاده هر جز از پکیج موردنظر و بسته به بودجه سفارش‌دهنده، پیشنهادهای هیجان‌انگیز و البته نفیسی را ارائه می‌دهد که تمام سلایق را در برمی‌گیرد.

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی از دیرباز یکی از ابزارهای اصلی تبلیغاتی در جلب نظر مدیران، مشتریان و همکاران به شمار می‌آید. در همین راستا، پیشنهاد آواکتان به شرکت‌هایی که قصد تهیه انواع هدایای تبلیغاتی را دارند، همواره استفاده از امکان مشاوره برای تهیه هدایای تبلیغاتی و همچنین انتخاب محصولات آواکتان بوده تا شرکت‌ها و سازمان‌ها به بهترین نتیجه در کمترین زمان ممکن دست پیدا کنند. تنوع محصولات شرکت آواکتان، امکان انتخاب آسان را از میان محصولات فراهم می‌آورد تا شرکت‌ها بسته به نیاز خود، نوع و تعداد هدایا را انتخاب کنند. ضمن اینکه با انتخاب خدمات آواکتان، شرکت‌ها ‌از امکانات برندهای دیگر این هلدینگ مانند جین‌وست و بانی‌مد نیز برخوردار خواهند شد.

هدیه تبلیغاتی

شرکت آوا‌کتان در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را در عرصۀ پوشاک آغاز کرد و موجب تحولات شگرفی در بازار پوشاک و صنعت مد و لباس در ایران شد؛ تحولاتی که سلیقۀ مشتریان را تحت تأثیر قرار داد و انتظار و توقع ایرانیان را از پوشاک به‌سوی جهان مُد و استانداردهای بین‌المللی ارتقا بخشید.

گروه تجاری آواکتان که همواره در نظر داشته است تا تجربه‌ای بی‌همتا و ماندگار برای مشتریان خود فراهم کند، قدم از بازارهای پوشاک فراتر نهاده و اکنون در بیشتر عرصه‌های سبک زندگی به فعالیت‌ می‌پردازد.

آواکتان با تکیه‌بر دانش، تخصص، همکاری با برندها شناخته‌شده و تأمین‌کنندگان توانا در سطح ملی و جهانی، منابع مالی و زیرساخت‌های رضایت‌بخش و سرمایه‌های انسانی متخصص و مسئولیت‌پذیر، ‌کسب‌‌و‌کار خود را به‌طور مستمر بهبود داده تا جایی که امروز بزرگ‌ترین هلدینگ ایرانی درزمینهٔ سبک‌ زندگی به شمار می‌آید

شرکت آواکتان قشم، کسب‌وکارهای مختلفی را به‌عنوان زیرمجموعه تحت پوشش دارد که هریک از آن‌ها به‌صورت جداگانه و مستقل، به ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه می‌پردازند. از میان این کسب‌وکارها می‌توان به جین‌وست، مرکز خرید آنلاین بانی‌مد، کافه‌های زنجیره‌ای بالکافه، خشکشویی آنلاین دیجی واش، آژانس تبلیغاتی آماج رسانه، شرکت دانش‌بنیان و فن‌آوری اطلاعات آفاج اشاره کرد.

اطلاعات تماس

برای مشاوره با کارشناسان ما و اطلاعات تکمیلی می‌توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید و یا روی لینک اطلاعات تماس کلیک کنید.

شماره تماس: ۰۲۱-۴۵۱۸۳۰0۰ داخلی: ۵۸۰ - ۲۴۳ – ۲۴۶

ایمیل: info@avakatan.com 

ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه

8:30 AM - 6:00 PM

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.