‎تکامل پاکشوما در چشم انداز ۲۰۲۱

‎در سالی که میگذره گروه - برند پاکشوما توانست در صنعت لوازم خانگی ایران نوآورترین و پیشروترین محصولات ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و جدیدا جاروبرقی و انواع یخچال فریزر و تهویه مطبوع خانگی رو‌به بازار عرضه کنه ‎همه اینها به مدد راه اندازی مرکز تحقیق و توسعه گروه پاکشوما در خارج از ایران شهر شانگهای چین هستش که موتور نوآوری این گروهه ‎‌و عنوان پرفروشترین مدل های لباسشویی، ظرفشویی و جاروبرقی رو به استناد تحقیقات بازار به خودش اختصاص بده و همچنین در ماه های اتی چندین مدل جدید در هر گروه محصول که طراحی شده توسط این تیم هستند، عرضه خواهد کرد.

‎در هفته اخیر افتتاح جدیدترین و پیشرفته ترین خطوط رباتیک تولید انواع یخچال فریزر  چهاردرب، دو‌قلو، ساید بای ساید را داشتیم که ماشین آلات آن توسط شرکت‌های کوکا المان و کومی ایتالیا تامین شده است ‎در چند ماه دیگر  از بزرگ‌ترین کارخانه تولیدی تهیه مطبوع خانگی (کولرگازی) با همکاری شرکت‌های مایدیا و آکس رونمایی خواهیم کرد.

‎ما قصد داریم که بزرگ‌ترین تولیدکننده جاروبرقی در ایران باشیم و در حال طراحی صنعتی چندین مدل جدید هستیم ‎گروه پاکشوما توانست امسال اولین ماشین ظرفشویی ایرانی رو در تاریخ صنعت لوازم خانگی ایران طراحی و عرضه کنه که در سراسر کشور تبلیغات محیطی و بیلیاردهای اون مشاهده شد

‎به جز ارزش آفرینی در حوزه مهندسی و محصول، گروه پاکشوما از نظر شاخص نرخ خالص ترویج کنندگان- وفاداری مشتریان یا همون NPS - هاروارد که نشانگر اینه که چقدر مشتریان ما محصولات ما را به دیگران معرفی و ترویج می‌کنند، مطابق با پیمایش هایی که از ۵۰،۰۰۰ مصرف کنندگان قبلی به شکل تلفنی انجام شد؛ شاخص ما از  ۰-۱۰ عدد ۹،۱ است که نشانگر وفاداری و اعتمادبسیار بالا  به برند پاکشوما از طرف مصرف کنندگان. برندهایی مثل الکترولوکس، آ ا گ . ویرپول و حتا در خودروسازی ها مثل تویوتا نیز این شاخص هرساله اندازه گیری میشه.

‎اما صحبت پایانی ما اینه که گروه برند پاکشوما استراتژی سبد برند و چند برندی رو مانند برخی از کمپانی های بزرگ دنیا مثل ویرپول، آرچلیک، الکترولوکس که چندین برند رو در پرتفولیوی خودشان دارند، همکاری تجاری خودشو با چند برند اروپایی و آسیایی جلو برده و همواره به دنبال همکاری بیشتر با تمامی برند های جهانی است.

‎در حال حاضر گروه برند پاکشوما شامل برندهای پاکشوما، مایدیا به عنوان بزرگ ترین تولید کننده ی انواع لوازم خانگی سفید در جهان، کندی ایتالیا به عنوان برند پیشرو در اینترنت اشیا و آکس که یکی از پنج شرکت برتر  تولید کننده ی انواع تهویه مطبوع در دنیاست و از ابتدای سال ۱۴۰۰ برند کنوود Kenwood نیز به جمع برندهای گروه پاکشوما عرضه خواهد شد

از ابتدای سال ۱۴۰۰ در برند کندی نسل جدیدی از محصولات تحت ضمانت پاک سرویس عرضه خواهد شد.

* مهرداد نیکزاد | مدیر ارشد بازاریابی گروه پاکشوما

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.