سرمایه ‌گذاری در تولید به سبک حرفه‌ای ها

تا به ‌حال اطرافیان‎تان یا حتی خودتان در موقعیت‌هایی قرار گرفته‌اید که نمی‌دانستید با سرمایه خود باید چه کسب‌وکاری راه بیاندازید؟ کاری که سودش خوب باشد و ضررش کم! کاری که خدایی نکرده بعدش پشیمان نشوید و یا سرتان کلاه نرود، کاری که بادقت و اصول پیش برود و خلاقیت و جسارت هم چاشنیش باشد! 

تجارت، بازرگانی، سرمایه‎ گذاری... از آن دسته کلماتی هستند که توجه هر مدیر و صاحب سرمایه‌ای را به خود جلب می‌کند. چه چیزی بهتر از این که بتوانیم سرمایه خود را در جهت تولید درست به‌کار ببریم، اما از چه طریقی و به چه شکلی؟

شرکت آرمان تجارت فرهان

شرکت بازرگانی «آرمان تجارت فرهان» با مدیریت آرمان قیطاسی بازرگان و سرمایه‌گذار جوان و  موفق کشور ما با هفت سال سابقه کاری و ثبت رسمی تا امروز فعالیت‌های زیادی را در امور مختلفی چون خرید و فروش اموال منقول و غیرمنقول، صادرات-واردات، تهیه و تامین کالاهای مجاز بازرگانی، اخذ و اعطای هرگونه نمایندگی با موضوع‌های مختلف از قبیل مشارکت با مراکز تولیدی-توزیعی-خدماتی و اشخاص حقیقی و حقوقی و ارگان‌های دولتی، اختصاص سهمیه، صدور و ابطال حواله، دلالی و حق العمل‌کاری و نمایندگی تجاری، فعالیت بازاریابی غیرهرمی و غیرشبکه‌ای، سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی را انجام می‌دهد. 

با کمک آرمان تجارت فرهان شما هم می‌توانید بازرگان شوید!

اجازه دهید که ما حدس بزنیم و حرف آخر شما را اول بگوییم! شما هم عاشق پیشرفت، هوشمندی و البته موفقیت هستید. شما هم به تجارت و بازرگانی علاقمند هستید و حتی از صمیم قلب می‌خواهید سرمایه‌گذاری در تولیدتان به مرحله صادرات‌ و واردات برسد. 

ممکن است با خود بگویید از انجام این کار می‌ترسید یا جرئتش را ندارید! ممکن است اطلاعات دقیقی از آن نداشته باشید و یا حتی راه‌ورسم‌اش را نشناسید. شما همین حالا با کمک شرکت آرمان تجارت فرهان می‌توانید به آرزو خود برسید و بدون هیچ نگرانی بازرگانی و سرمایه‌گذاری کنید. 

اگر موافق هستید ابتدا درباره شرکت‌های بازرگانی اطلاعاتی به‌دست آورید و سپس از زبان مدیرعامل این شرکت با فعالیت‌هایشان آشنا شوید.

آرمان تجارت

 شرکت‌های بازرگانی

شرکت بازرگانی به مجموعه شرکت‌هایی می‌گویند که به صورت مستقل و خصوصی در زمینه افزایش فروش و صادرات بنگاه‌های کوچک اقتصادی فعالیت می‌کنند و مُعرف محصولات و خدمات آن‌ها در بازارهای جهانی هستند.

چرا شرکت‌های بازرگانی برای بنگاه‌های اقتصادی اهمیت دارند؟

دلیل اول: شرکت‌های کوچک حتی آن‌هایی که تازه‌کار هستند می‌توانند از این طریق محصولات خود را وارد بازارهای بین‌الملی کنند و دیگر نگران سرمایه و تولیدات خود نباشند.

دلیل دوم: شرکت‌هایی که قصد واردات دارند اما در این زمینه اطلاعات و احاطه‌ای ندارند، شرکت‌های بازرگانی به کمک‌شان می‌آیند.

نگاهی مختصر به فعالیت‌های شرکت آرمان تجارت فرهان

1. خرید غیر نقدی و معاوضه فوری انواع داخلی و خارجی املاک و مستغلات

2. واگذاری سرمایه به شکل غیرقابل باور یعنی؛ بدون بهره، بلند مدت، با تضمین و البته توافقی به کارخانجات و تولید کنندگان

3. ارائه هر گونه (سرمایه چه در گردش و چه ثابت) به انواع (تولیدکنندگان، بازرگانان و تجار) از طریق عقد قرارداد و حتی به صورت پیش خرید.

تجارتی آسان با آرمان قیطاسی

به نقل از مدیرعامل آرمان تجارت فرهان «آرمان قیطاسی» این مجموعه بازرگانی در زمینه‌های زیر فعالیت می‌کند:

1. شرکت ما آمادگی لازم را برای واگذاریِ سرمایه به شکل بلند مدت تا سقف 20 سال و  بدون بهره را برای تمام کارخانجات، تولیدکنندگان و معادن کشور در نظر گرفته است.

2. معاوضه املاک و مستغلات با کالاهای مجاز بازرگانی را تنها از ما بخواهید.

3. یکی از بزرگ‌ترین اهداف ما واگذاری سرمایه به انبوه‌سازان جهت بهبود اوضاع مسکن در کشور می‌باشد.

4. ما امکان خرید فوری (غیر نقدی) املاک و مستغلات با هر نوع کاربری در ایران با 100 درصد ارزش را برای شما فراهم کرده‌ایم.

5. هم‌چنین مهم‌ترین هدف مجموعه ما این است که با ارائه نمایندگی‌های داخلی و خارجی و رصد کردن دقیق وضعیت بنگاه‌های اقتصادی بتوانیم نقش موثری در جذب سرمایه و تزریق آن به صنایع داشته باشیم.

چرا می‌گوییم تجارتی آسان

چون که

  1.  تا همین امروز ۹۷ درصد میزان رضایت داشته‌اند.
  2. برای اولین‌بار در غرب ایران این امکان وجود دارد که املاک سنگین و غیرقابل فروش شما را به فروش برسانند!
  3.  از اعتماد شما سوء‌استفاده نمی‎کنند و شعارشان داشتن اخلاق حرفه‌ای است.
  4.  با اینکه در کرمانشاه هستند اما آماده خدمت‌رسانی در همه جای ایران هستند.
  5.  در انجام کلیه امور به شما تضمین می‌دهند و خیال‌تان را راحت می‌کنند.
  6. کالاهای این شرکت از کارخانجات معتبر تامین می‌شود.
  7.  هیچ محدودیت ریالی و سقفی در مجموعه بازرگانی آرمان تجارت فرهان برای شما وجود ندارد.
  8.  برای این شرکت فرقی ندارد که کاربری ملک چه کاربری می‌باشد، فقط دقت کنید که دارای سند و بدون مشکل باشد.

دو نکته بسیار مهم که نباید فراموش کنید:

1) دقت کنید که تمام فعالیت‌ها و اقدامات این مجموعه تنها با اختیار شخص مدیرعامل «آرمان قیطاسی» می‌باشد. پس حواس‌تان باشد اسناد و مدارکی که دریافت می‌کنید باید با مهر و تایید ایشان باشد وگرنه هیچ اعتباری ندارند و شرکت مسئولیتی درباره این موضوع بر عهده نخواهد گرفت.

2) تمامی فعالیت های شرکت آرمان تجارت فرهان طبق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران بوده و خارج از اساسنامه هویتی و فعالیتی خود هیچگونه فعالیتی ندارد و نخواهد داشت .

آرمان

مزایا صادرات از طریق آرمان تجارت فرهان

اینجا همان پله‌ای است که اگر پای‌تان را روی آن بگذارید شما هم به یک بازرگان تبدیل می‌شوید! حتما می‌پرسید چطوری؟ شما اگر محصولات و خدمات خود را با یک خریدار داخلی معامله کنید قرارداد را با ریال یا تومان می‌بندید، اما اگر یک شرکت بازرگانی آن‌ها را صادر کند، محصول‌تان با دلار و یا حتی یورو معامله می‌شود و سودش چندین برابر بیش‌تر است!

حالا انتخاب با شما است چرا که می‌توانید از طریق شرکت آرمان تجارت فرهان وارد بازار صادرات و واردات شوید، در این زمینه اطلاعات کسب کنید، محصول خود را معرفی کنید، با مشتری‌ها ارتباط بگیرید، بدون هیچ نگرانی تجارت کنید و هر کجا و هر زمانی که نیاز به کمک و راهنمایی داشتید می‌توانید با کارشناسان شرکت بازرگانی آرمان قیطاسی به‌راحتی ارتباط برقرار کنید و یا سری به سایت‌شان بزنید تا از تسهیلات ویژه آن‌ها نیز شگفت‌زده شوید...! پس همین حالا بازرگان شوید...

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.