3 راز ساده ی مردم هلند که آنها به سلامت ترین افراد دنیا تبدیل کرده است

راز اول

مردم هلند رتبه اول در استفاده از دوچرخه در زندگی خود را دارند، آنها به طور شگفت انگیزی دوچرخه را در قسمت های مختلف زندگی خود جای داده اند، از تردد به محل کار گرفته تا تفریح های آخر هفته و دور زدن های عصر گاهی.

چرا که آنها به خوبی می دانند دوچرخه یکی از لذت بخش ترین و ساده ترین روش های افزودن تحرک و سلامتی به زندگی است. این محصول شگفت انگیز در عین حال که هیجان و نشاط به زندگی اضافه می کند، تمامی عضلات بدن را درگیر و ورزیده می کند و از طرفی در دنیا دو ورزش وجود دارند که هم عضلات را درگیر می کنند و هم هوازی هستند که یکی از آنها شنا و دیگری دوچرخه سواری است. به دلیل استفاده از دوچرخه است که افرادی که در هلند زندگی می کنند به یکی از شادترین و سلامت ترین مردم دنیا تبدیل شده اند.

دن رو

راز دوم

در برخی از موارد افراد نمی توانند از دوچرخه استفاده کنند، مثلا افرادی که آمادگی جسمانی بالا ندارند، یا افرادی که بیماری های ستون فقرات یا زانو دارند و یا در شهرهایی که شیب های تند دارند امکان استفاده از دوچرخه وجود ندارد. مردم هلند در این شرایط نیز از دوچرخه استفاده می کنند، اما نه دوچرخه معمولی، بلکه از دوچرخه برقی! کشور هلند یکی از اولین کشورهایی بود که دوچرخه های شارژی با سرعت بسیار بالایی در آن مورد استقبال و استفاده قرار گرفتند.

دوچرخه برقی یک دوچرخه معمولی است که یک کیت الکترونیکی شامل باتری، الکتروموتور و صفحه نمایش روی آن تعبیه شده است تا در شرایط خاص مانند شیب های تند، نداشتن آمادگی جسمانی و مسافت های طولانی، مطابق با نیاز کاربر به دوچرخه سوار کمک کند. با ورود دوچرخه های برقی به عرصه تکنولوژی، آن دسته از مردم هلند که به هر دلیلی امکان دوچرخه سواری نداشتند نیز به جمع دوچرخه سواران پیوستند.

دن رو1

راز سوم

بیش از 90% تردد های شهری در کشور هلند با استفاده از دوچرخه انجام می شود، اما در باقی موارد که به هر دلیلی امکان استفاده از دوچرخه وجود نداشته باشد مانند مسافت های خیلی طولانی و یا حمل بار، مردم هلند به ندرت از اتومبیل استفاده می کنند و به جای آن از موتور برقی یا همان موتور سیکلت های شارژی استفاده می کنند. تفاوت موتور های برقی با موتور بنزینی در این است که نیاز مراجعه با پمپ بنزین، آلودگی هوا، صدای آزار دهنده و همچنین مراجعه به تعمیرگاه را ندارند و موتور سوار به جای محبوس کردن خود در اتومبیل، لذت استفاده از هوای طبیعی و محیط آزاد را به خود هدیه می کند.

دن رو2

راز آخر

از سال 1394، شرکت دنرو با رسالت توسعه وسایل نقلیه سلامت و پاک در کشور ایران، فعالیت خود را آغاز کرد و طی این سالها با عرضه ی با کیفیت ترین تجهیزات برقی روز دنیا به یکی شناخته شده ترین برندهای این حوزه تبدیل شده است. در حال حاضر افرادی که قصد خرید انواع دوچرخه، دوچرخه برقی و موتور برقی را دارند می توانند به شوروم بزرگ دنرو مراجعه نمایند و در پیست اختصاصی دنرو کلیه محصولات را تست نموده و خریداری نمایند. همیشه بزرگترین نگرانی خریداران این محصولات، کیفیت و خدمات پس از فروش آنها بوده است که شرکت دنرو با عرضه ی گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مثال زدنی توانسته این موضوع را به یکی از برترین نقاط قوت خود تبدیل نماید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.